سال 1400 کلاس آنلاین خود را رایگان برگزار کن

یکی از ترندهای سال 1400 برگزاری کلاس های آنلاین است. در واقع آموزش آنلاین یک متد جدید آموزشی است که تحول عظیمی در صنعت آموزش به وجود آورده است. تحولات اخیری که در صنعت تکنولوژی پدید آمده و با پیدایش و شیوع بیماری کرونا شیوه آموزش تقریبا تمامی موسسات آموزشی و آکادمی ها از روش […]

یکی از ترندهای سال 1400 برگزاری کلاس های آنلاین است. در واقع آموزش آنلاین یک متد جدید آموزشی است که تحول عظیمی در صنعت آموزش به وجود آورده است. تحولات اخیری که در صنعت تکنولوژی پدید آمده و با پیدایش و شیوع بیماری کرونا شیوه آموزش تقریبا تمامی موسسات آموزشی و آکادمی ها از روش های سنتی به برگزاری وبینار و دوره های آنلاین تغییر پیدا کرده است. در این روش سعی بر این است که شیوه تدریس در کلاس های حضوری به صورت آنلاین شبیه سازی شود.

خبر خوب این است که خوشبختانه رومیت در سال جدید برای کاربران فعلی و کاربران جدید خود تخفیف های ویژه و شگفت انگیزی را در نظر گرفته است. پس فرصت را از دست ندهید. به سایت رومیت مراجعه کنید در کوتاه ترین زمان ممکن عضو پلتفرم رومیت شوید و از امکانات و قابلیت های ابن پلتفرم جذاب بهره مند شوید.

شرکت در کلاس ها و وبینارهای آنلاین یک فرصت استثنایی برای یادگیری دانش افرادی است که به موفقیت دست یافته اند. در گذشته شما برای یادگیری به کلاس های درس رفته و یا در سمینارها و همایش ها شرکت می کردید اما اکنون به لطف اینترنت و فضای مجازی روش آموزش بسیار آسان شده و شما تنها با در اختیار داشتن یک لینک می توانید در کلاس و یا وبینار دلخواه خود شرکت کنید. بدون اینکه نیاز به حضور فیزیکی داشته باشید. این روش آموزش میزان گستردگی بیشتری نسبت به روش حضوری دارد و امکان دسترسی به کلاس ها و وبینارهای آنلاین در سراسر جهان از هر موقعیت جغرافیایی وجود دارد. این روش مناسب افرادی است که شاغل هستند و نمی توانند در یک تایم ثابت در یک محل ثابت حضور داشته باشند. حال می خواهیم بدانیم ویژگی های یک پلتفرم خوب آموزش آنلاین چیست؟

کدام سایت برگزاری وبینار آنلاین را برای برگزاری وبینار و کلاس های آنلاین خود انتخاب کنیم؟

پاسخ به این سوال نیاز به تحقیق و بررسی فراوانی دارد. شما می توانید از چندین پلتفرم آموزش آنلاین برای مدت زمان کوتاه سرویس خریداری کرده و آنها را از نظر امکانات، خدمات؛ ابزارها، کیفیت  و..  با یکدیگر مقایسه کنید. در ادامه معیارها و ویژگی های یک پلتفرم خوب آموزش آنلاین را مورد بررسی قرار می دهیم:

ویژگی های یک پلتفرم خوب آموزش آنلاین چیست؟

یک پلتفرم خوب پلتفرمی است که پاسخگوی نیاز تمام کاربران بوده و خدمات خوبی را به کاربران خود ارائه دهد.

