آگهی کسب و کارها

انقلابی بزرگ در برگزاری رویداد آنلاین : وقتی هوش مصنوعی کسب و کارها را شگفت‌زده می‌کند!

بیزآپس یک پلتفرم هوشمند شریک‌یابی تجاری است که می‌کوشد از خلال برگزاری رویدادهای آنلاین تجاری و عرضه‌ی بستری برای شکل‌گیری باشگاه‌های تجاری گامی محکم در جهت ایجاد ارتباطات موثر تجاری و خلق آینده‌ای نوین بردارد. این پلتفرم با بهره گرفتن از قابلیت‌های هوش‌مصنوعی و در هم آمیختن آن با مدل شریک‌یابی تجاری تا این لحظه تنها پلتفرم برگزاری رویداد آنلاین و هیبریدی هوشمند در ایران به شمار می‌رود.

برگزاری رویداد آنلاین و فیزیکی -بر خلاف آن‌چه در نگاه اول به نظر می‌آید- هیچ آسان نیست: سازمان‌دهی و میزبانی و نظارت بر روند برگزاری یک رویداد نیازمند سرمایه‌گذاری و نیروهای کار متعدد است.

شبکه سازی در کسب و کار با پلتفرم بیزآپسبه همین خاطر بسیاری از کسب و کارها و سازمان‌ها در اولین‌ قدم- در برخورد با ابتدایی‌ترین موانع برای برگزاری یک رویداد- پا پس بکشند و از خیر مزایای آن همچون امکان شبکه‌سازی گسترده و تعامل با همتایان خود می‌گذشتند اما امروز دیگر تکنولوژی هوش مصنوعی قادر است بسیاری از این موانع را از پیش پای کسب و کارها بردارد و بسترهای مناسبی برای تعامل گسترده میان شرکت‌های تجاری داخلی و خارجی فراهم کند.

کاهش هزینه‌های سرسام‌آور برگزاری رویداد آنلاین

کافی است کسب و کاری تصمیم بگیرد آستین بالا بزند و یک رویداد آنلاین داخلی را سامان دهد و برگزار کند، آن‌وقت با لیست بلند بالایی از هزینه‌های ریز و درشت مواجه می‌شود- مخارجی مانند استخدام نیروهای متخصص برای برگزاری و مهندسی پلتفرم و نظارت بر شرکت‌کنندگان و مدیریت بازخوردها در حین برگزاری رویداد. بیماری همه‌گیر کرونا که جهان را گرفت به بسیاری از متخصصان و کسب و کارها آموخت که با استفاده از ظرفیت‌ها و دستاوردهای بشر در حوزه‌ی تکنولوژی می‌شود از روی سر این موانع پرید و دسترسی به امکانات و قابلیت‌هایی از این دسته را برطرف ساخت.

بازاریابی رویدادی یکی از مدرن ترین استراتژی های بازاریابی در سراسر جهان است که توسط شرکت‌های بزرگ در بازارهای جهانی مورد بهره‌برداری قرار گرفته است!

بی‌تردید یکی از راه‌های گذر از این موانع بهره گرفتن از توانمندی پلتفرم‌های مبتنی بر هوش‌مصنوعی در مدیریت و به سرانجام رساندن بسیاری از این وظایف است. دیگر لازم نیست برای پیشبرد یک رویداد کارمندان گوناگونی را به استخدام در آورد و یا با محول کردن چندین و چند کار به تعداد محدودی از آدم‌ها از کیفیت برگزاری رویداد آنلاین کم کرد. برعکس: می‌توانید به یک برگزاری یک رویداد آنلاین مقرون به صرفه و البته بی‌نقص فکر کنید و انرژی نهفته‌ی کسب و کارتان را به جای کارهای لجستیکی دست و پا گیر، بر انتخاب سخنران‌ها و موضوعات برجسته معطوف سازید.

بهبود دسترسی کاربران به رویدادها

مهم نیست کجا هستید- همین که می‌توانید در یک چشم بر هم زدن از طریق اینترنت به جهان نامحدود ارتباطات وصل شوید، کافی است. دیگر لازم نیست برای شرکت در یک همایش و یا جلسه اسباب سفر ببندید و یا ترافیک کلان‌شهرها را برای حاضر شدن در یک جلسه‌ی حضوری تحمل کنید- نه، فقط دکمه اتصال اینترنت را بزنید و وارد پلتفرم شوید. همین.

دسترسی به محیط برگزاری رویداد هدیه‌ی تکنولوژی اینترنت به کسب و کار هاست اما وقتی هوش مصنوعی با تکنولوژی اینترنت در فراهم آوردن بسترهای رویداد آنلاین دست به یکی می‌کند، دیگر همه‌چیز دست‌یافتنی‌تر به نظر می‌رسد- میانبرها برای نشان دادن واکنش‌های آنی روی پلتفرم، ترجمه‌های همزمان و خودکار و بسیاری از امکانات دیگری که به نظر پیش پا افتاده می‌آیند اما وقتی خوب نگاه‌شان می‌کنی می‌بینی فقدان یکی از آنان کافی است تا کل رویداد را از کیفیت بیندازد و یا مخدوش کند.

امکانات پلتفرم بیزآپس

والنتین والین، بنیانگذار FindyMail، به نقش رویدادها در ایجاد یک شبکه‌ی ارتباطی موثر ایمان دارد.

“من فهمیده‌ام که رویدادها بهترین راه برای شروع و گسترش یک رابطه هستند. شما می‌توانید (و باید) این روابط را در شبکه‌های اجتماعی نیز تقویت کنید. اما این نکته را به یاد داشته باشید که هیچ‌چیز مثل یک دیدار چهره به چهره تاثیرگذار نیست. ارتباط چهره به چهره ۱۰ برابر تاثیرگذارتر از هر نوع ارتباط دیگری است.” والنتین والین، بنیان‌گذار FindyMail

تسهیل شناخت مخاطب رویداد

از کجا می‌دانید رویداد آنلاینی که همین الان دارید طرح و نقشه‌اش را در سر می‌پرورانید و یا روی کاغذ پیاده می‌کنید، به نتیجه‌ی دلخواه شما منجر خواهد شد؟! بی‌تردید اولین پاسخ- و البته سر راست‌ترین پاسخ- به میزان شناخت شما نسبت به مخاطبان رویداد آنلاین‌تان بر می‌گردد. برای شناسایی مخاطبان رویداد و همین‌طور کسب اطمینان درباره‌ی میزان اثرگذاری آن نیاز به یک تحلیل جامع و دقیق دارید- این همان چیزی است که هوش مصنوعی سخاوتمندانه در اختیار کسب و کارها می‌گذارد:

هوش مصنوعی با جمع‌آوری منابع گوناگون برای تحلیل مخاطب احتمالی رویداد، ویژگی‌های رفتاری، دغدغه‌ها و علاقه‌مندی‌های آنان تصویر جامعی راجع به مخاطب رویداد به دست می‌دهد. در این صورت شما با شناخت مخاطبان می‌توانید خوراک/ رویدادی تدارک ببینید که به عمیق‌ترین لایه‌های عاطفی و ذهنی آنان دست یابد و تاثیرش را بگذارد.

خلق فرصت‌های جدید برای ارتباطات موثر

تا به حال چیزی راجع به مفهوم «شریک‌یابی تجاری»‌ شنیده‌اید؟!

این یک عبارت کم‌تر شناخته شده در اکوسیستم کسب و کارهای ماست- درست همان ویژگی‌ای که به واسطه‌اش هوش مصنوعی کسب و کارها را ارتقا می‌دهد. ساده است: شما با برگزاری رویدادهای آنلاین می‌توانید فرصت‌های نامحدودی برای برقراری ارتباط با کسب و کارها و سرمایه‌گذارانِ حوزه‌ی فعالیت خود بسازید، به تبادل ایده بپردازید، از آخرین تجارب و جاه‌طلبی‌ها در این حیطه با خبر شوید و برای پروژه‌هایتان یک شریک و یا همکار مناسب پیدا کنید.

بیزآپس پلتفرم برگزاری رویداد آنلاین بر پایه هوش مصنوعی

رویداد B2B بر بستر پلتفرم‌های شریک یابی تجاری یک فرصت بی‌نظیر و تاثیرگذار در آینده‌ی کاری شما به شمار می‌روند. از این فرصت تا جایی که می‌توانید استفاده کنید.

تا دیروز از این قابلیت خلاقانه‌ی هوش مصنوعی برای طراحی پلتفرم‌های همسریابی استفاده می‌شد اما امروز بسیاری از کسب و کارهای پیشرو در جهان دریافتند که می‌توان در شبکه سازی کسب و کار هم از آن بهره برد.

در برخی از سرویس‌های ارایه‌دهنده‌ی پلتفرم رویداد آنلاین، مانند نمونه‌ی ایرانی‌اش پلتفرم بیزآپس، هوش‌مصنوعی فرصت کم‌نظیری برای برگزاری کارگاه‌ها و نشست‌های هم‌اندیشی فراهم می‌آورد. این جلسات هم‌اندیشی گاه منجر به خلق مهم‌ترین تحولات در فضای کسب و کار می‌شوند.

تجزیه و تحلیل داده‌ها و ارزیابی رویداد آنلاین

رای بهره‌وری از قابلیت‌های رویداد آنلاین کسب و کارها ناگزیرند به برگزاری این دسته از رویداد در یک بازه‌ی زمانی ادامه دهند و مرحله به مرحله پیشرفت کنند اما پیشرفت تنها زمانی حاصل می‌شود که شما بتوانید ارزیابی دقیقی از تجربیات پیشین خود داشته باشید. پلتفرم‌های هوشمندی مثل پلتفرم بیزآپس با تکیه بر توانمندی‌های هوش‌مصنوعی این امکان را فراهم می‌کنند تا داده‌های موثری راجع به سطوح تعامل و همچنین لحظات کلیدی رویداد به دست بیاورید.

