به‎روزرسانی پلاگین اسکایپ کروم دسترسی به اپلیکیشن‎های ایمیل، سالنامه و توئیتر را میسر کرده است

به لطف آخرین آپدیتی که مایکروسافت برای پلاگین اسکایپ مرورگر کروم ارائه داده است، حال کاربران می‎توانند از اپلیکیشن‎های ایمیل، تقویم و توئیتر به این اپ دسترسی داشته باشند. اگر جزو کاربران کروم نیستید ولی از اسکایپ برای ارتباط‎های شخصی و کاری خود استفاده می‎کنید، به‎روزرسانی این پلاگین می‎تواند دلیلی برای شروع استفاده از این […]

به لطف آخرین آپدیتی که مایکروسافت برای پلاگین اسکایپ مرورگر کروم ارائه داده است، حال کاربران می‎توانند از اپلیکیشن‎های ایمیل، تقویم و توئیتر به این اپ دسترسی داشته باشند. اگر جزو کاربران کروم نیستید ولی از اسکایپ برای ارتباط‎های شخصی و کاری خود استفاده می‎کنید، به‎روزرسانی این پلاگین می‎تواند دلیلی برای شروع استفاده از این مرورگر باشد چون حال ایجاد یک تماس تلفنی با اسکایپ از داخل ابزارهای گوناگون بسیار ساده و راحت شده است.

در حال حاضر این ارتباط‎های جدید تنها با دو اپلیکیشن تقویم مختلف و سه اپلیکیشن ایمیل متفاوت و یک سرویس رسانه‎ی اجتماعی کار می‎کند. این اپلیکیشن‎ها شامل Outlook Calendar و Outlook email مایکروسافت و هم‎چنین جیمیل، Google Calendar، Inbox by Gmail و در نهایت توئیتر می‎شود. برای سازگاری با اپلیکیشن‎های ایمیل، ایجاد یک تماس تلفنی با اسکایپ از بخش “compose email” امکان‎پذیر است تا کاربر دیگر مجبور به ایجاد یک لینک برای اشتراک‎گذاشتن از صفحه‎ی اصلی این سرویس‎ها، نباشد. این قابلیت منطقی است، چون داخل یک ایمیل محلی است که کاربر معمولا در آن به دنبال اضافه کردن یک لینک است که تماس با اسکایپ را به اشتراک بگذارد. تا زمانی که کاربران پلاگین اسکایپ را بر روی کامپیوتر خود نصب کرده‎ باشند، در پنجره‎ی compose بایستی یک دکمه‎ی جدید اسکایپ مشاهده کنند چه می‎خواهد ایمیلی باشد که می‎خواهند به آن پاسخ دهند یا ایمیل جدیدی که قصد نوشتن آن را دارند.

برای اپلیکیشن‎های Google Calendar و Outlook Calendar، قضیه به همین شکل است، هر زمان که وارد این اپ‎ها برای اضافه کردن یک تاریخ یا رویداد می‎شوید، یک دکمه‎ برای ایجاد یک لینک تلفنی اسکایپ وجود دارد که می‎توانید به تاریخ تقویم قبل از اضافه کردن افراد مختلف به آن، اضافه کنید. در پایان به توئیتر می‎رسیم، هر زمان که کاربر می‎خواهد یک توئیت تازه بنویسد، این دکمه بایستی در کنار دکمه‎ی مخصوص اضافه کردن موقعیت او مشاهده شود و کاربر در زمان ایجاد وبینارهای AMA (هرچیزی را از من بپرس) یا برگزاری یک جلسه می‎تواند با استفاده از این دکمه و با به اشتراک‎گذاری لینک تماس سایر افرادی که توئیت‎های او را مشاهده می‎کنند به برقراری تماس ترغیب و آن‎ها با کلیک بر روی لینک به اشتراک‎گذاشته شده می‎توانند با او تماس برقرار کنند.

اگر پلاگین اسکایت را نصب کرده‎اید، این به‎روزرسانی باید اعمال شده باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال