آگهی کسب و کارها

بهترین سرور مجازی گیم از نظر هاست ایران

یکی از تغییرات بزرگی که تحول تکنولوژی در زندگی انسان به وجود آورد، در عرصه بازی‌های ویدئویی و کامپیوتری نمود داشته است. امروزه انجام بازی‌های کامپیوتری درآمد بسیار بالایی دارد. علاوه بر این از نظر تفریح نیز،  افراد بسیاری  تایم بالایی را صرف بازی کردن می‌کنند. با این اوصاف به کارگیری خدمات هاستینگ امن و […]

یکی از تغییرات بزرگی که تحول تکنولوژی در زندگی انسان به وجود آورد، در عرصه بازی‌های ویدئویی و کامپیوتری نمود داشته است. امروزه انجام بازی‌های کامپیوتری درآمد بسیار بالایی دارد. علاوه بر این از نظر تفریح نیز،  افراد بسیاری  تایم بالایی را صرف بازی کردن می‌کنند.

با این اوصاف به کارگیری خدمات هاستینگ امن و پرسرعت به عنوان بستری برای گیمینگ، بسیار منطقی به نظر می‌رسد. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا علاوه بر آشنایی با شرکت هاست ایران با بهترین سرور مجازی برای گیم نیز آشنا شوید.

گیم سرور چیست؟

اگر تجربه بازی آنلاین داشته باشید، می‌دانید که لازم است همه اطلاعات و جریاناتی که در فرایند بازی اتفاق می‌افتد به صورت کاملاً آپدیت و در لحظه به همه بازیکنان حاضر ارسال شود. یک گیم سرور در واقع بستر اصلی نگهداری و آپدیت کردن همین اطلاعات است. به عبارتی می‌توان گفت زمانی که در هر ثانیه اطلاعات موجود در بازی آپدیت می‌شود و وضعیت بازی تغییر می‌کند سرور تغییرات ایجاد شده را برای همه بازیکنان آنلاین، ارسال می‌کند.

اما یک گیم سرور خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟ چگونه می‌توان بهترین گیم سرور ممکن را انتخاب کرد؟ VPS ارائه شده در شرکت هاست ایران بهترین گزینه برای گیمینگ در ایران است که در ادامه همین مطلب آن را به شما معرفی کرده‌ایم.

معیارهای انتخاب گیم سرور

برای اینکه سرور بیشترین میزان آپدیت اطلاعات را در اختیار شما قرار بدهد و یا به عبارتی شما بتوانید تغییرات بازی را در همان لحظه در صفحه مانیتور و یا موبایل خود مشاهده کنید،  سرور باید از ویژگی‌های خاصی برخوردار باشد. در ادامه به برخی از این ویژگی‌ها اشاره کرده‌ایم:

آپ تایم بالا

یکی از مهمترین ویژگی‌های VPS مناسب برای گیمینگ آپ تایم بالاست. تصور کنید در جریان بازی سرور از دسترس خارج شود. به احتمال خیلی زیاد این بدترین اتفاقی است که یک گیمر می‌تواند تجربه کند. بنابراین در هنگام انتخاب وی پی اس مناسب باید به آپ تایم آن توجه داشته باشید.

زیر ساخت سخت افزاری قوی

علاوه بر آپ تایم بالا توجه به زیرساخت‌های سخت‌افزاری سرور در تعیین کیفیت بازی شما موثر خواهد بود. اگر یک سرور از زیرساخت مناسب و قوی برخوردار نباشد می‌تواند، اختلال بسیار زیادی را در هنگام بازی برای گیمرها ایجاد کند. علاوه بر مشخصات سخت‌افزاری توجه به پهنای باند سرور نیز تاثیر بسزایی عملکرد سرور در حین بازی خواهد داشت. توجه به این فاکتورها را نیز هرگز نباید فراموش کنید.

سیستم عامل سرور

به صورت کلی برای کاربرد گیمینگ، سیستم عامل ویندوز نسبت به لینوکس و توزیع‌های مختلف آن، از اقبال بیشتری در میان گیمرها برخوردار است. علت اصلی این موضوع هم چیزی نیست به جز اینکه بازی‌ها معمولاً برای سیستم عامل ویندوز طراحی و ساخته می‌شوند. برای خرید VPS بازی مناسب حتماً باید به سیستم عامل آن نیز توجه داشته باشید.

در ادامه با ویژگی‌های VPS هاست ایران آشنا خواهید شد.

هاست ایران، همراه شما حتی در هنگام بازی

یکی از بزرگترین و مطرح‌ترین شرکت‌های هاستینگ در ایران، هاست ایران است. این شرکت را می‌توان از اولین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات هاستینگ به عنوان بستر گیم دانست. ویژگی‌های خاصی که هاست ایران برای سرور مجازی گیم خود در نظر می‌گیرد، می‌تواند به راحتی هر گیمری را برای خرید آن قانع سازد. برای مثال:

  • سرعت مثال زدنی سرورهای مجازی ارائه شده در هاست ایران این امکان را به گیمرها می‌دهد که در تمام طول شبانه روز بتوانند بازی کنند.
  • بر روی سرور مجازی های هاست ایران می‌توانید هر سیستم عاملی را که دوست داشتید نصب کنید.
  • ویژگی پرداخت به اندازه مصرف (pay as you go) صرفه اقتصادی بالایی را برای کاربران به همراه خواهد داشت.
  • امکان ریست کردن سرور در لحظه و همچنین بازنشانی سیستم عامل،  به کاربر کمک می‌کند تا در صورت بروز هرگونه اختلال در سریع‌ترین زمان آن را برطرف کند.
  • با اعتماد به VPS های ارائه شده در هاست ایران می‌توانید در هر زمان که خواستید منابع سرور مجازی خود را ارتقا دهید.

درباره انتخاب لوکیشن سرور تصمیم با خود شما خواهد بود. در ادامه پیشنهادات اختصاصی کارشناسان هاست ایران برای خرید VPS گیمینگ را مطالعه خواهید کرد.

بهتریین سرور مجازی هاست ایران برای گیم

VPS های ارائه شده در هاست ایران در لوکیشن‌های مختلفی در خارج از ایران پیکربندی شده‌اند. علاوه بر VPS ایران که از ویژگی‌های منحصر به فردی که در بالا به آنها اشاره کردیم برخوردار است، دو سرویس سرور مجازی ترکیه و سرور مجازی امارات از پیشنهادات اختصاصی کارشناسان هاست ایران به گیمرها می‌باشد.

اگر دوست دارید با ویژگی‌های این دو سرویس آشنا شوید در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

سرور مجازی ترکیه

با توجه به اینکه کشور ترکیه در همسایگی ایران قرار دارد،  سرورهای پیکربندی شده در این کشور از نظر لوکیشن و موقعیت جغرافیایی به ایران نزدیک‌تر هستند، در نتیجه سرعت بالاتری را نسبت به سرور مجازی کشورهای اروپایی تجربه خواهید کرد. علاوه بر این زیرساخت سخت‌افزاری قدرتمند اینترنت در این کشور آپ تایم بالا سرور را برای کاربران تضمین می‌کند.

در مقایسه با vps کشورهای اروپایی،  سرور مجازی ترکیه از قیمت مناسب‌تری برخوردار است. پس بنابراین اگر به دنبال تجربه سرعت و صرفه اقتصادی در کنار هم هستید سرور مجازی ترکیه را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

از مهم‌ترین ویژگی‌های سرور مجازی ترکیه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده از کش NVMe
  • دسترسی کامل به کنسول برای کاربران
  • امکان دریافت IP اضافه
  • پنل کاربری یوزر فرندلی

سرور مجازی امارات

زیرساخت‌های اینترنتی قدرتمند در کشور امارات، تضمین کننده کیفیت این سرویس ارائه شده در هاست ایران می‌باشد. سرور مجازی امارات با کارکردهای مختلفی نظیر راه‌اندازی کسب و کارهای اینترنتی و همچنین ترید کردن مورد استفاده کاربران است. همچنین کاربرد گیمینگ و بازی کردن نیز جه به جهت زیرساخت‌های قدرتمند سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در VPS امارات با کیفیت و سرعت بالایی همراه خواهد بود.

از مهم ترین ویژگی‌های سرور مجازی امارات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تحویل آنی سرور
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته
  • امکان نصب سیستم عامل‌های مختلف

در نهایت ….

از اینکه تا پایان مطلب همراه ما بودید از شما سپاسگزاریم. در این مطلب متوجه شدید که استفاده از خدمات هاستینگ و سرور مجازی می‌تواند راهکار مناسبی برای ایجاد یک بستر امن و سریع برای گیمینگ باشد.  علاوه بر این با معیارهای انتخاب یک سرور مجازی مناسب برای بازی کردن نیز آشنا شدید. اگر به خدمات ارائه شده توسط شرکت هاست ایران اعتماد کنیم دیگر لازم نیست نگران سرعت و کیفیت سرور گیمینگ خود باشید.

 اگر سوالی ذهن شما را مشغول کرده است و یا به راهنمایی بیشتری احتیاج دارید می‌توانید با تیم پشتیبانی هاست ایران در ارتباط باشید.

salb-techna