اولین گوشی هوشمند 64 بیتی پاناسونیک با نام Eluga U2 معرفی شد

پاناسونیک اینبار طی اقدامی، تصمیم به رونمایی از یک گوشی هوشمند باکیفیت و مقرون به صرفه با نام اختصاصی Eluga U2 گرفته است. قیمت Eluga U2 پاناسونیک چیزی در حدود 254 دلار خواهد بود و این محصول در واقع اولین گوشی هوشمند 64 بیتی تجهیز شده به سیستم عامل اندروید 5.0…

چندی پیش کمپانی پاناسونیک با معرفی گوشی هوشمند Lumix CM1 منجر به شگفت زده شدن همگان گردید، گوشی هوشمند اندرویدی منحصر به فردی که به سنسور دوربینی 1 اینچی تجهیز شده بود. گوشی هوشمند Lumix CM1 محصولی “رده بالا” و به مراتب گران قیمت به شمار می‌رود که طی تابستان امسال در ایالات متحده عرضه خواهد شد. بنا به اطلاعات به دست آمده قیمت این گوشی هوشمند در بازارهای ایالات متحده احتمالا چیزی در حدود 1000 دلار خواهد بود. اما پاناسونیک اینبار طی اقدامی، تصمیم به رونمایی از یک گوشی هوشمند باکیفیت و مقرون به صرفه با نام اختصاصی Eluga U2 گرفته است. بنا به گزارشات رسمی به دست آمده این محصول طی هفته‌ی جاری در کشور تایوان عرضه خواهد شد.

قیمت Eluga U2 پاناسونیک چیزی در حدود 254 دلار خواهد بود و این محصول در واقع اولین گوشی هوشمند 64 بیتی تجهیز شده به سیستم عامل اندروید 5.0 آب نبات چوبی کمپانی ژاپنی پاناسونیک محسوب می‌شود. سیستم روی یک چیپ به کار گرفته شده در این گوشی هوشمند انسپدراگون 410 کوالکام است که در برگیرنده‌ی چهار هسته‌ی پردازنده خواهد بود.

Panasonic1

صفحه نمایش این گوشی از نو IPS و 5 اینچی در نظر گرفته شده که وضوح تصویر 720*1280 پیکسلی را به همراه دارد. سنسور دوربین اصلی آن سنسوری 13 مگاپیکسلی و سنسور دوربین جلو یا سلفی آن سنسوری 5 مگاپیکسلی است. این محصول قابلیت اتصال LTE را به همراه دارد و رمی 2 گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی 16 گیگابایتی قابل ارتقاء از طریق اتصال رم میکرو اس‌دی برای آن در نظر گرفته شده است. ابعاد گوشی Eluga U2 معادل با 141.5*71*7.95 میلیمتر است و وزنی در حدود 131 گرم دارد. باتری در نظر گرفته شده برای این محصول هم ظرفیت 2500 میلی آمپر ساعتی را به همراه خواهد داشت. بنابراین همانگونه که مشاهده می‌کنید گوشی هوشمند جدید پاناسونیک از نظر مشخصات گوشی مناسبی به شمار می‌رود و قیمت 254 دلاری آن می‌تواند دلیل اصلی کسب موفقیت‌ها چشمگیر آینده‌ی این محصول به شمار رود.

متاسفانه هنوز هیچگونه اطلاعاتی در رابطه با برنامه‌ریزی پاناسونیک به منظور عرضه‌ی این گوشی در قاره‌ی آسیا و بازارهای مرتبط با این بخش ارائه نشده، مطمئنا باید امیدوار باشیم که این محصول به زودی وارد بازارهای این مناطق نیز شود. در گالری زیر مجموعه‌ای از تصاویر این گوشی هوشمند را مشاهده می‌کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال