سونی در رویداد MWC از محصولی “باریک‌تر،سبک‌تر و شفاف‌تر” رونمایی می‌کند

سونی در جدید‌ترین تیزر تبلیغاتی خود اعلام کرده که در MWC 2015 از محصولی “باریک‌تر،سبک‌تر و شفاف‌تر” رونمایی می‌کند. کنگره‌ی جهانی موبایل در روز یکشنبه برگزار می‌شود و هم اکنون شایعات مختلفی از این رویداد هر روز در حال گسترش است. همانطور که در تصویر هم می‌بینید….

سونی در جدید‌ترین تیزر تبلیغاتی خود اعلام کرده که در MWC 2015 از محصولی “باریک‌تر،سبک‌تر و شفاف‌تر” رونمایی می‌کند. کنگره‌ی جهانی موبایل در روز یکشنبه برگزار می‌شود و هم اکنون شایعات مختلفی از این رویداد هر روز در حال گسترش است. همانطور که در تصویر هم می‌بینید، سونی در تیزر تبلیغاتی خود فردی را نشان داده که در حال کار کردن با یک گوشی یا تبلت سفید رنگ فوق‌العاده باریک است. طبق شایعات گذشته و تصاویری که از Xperia Z4 به بیرون درز شد، احتمال می‌رود این گوشی سفید رنگ همان اکسپریا Z4 باشد.

سونی اکسپریا Z4

اگر خبرهای گذشته را دنبال کرده باشید، سونی به اشتباه در سایت مربوط به اپلیکیشن های اندروید یک عکس از اکسپریا Z4 را نشان داد که تصویر بالا همان عکس را نشان می‌دهد. این محصول از نظر ظاهری شباهت زیادی با پرچمدار کنونی سونی دارد اما احتمالا صفحه نمایشی با وضوح تصویر 2K برای جدیدترین پرچمدار سونی درنظر گرفته شده است. طبق معمول، این گوشی از بالاترین استاندارهای ضدآب و گرد و غبار بهره‌مند خواهد بود.

انتظار می‌رود سونی به طور رسمی از اکسپریا Z4 در رویداد MWC رونمایی ‌کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال