7 نکته مهم برای انتخاب شرکت پشتیبانی شبکه

از آنجایی که بیشتر کسب‌ و کارها، سرمایه‌ گذاری زیادی در حرکت به سوی بهره‌گیری از محاسبات و فناوری اطلاعات (اطلاعات و فناوری) می‌کنند، داشتن کمک فنی صحیح برای حفظ زیرساخت‌های فناوری اطلاعات شما هرگز مهم‌تر از این نبوده است. یک شرکت خوب پشتیبانی شبکه که به عنوان پشتیبان فنی نیز شناخته می‌شود، در صورت […]

از آنجایی که بیشتر کسب‌ و کارها، سرمایه‌ گذاری زیادی در حرکت به سوی بهره‌گیری از محاسبات و فناوری اطلاعات (اطلاعات و فناوری) می‌کنند، داشتن کمک فنی صحیح برای حفظ زیرساخت‌های فناوری اطلاعات شما هرگز مهم‌تر از این نبوده است.

یک شرکت خوب پشتیبانی شبکه که به عنوان پشتیبان فنی نیز شناخته می‌شود، در صورت بروز مشکل در سیستم‌های IT شما، کمک بسیار موثری را ارائه می‌کند. این شرکت مشکلات شما را حضور یا از راه دورحل میکند. اگر هنوز از یک ارائه دهنده پشتیبانی IT استفاده نمی کنید، در اینجا هفت دلیل وجود دارد که چرا پشتیبانی فناوری اطلاعات در تجارت بسیار مهم است.

  • صرفه جویی در زمان

استفاده از خدمات پشتیبانی فنی اختصاصی، زمان را برای شما به عنوان صاحب کسب و کار و کارمندانتان آزاد می کند. این امکان وجود دارد که برخی از مشکلات رایانه را خودتان برطرف کنید، اما زمان از دست رفته در تشخیص و رفع ایرادات می تواند ساعت ها از کار افتادگی را برای شما به همراه داشته باشد.

شرکت خوب پشتیبانی شبکه می تواند به رفع مشکلات به راحتی، سریع و حتی از راه دور کمک کند. تکنسین‌ها همچنین می‌توانند زمان لازم برای راه‌ اندازی سیستم‌ها و حساب‌های کارمندان جدید را به شدت بهبود بخشند و نیروهای جدید شما را در سریع‌ترین زمان ممکن آماده به کار نمایند.

تیما شبکه یکی از شرکت های قوی در این حوزه می باشد و استفاده از خدمات آن راه گشای بسیاری از مشکلات شما خواهد بود.

  • افزایش بهره وری

شرکت های پشتیبانی فناوری اطلاعات می توانند به کسب و کار شما در مورد جدیدترین فناوری ها برای بهبود کارایی مشاوره دهند. پشتیبانی فنی می‌تواند به نصب نرم‌افزار قوی از راه دور کمک کند و به ابزارهای بهره‌وری جدید اشاره کند.

معرفی نرم افزار های جدید، ویدئو کنفرانس، نرم افزار های تسریع در غملکرد سازمان و موارد مشابه امور را برای شما بسیار آسان تر کند. بهره وری بهتر در نهایت منجر به سود بیشتر می شود زیرا تیم شما می تواند سریعتر و کارآمدتر کار کند.

  • زیرساخت قابل اعتماد

نصب زیرساخت شبکه دشوار و حتی نگهداری آن دشوارتر است. یک شرکت حرفه ای پشتیبانی شبکه، می‌تواند به شما در انتخاب توپولوژی شبکه مناسب برای کسب‌ و کارتان کمک کنند. آنها همچنین می توانند اطمینان حاصل کنند که از سخت افزار شبکه مناسب استفاده می کنید و مشکلات اتصال یا سرعتی که ممکن است داشته باشید را عیب یابی کنند.

مراکز داده جزو زیر ساخت های حیاتی بوده و پشتیبانی اتاق سرور امری ضروری می باشد.

  • آینده نگری

ممکن است وسوسه انگیز باشد که به سراغ ارزان ترین سیستم ها بروید یا از زیرساخت های فناوری اطلاعات صرف نظر کنید. شرکت های پشتیبانی IT از احتمالات آینده آگاه هستند. سیستم‌ها و زیرساخت‌های جدید می‌توانند هزینه‌های خود را از طریق بهبود بهره‌وری و کاهش چرخه‌ های به‌ روز رسانی سیستم جبران کنند. این شرکت میتواند به شما توصیه کند که کدام سیستم‌ها کمتر احتمال دارد که «منسوخ» شوند و اطمینان حاصل کنند که کسب‌ و کار شما برای سال‌های آینده به خوبی کار می‌کند.

مثال دیگر، راه اندازی سیتسم تلفن ویپ میتواند سرعت تماس را افزایش و هزینه مکالمات را کاهش دهد.

  • تعمیر و نگهداری مداوم

یکی از مهمترین جنبه های شرکت پشتیبانی IT، نگهداری از شبکه های کامپیوتری شما است. اگر سیستم ها ضعیف نگهداری شوند، قطعات ممکن است در معرض خطر خرابی قرار بگیرند که منجر به هزینه های سرمایه ای هنگفت و حتی از دست دادن داده های ویرانگر می شود. پشتیبانی فناوری اطلاعات می‌تواند از راه دور سلامت رایانه‌های شما را در زمان واقعی کنترل کند و به هر مشکلی قبل از وقوع پاسخ دهد. پشتیبانی IT می‌تواند از عهده وظایف معمولی به ‌روز رسانی نرم‌افزار و درایورها برآید تا اطمینان حاصل شود که هر گونه ارتقا، مشکل اجرا می‌شود.

  • حفاظت از داده ها

از دست دادن فایل‌ها و داده‌های شرکت می‌تواند کسب‌ و کار شما را هفته‌ها یا حتی ماه‌ها به عقب براند. یک شرکت پشتیبانی فناوری اطلاعات می‌تواند روال‌های پشتیبان ‌گیری را برای اطمینان از ایمن نگه داشتن داده‌های شما تنظیم کند. آن‌ها حتی می‌توانند راه‌ حل‌های ذخیره‌سازی ابری را ارائه یا راهنمایی کنند. ذخیره سازی ابری امکان افزونگی جغرافیایی را فراهم می کند. این بدان معنی است که اگر آتش سوزی یا حادثه ای در محل کار شما رخ دهد، اطلاعات شما همچنان می تواند از ارائه دهنده ذخیره سازی ابری بازیابی شود.

نحوه مدیریت داده ها نیز مهم است. بر اساس دستورالعمل‌های GDPR، شرکت‌ها باید داده‌های مشتریان را به طور مجزا و ایمن مدیریت کنند. تکنسین های فناوری اطلاعات در زمینه انطباق با GDPR متخصص هستند و می توانند اطمینان حاصل کنند که شما به مقررات حفاظت از داده ها پایبند هستید.

  • پس انداز کنید

در پایان روز، پشتیبانی ناکافی IT بر روی سود شما تأثیر می گذارد. ایرادات کامپیوتری می تواند باعث ساعت ها از کار افتادن شود. کاهش بهره‌ وری به دلیل سیستم‌های کند، راه‌ حل‌های دور کاری و اجرای ضعیف راه‌ حل‌های همکاری می‌تواند به رقابت‌ پذیری کسب ‌و کار شما آسیب برساند. نقض اطلاعات مربوط به اطلاعات شخصی مشتری، شما و کسب و کارتان را در معرض خطر جریمه یا پیگرد قانونی قرار می دهد. شرکت های پشتیبانی IT برای صرفه جویی در هزینه شما مهم هستند، در زمان از دست رفته، در بهره وری از دست رفته و اجتناب از بلایای گران قیمت.

 

سلب مسئولیت : این مطلب یک مقاله رپورتاژ آگهی تبلیغاتی میباشد که توسط تبلیغ کننده نگارش شده است و آژانس خبری تکنا صرفا نمایش دهنده آن است. انتشار این مطلب لزوما بمعنای تایید صحت و سقم محتوای آن نیست لذا مسئولیت و عواقب حقوقی استفاده از محتوای این مطلب بعهده کاربر میباشد.