  • انتخاب سرور با کیفیت و سرعت بالا
    پلتفرم ارائه دهنده کلاس های آنلاین لازم است از یک سرور قدرتمند استفاده کند. سروی که بتواند نهایت پایداری و سرعت را داشته باشد تا در زمان برگزاری کلاس های آنلاین میزان قطعی و اختلال به حداقل برسد. سایت رومیت به دلیل استفاده از سرورهای قدرتمند و قابلیت لودبالانسینگ نهایت پایداری را تضمین می کند.
  • هدایت درست کاربران
    رابط کاربری آسان پلتفرم رومیت این امکان را برای کاربران فراهم می کند تا به راحتی بتوانند سرویس خود را از سایت خریداری و سپس در پنل خود اقدام به ایجاد یک کلاس و یا وبینار آنلاین و تعریف کاربران کنند.
  • طراحی سایت خوب
    لازم است سایت ارائه دهنده پلتفرم کلاس آنلاین به خوبی طراحی شده باشد به گونه ای که علاوه بر جذابیت ظاهری کاربران را به درستی هدایت کند.
  • قابلیت آرشیو آموزش ها
    یکی از مهم ترین دلایل برگزاری کلاس آنلاین امکان آرشیو آموزش هاست به شیوه ای که بتوان در هر زمان به فایل آموزشی کلاس دسترسی داشت.
  • پوشش دادن دسته بندی های مختلف
    کلاس ها و دوره های مختلف ظرفیت ها و تعداد کاربران متفاوتی خواهند داشت. گاهی برخی از کلاس ها تعداد کاربران بالایی دارد و برخی از دوره ها تعداد کاربران محدودی را شامل می شود. بنابراین نیاز به وجود پلتفرمی که به کمک آن بتوان کلاس ها با ظرفیت های مختلف را خریداری کرد ضروری است.
  • دارا بودن سیستم اطلاع رسانی
    لینک دوره های آموزش آنلاین و زمان برگزاری دوره نیاز به اطلاع رسانی دارد. بنابراین دارا بودن سیستم اطلاع رسانی خودکار از حداقل امکاناتی است که یک پلتفرم آموزش آنلاین باید از آن برخوردار باشد.
  • پشتیبانی تخصصی قوی
    از دیگر ویژگی های کلیدی یک پلتفرم آموزش آنلاین پشتیبانی تخصصی آن است. تا در شرایط اضطراری بتوان به کمک راهنمایی های پشتیبان از چالش های موجود در هنگام برگزاری کلاس آنلاین با موفقیت عبور کرد.
  • و…

رومیت علاوه بر موارد ذکر شده خدمات جانبی بیشتری را به مشتریان خود عرضه می کند. این خدمات شامل موارد زیر است:

  • دستیار رومیت: به شما کمک می کند تا کلاس و کاربران کلاس آنلاین خود را تعریف کنید.
  • سازگار با انواع مختلف دستگاه ها:  به این مفهوم که امکان برگزاری کلاس های آنلاین از طریق رایانه، لب تاپ، گوشی تلفن همراه، تبلت و… با این پلتفرم وجود دارد.
  • سیستم اطلاع رسانی خودکار: پیامک زمان شروع کلاس ولینک کلاس از طریق پیامک به کاربران اطلاع داده می شود.
  • امکان ضبط کلاس به صورت آنلاین: این امکان برای مدرسان فراهم شده تا کلاس هایی که در این پلتفرم برگزار می کنند را ضبط کرده و فایل ویدیو ضبط شده را در اختیار دانش آموزان خود قرار دهند.
  • دامنه اختصاسی: رومیت به شما این امکان را می دهد تا کلاس در دامنه اختصاصی منحصر به فرد شما برگزار شود.

علاوه بر این شما می توانید از سیستم مشاوره رایگان سایت برگزاری وبینار آنلاین رومیت برای مشاوره گرفتن در انتخاب مناسب ترین سرویس برای کلاس آنلاین خود استفاده کنید.

بهترین سایت برای برگزاری وبینار آنلاین کدام است؟

رومیت جزو یکی از پلتفرم های تخصصی برگزاری وبینار (سمینار، کلاس های آنلاین) به شمار می رود که در فهرست سایت های برگزاری وبینار آنلاین رتبه خوبی را به خود اختصاص داده است. کار با پنل پلتفرم رومیت بسیار آسان است به گونه ای که بدون داشتن هیچ گونه دانش تخصصی می توانید به راحتی در سایت ثبت نام کنید کاربران خود را تعریف کنید و کلاس آنلاین و یا وبینار آنلاین خود را برگزار کنید. رومیت به شما این امکان را می دهد برای مدت زمان 14 روز از این سرویس به صورت رایگان استفاده کنید. اگر می خواهید از سایت رومیت برای برگزاری آموزش آنلاین خود استفاده کنید همین الان به سایت رومیت مراجعه کنید و یا با شماره تلفن 02191090414 تماس بگیرید.