تکیه بر رویدادهای هوشمند به جای رویدادهای فیزیکی

مایک مک‌کولی- مدیر ارشد حسابداری کمپانی ماکسی‌میلیون- معتقد است کسی جلودار هوش‌مصنوعی نیست. این- یکی از تازه‌ترین دستاوردهای بشر- در مسیر رشد و تکامل با سرعت به راهش ادامه می‌دهد و روز به روز پیچیده‌تر و همزمان در دسترس‌تر می‌شود. او می‌گوید چرا ما در برگزاری رویدادهای آنلاین از این تکنولوژی بهره نگیریم؟!

درست است که اولین برنامه‌های هوش مصنوعی در دهه‌ی ۵۰ میلادی به نگارش درآمده‌اند اما تنها در چند سال اخیر در دسترس عموم قرار گرفته‌اند. دور نیست روزی که این پدیده تحولات شگفت‌انگیزی در مفهوم و کارکرد رویدادها ایفا کند. در نتیجه ما نیز باید شانه به شانه با جهان کسب و کار و تجارت در مسیر بهره‌وری از تکنولوژی پیشرفته‌ی هوش مصنوعی تلاش کنیم- پلتفرم ایرانی بیزآپس نمونه‌ی پیشرویی از تلاش‌ها برای فتح قله‌های صنعت هوش‌مصنوعی در خاورمیانه است.

پاسخ به سوالات متداول:

1_ چرا باید از پلتفرم‌های برگزاری رویداد مانند بیزآپس استفاده کنیم؟

پلتفرم‌ بیزآپس امکان برگزاری و مدیریت آسان رویدادهای تجاری را فراهم می‌کند و به شما کمک می‌کند تا ارتباطات تجاری خود را بهبود بخشیده و با افراد متناسب با خود (مشتریان، همکاران، سرمایه‌گذاران و…..) ارتباط برقرار کنید.

2_ چگونه می‌توانم یک رویداد تجاری را بر روی این پلتفرم برگزار کنم؟

می‌توانید با استفاده از ابزارها و قابلیت‌های مدیریت، رویدادهای خود را ایجاد کنید، اطلاعات آن‌ها را مدیریت کنید و شرکت‌کنندگان را به راحتی جذب کنید.

3_ چگونه امکان تعامل با سایر شرکت‌کنندگان را دارم؟

با استفاده از امکانات شبکه‌سازی و جلسات چند به چند و فرآیند هوشمند شریک‌یابی تجاری، شما می‌توانید با سایر شرکت‌کنندگان ارتباط برقرار کنید و فرصت‌های همکاری جدید را کشف کنید.

4_ آیا امنیت اطلاعات شرکت‌کنندگان تضمین شده است؟

بله، این پلتفرم از استانداردهای امنیتی برتر استفاده می‌کند تا اطلاعات شرکت‌کنندگان را محافظت کند و حریم خصوصی آن‌ها را تضمین کند.

5_ آیا امکان دسترسی به پشتیبانی فنی در صورت نیاز وجود دارد؟

بله، پلتفرم از یک تیم پشتیبانی فنی قوی برخوردار است که در صورت نیاز به سوالات شما پاسخ می‌دهد و به حل مشکلات فنی کمک می‌کند.

6_ آیا می‌توانم از امکانات مدیریت ثبت‌نام و بلیت‌فروشی برخوردار شوم؟

بله، این پلتفرم امکانات مدیریت ثبت‌نام، بلیت‌فروشی و کنترل دسترسی آن را برای رویدادهایتان فراهم می‌کند.

7_ آیا این پلتفرم قابلیت اجرای وبینارها یا سخنرانی‌ها را دارد؟

بله، این پلتفرم به شما این امکان را می‌دهد تا وبینارها و سخنرانی‌های آنلاین را با کیفیت بالا برگزار کنید و با شرکت‌کنندگان در زمان واقعی ارتباط برقرار کنید. علاوه بر استیج، امکان برگزاری ورکشاپ‌های آموزشی و تبادل تجربه و همچنین ارائه‌های غرفه‌های نمایشگاهی را دارد.

8_ بیزآپس مناسب چه نوع کسب‌وکارهایی است؟

بیزآپس برای همه است از سازمان‌های دولتی،انجمن ها، اتاق‌های بازرگانی، اتحادیه‌های صنفی تا SME‌ها و شرکت‌های شخصی و برگزار کنندگان رویدادها.

آدرس سایت: bizups.ai

تلفن تماس: 2251774-021

ایمیل: Info@bizups.ai

salb-techna