کسب درآمد اینترنتی با استفاده از سایت امکادو

در حال حاضر جهان گام های بلندی در پیشرفت علوم برداشته است و روز به روز همه چیز در حال پیشرفت است و شاهد این هستیم که طی 10 سال اخیر گوشی های موبایل پیشرفت چشمگیری داشته اند و از گوشی های ساده به گوشی های هوشمند تبدیل شده اند. به گزارش واحد بازرگانی تکنا، […]

در حال حاضر جهان گام های بلندی در پیشرفت علوم برداشته است و روز به روز همه چیز در حال پیشرفت است و شاهد این هستیم که طی 10 سال اخیر گوشی های موبایل پیشرفت چشمگیری داشته اند و از گوشی های ساده به گوشی های هوشمند تبدیل شده اند.

به گزارش واحد بازرگانی تکنا، گوشی های هوشمند بستر مناسب و کاربردی برای  کاربران هستند زیرا میتوانیم بیش از 70 درصد کارهای روزانه خود را با گوشی های هوشمند انجام دهیم، و همین امر باعث شده تا کاربران زیادی به گوشی های هوشمند و جهان مدرن روی بیاورند و تا همین امروز که این مقاله درحال تولید است بیش از 60 میلیون ایرانی در این جمعیت هوشمند وجود دارند که میتوانند بستر مناسبی برای کسب درآمد نیز باشند.

قطعا شما که در حال خواندن این مقاله هستید به دنبال راهی برای کسب درآمد از اینترنت بوده اید و در مرورگر جستجو میکردید که به سایت تکنا برخورد کردید، در این مقاله شما را با یکی از بهترین سایت های کسب درآمد آشنا خواهیم کرد تابتوانید به آسانی به کسب درآمد اینترنتی بپردازید.

 امکادو بزرگترین عرضه کننده انواع محصولات دانلودی در ایران:

کاربران ایرانی به دلیل محدودیت دسترسی، پرداخت ارزی، زبان انگلیسی و قیمت دلاری محصولات دانلودی نمیتوانند از سایت‌های مرجع خارجی، خرید خود را انجام دهند. دراین ‌بین امکادو به‌ عنوان بزرگ‌ ترین مرجع وب فارسی، قالب سایت ( قالب وردپرس و جوملا ) ، افزونه سایت ( افزونه وردپرس و جوملا ) ، دوره آموزشی، سورس، قالب html، اسکریپت، گرافیک، پادکست، کتاب و… را به‌صورت کاملاً اورجینال، فارسی شده و به همراه پشتیبانی رایگان عرضه کرده است، که میتوانید در فروشگاه امکادو همه را مشاهده کنید.

علاوه بر این تمامی افراد علاقه مند به تولید محصولات دانلودی نیز میتوانند محصولات خود را تهیه کرده و در امکادو به فروش برسانند، این نکته شایان ذکر است که معمولا افراد نسبت به محصولات بومی علاقه بیشتری نشان میدهند.

امکادو در اصل یک پلتفرم کسب درآمد بسیار بزرگ است که انجام هر عملی در آن باعث کسب درآمد میشود.

ذکر این نکته الزامی است که امکادو تنها در دامنه emcado.ir  برای کلیه کاربران در دسترس است و دیگر سایت ها با نام های مشابه تحت مدیریت این مجموعه نیستند.

روش های کسب درآمد اینترنتی :

شاید تابه حال با سایت های خارجی بسیاری کار کرده اید و قطعا در این فکر بودید که میتوانید با کسب درآمد دلاری از نرخ تورم پیشی بگیرید اما شاهد این هستید که تحریم های بانکی اجازه چنین کاری را به شما نمیدهد و تسویه با استفاده از سایت های واسط هم یک ضرر تمام عیار است، همچنین ممکن است به سمت کار های بیهوده و عوام فریبانه مثل ارز دیجیتال رفته باشید و در نهایت به جای سود ضرر کرده باشید.

حالا وقت آن رسیده که خودمان برای خودمان یک سایت مرجع برای کسب درآمد داشته باشیم از این جهت ما به شما امکادو را معرفی میکنیم که یک سایت قانونی و معتبر ایرانی است که میتوانید به چندین روش مدرن در آن به کسب درآمد بپردازید که در ادامه برای شما شرح خواهیم داد.

1-  فروش انواع فایل:

فروش فایل در امکادو متفاوت است زیرا میتوانید به دو روش به فروش فایل بپردازید. اول اینکه در صورت داشتن علم کافی میتوانید در زمینه های مختلف نسبت به طراحی فایل اقدام کنید و فایل های خود را به فروش برسانید و دوم اینکه میتوانید فایل های خارجی را ترجمه و راستچین کنید و با نام خود به فروش برسانید.

این امر بدیهی است که امکادو از طراحان داخلی حمایت ارزنده تری خواهد کرد.

2-  مقاله نویسی:

قطعا تمامی افراد توانایی ساخت و ویرایش فایل ها را ندارند اما جای نگرانی نیست زیرا شما میتوانید با انتشار مقاله در سایت امکادو کسب درآمد کنید. در این روش کافی است هرآنچه که میدانید را در دسته های مختلف بلاگ امکادو بنویسید و منتشر کنید.

تنها کافی است شما محتوای دیگران را کپی نکنید و محتوا را خودتان نوشته باشید، این روش نیاز به هیچ تخصصی ندارد و تمامی افراد از جمله نوجوانان، دانشجویان، زنان خانه دار و… میتوانند به کسب درآمد از این روش بپردازند و با نشر مقالات ارزنده خود به کسب درآمد اینترنتی بپردازند.

3-  تدریس دوره آموزشی:

 قطعا شما هم افرادی را دیده اید که در سایت ها و یا حتی شبکه های اجتماعی تدریس میکنند، تا به حال به این فکر کرده اید که شما هم میتوانید هر آنچه میدانید را در قالب یک دوره آموزشی به فروش برسانید؟

تنها کافی است با لوازم های ابتدایی از جمله موبایل، میکروفون (هدفون) و… که امروزه در هر خانه ای یافت میشود ویدئوی آموزشی تهیه کنید و به فروش برسانید. بهتر است به این فکر کنید که شما چه چیز هایی را میدانید که دیگران نمیدانند و این یعنی شروع تولید محتوا و رسیدن به درآمد بسیار بسیار بالا.

4-  همکاری در فروش:

قطعا با این روش آشنا هستید اما باید به این نکته توجه کنید که تفاوت های امکادو با رقبا شما را به سمت امکادو خواهد کشاند و یکی از این تفاوت ها سود مشارکت همکاری در فروش است. در امکادو محصولات به صورت متغیر از 5 تا 80 درصد سود همکاری در فروش دارند و فروشندگان محصولات در پرداخت این سود هیچ دخالتی ندارند و تمامی موارد مالی از جانب امکادو و کاملا اتوماسیون انجام میشود.

در چنین روشی تنها کافی است شما بازاریاب شدن محصولات امکادو را با لینک شخصی خود به فروش برسانید و لینک های خود را در شبکه های اجتماعی، سایت ها و بلاگ ها، چت روم ها و… منتشر کنید تا کاربران با لینک شما اقدام به خرید از امکادو کنند.

5- دعوت از دوستان:

در امکادو حتی میتوانید از دوستان خود کسب درآمد کنید، اگر شما دوستان زیادی دارید به شما پیشنهاد میکنم این روش را در کنار دیگر روش ها امتحان کنید، در این روش کافی است دوستان خود را با لینک شخصی یا کد معرف مخصوص خود به سایت امکادو دعوت کنید.

کار تمام است اگر دوستان شما طی سال ها در امکادو خرید کنند بخش قابل توجهی از هر خرید آن ها به شما میرسد.

مزایای کار در امکادو:

شاید مهم ترین سوالی که در ذهن شما آمده است، این باشد: چرا امکادو؟ در ادامه به معرفی چند مورد از مهمترین قابلیت های امکادو خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید.

  • بدون سرمایه اولیه و دانش فنی: در امکادو به هیچ سرمایه اولیه و دانش فنی نیاز ندارید، زیرا همه چیز برای شما رایگان است و هرچه برای یادگیری نیاز دارید در پایگاه دانش موجود است.
  • مورد تایید جمهموری اسلامی ایران: امکادو دارای نماد اعتماد وزارت صنعت، معدن، تجارت و نماد طلایی تایید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی میباشد، از این جهت کاملا مورد تایید جمهوری اسلامی ایران است و تمامی عملکردهای امکادو تحت قوانین جمهوری اسلامی ایران انجام میشود.
  • قوانین: امکادو داری قوانین درونی است که مختص کارکنان (کسانی که به کسب درآمد میپردازند) میباشد و این قوانین نیز بسیار محکم است و به تایید ارگان های مورد نظر رسیده است.
  • پنل کاربری: امکادو داری پنل کاربری فوق حرفه ای است که کاربران میتوانند به آسانی تمامی عملکردهای خود را انجام دهند و بدون هیچ مشکلی همه چیز را ثبت و مشاهده کنند و ریز درآمد های خود را برحسب نوع محصول، ارجاع های بازرایابی و… مشاهده و کنترل کنند.
  • پشتیبانی کارکنان: امکادو برای تمامی کارکنان پشتیبانی رایگان دائمی از طریق تیکت در نظر گرفته است.
  • تسویه حساب فوری: امکادو در کوتاه ترین زمان ممکن درآمد شما را به حساب بانکی شما واریز میکند.
  • اپلیکیشن موبایل: امکادو دارای اپلیکیشن موبایل است که به کاربران این امکان را میدهد تا بدون رایانه شخصی به کسب درآمد بپردازند.
  • مدال های کارکنان: امکادو به تمامی کارکنان خود مدال اعطا میکند که این مدال ها باعث فروش بیشتر فروشندگان و اعتماد مشتریان به فروشندگان میشود.
  • مدال های محصولات: امکادو به تمامی محصولات خود مدال اعطا میکند که این مدال ها باعث فروش بیشتر محصولات و اعتماد مشتریان به محصولات میشود.

چطور در امکادو به کسب درآمد بپردازم؟

برای شروع کسب درآمد در امکادو کافی است مراحل زیر را طی کنید.

مرحله اول: در امکادو به آدرسemcado.ir  ثبت نام کنید.

مرحله دوم: درخواست ارتقا حساب کاربری خود را راسال کنید.

مرحله سوم: اطلاعات خود را برای کارشناسان امکادو ارسال کنید تا هویت شما تایید شود.

مرحله چهارم:  کار تمام است شما آماده کسب درآمد هستید.

نکته: تمامی مراحل کاملا رایگان بوده و نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای نیست.

در امکادو بیش از 3000 محصول فارسی، بیش از 500 شرکت و برند، بیش از 10000 طراح و برنامه‌ نویس مشغول به فعالیت هستند. این آمار با توجه به استقبال کاربران برای کسب درآمد در منزل روز به‌ روز در حال افزایش است. قوانین حمایت از طراح و خریدار، ضمانت بازگشت وجه و پشتیبانی رایگان محصولات باعث جلب اعتماد مشتریان و تکرار خرید آن‌ها گشته است. شما هم می‌توانید با مراجعه به امکادو از محصولات جدید و تخفیف‌های ویژه بهره‌مند شوید همچنین به کسب درآمد بپردازید، شما میتوانید برای ورود به امکادو روی دکمه زیر کلیک کنید.


پایان رپورتاژ آگهی

لینک کوتاه :    bit.ly   tinyurl   is.gd   cutt.ly