بهترین مانیتور لمسی 75 اینچ پرو استور

نمایشگرهای لمسی با سایزهای بزرگ قابلیت استفاده در فضاهایی با متراژ بیشتر را دارند و این به معنای امکان بهره‌برداری کاربران بیشتری از آن‌ها خواهد بود. مزیت‌های بی‌شماری را می‌توان برای استفاده از این سیستم خصوصا در فضاهای آموزشی و علمی ذکر کرد اما این تنها جنبه مثبت مانیتورهای لمسی نیست. قدرت پردازشی این دستگاه‌ها […]

نمایشگرهای لمسی با سایزهای بزرگ قابلیت استفاده در فضاهایی با متراژ بیشتر را دارند و این به معنای امکان بهره‌برداری کاربران بیشتری از آن‌ها خواهد بود. مزیت‌های بی‌شماری را می‌توان برای استفاده از این سیستم خصوصا در فضاهای آموزشی و علمی ذکر کرد اما این تنها جنبه مثبت مانیتورهای لمسی نیست. قدرت پردازشی این دستگاه‌ها خصوصا در مدل‌های جدید، ایده بی‌نظیری برای به کارگیری در کاربردهای نوین مانند تبلیغات و ارتباط با مشتری بوده است.

مانیتور تاچ اسکرینشرکت‌های بزرگ تولیدی و خدماتی با راه‌اندازی کیوسک‌های تبلیغاتی در فضاهای فروشگاهی و تردد عموم، معرفی دقیق و جامعی از محصولات خود در اختیار مشتریان قرار می‌دهند و حتی بازخورد آن‌ها را نیز به صورت داده‌های ارزشمند دریافت می‌کنند. بسیاری از این مانیتورهای لمسی در سایزهای بزرگ و بیشتر از استاندارد 75 اینچ به بازار ارائه می‌شوند تا نظر مخاطب را به خود جلب کنند. در این بخش به دنبال معرفی نمایشگرهای لمسی 75 اینچ و صحبت در مورد کلیت این دستگاه‌ها هستیم.

خرید مانیتور لمسی تعاملی

ماهیت مانیتورهای لمسی عبارت است از تلاش تولید کنندگان این دستگاه برای ایجاد تعامل در قالب یک برد هوشمند. شرکت‌های سازنده نمایشگرهای لمسی در سال‌های اخیر بیشتر تمرکز خود را بر روی توسعه توان پردازشی این سیستم قرار داده‌اند. آن‌ها با درک خوبی که از نیاز مخاطب برای ارتباط بیشتر با دستگاه دریافت کرده‌اند، فضای حافظه موقت بیشتر برای افزایش سرعت پاسخ سیستم و همچنین استفاده از پردازنده‌های چند هسته‌ای و به روز برای بهبود تولید خروجی را در پیش گرفته‌اند.

مانیتورهای لمسی امروزی معمولا در ابعاد بزرگ‌تری نسبت به نمونه‌های قبل ارائه می‌شوند و به جرات سایز 75 اینچ تنها یک استاندارد پایه در هنگام خرید نمایشگر لمسی است. خصوصا اگر شما این مانیتورها را برای فضاهایی مانند آموزشی و اداری تهیه می‌کنید، بهتر است به سراغ نمونه مدل‌هایی بروید که اندازه صفحه نمایش آن‌ها متناسب با اندازه فضا و تعداد افراد حاضر باشد. مانیتورهای لمسی 75 اینچی یکی از متناسب‌ترین و استانداردترین سایزها در این حوزه هستند. این دستگاه‌ها نه آنقدر کوچک‌اند که امکان تسلط بیننده بر مفاهیم آن کاهش پیدا کند و نه آنقدر بزرگ چه نیاز به هزینه کرد بیش از حد امکان باشد و اتلاف منابع صورت بگیرد.

علاقه‌مندان در هنگام مراجعه به بازار و فروشگاه‌های معتبری همچون پرو استور، شرح دقیقی از نوع نیاز خود ارائه می‌دهند و اندازه صفحه نمایش دستگاه متناسب با این توضیحات خواهد بود. در نهایت باید به این نکته اشاره کنیم که مانیتورهای لمسی بخش مهمی از جامعه را درگیر خود می‌کند و استفاده از آن‌ها می‌تواند راندمان یادگیری و درک مطلب را برای بخش بزرگی از جامعه آسان‌تر کند.

ابعاد 75 اینچ در نمایشگر لمسی

به کارگیری مانیتورهای تاچ با سایز 75 در بسیاری از حوزه‌های مختلف امکان‌پذیر است. همان طور که اشاره شد اندازه بزرگی صفحه نمایش این دستگاه تناسب خوبی با اغلب کاربردهای ممکن در بازار دارد. به برخی از  مزایای استفاده از مانیتور لمسی 75 اینچ در زیر اشاره کامل خواهیم داشت :

کاربردهای تبلیغاتی همواره تاثیرات بزرگی بر روی مشتری‌های بالقوه صنایع و کسب و کارها داشته‌اند. مشاهده تصویری از یک محصول و یا بخشی از روند خدمت‌رسانی بر روی مانیتورهای جذاب لمسی، می‌تواند نگاه بسیاری از رهگذران و مراجعه کنندگان را به خود جلب کند. امروزه بسیاری از کسب و کارهای مشهور و سطح بالای دنیا با طراحی کاتالوگ‌هایی در ارتباط با نوع کار خود، اقدام به تغییر نگرش در مشتری کرده‌اند. با توجه به Interactive Touchscreen موجود در بازار معمولا با کیفیت تصویر بالاتر از فول اچ دی عرضه می‌شود، این جذابیت‌ها و جلوه‌های بصری را به شکل شگفت آوری توسعه می‌بخشند.

نمایشگر لمسی اداری

محیط‌های آموزشی در دنیای امروز نیازمند به کارگیری ترفندهایی در جهت بهبود راندمان خود هستند. به عبارت دیگر جنس یادگیری دانشجویان، دانش آموزان و در کل مخاطبان یک مطلب تغییر یافته است و این موضوع باید در روند یادگیری آن‌ها نیز مد نظر قرار گیرد. مانیتور لمسی 75 اینچ در یک فضای کلاسی به راحتی می‌تواند شما را به هدف خود در مورد ارتقای بازده برساند. تصاویر و ویدیوها اثر بیشتری از متن و صدا خواهند داشت و همین موضوع تمرکز افراد حاضر در یک کلاس را بیشتر خواهد کرد.

به کارگیری فناوری در روند یک موضوع، جذابیت‌های آن را برای مخاطبین بیشتر می‌کند. مانیتورهای لمسی از جمله توسعه یافته‌ترین سیستم‌های حال حاضر دنیا هستند که تقریبا تمامی عملکردهای لازم برای یک کاربر در هر سطحی را فراهم می‌کنند. تکنولوژی و جنبه‌های مختلف آن سبب خواهد شد که کاربران با اشتیاق بیشتری نسبت به آن روبرو شوند و پیگیری بیشتری از خود نشان دهند.

مانیتورهای لمسی 75 اینچی از جمله گزینه‌های بسیار مناسب برای اتاق جلسات و کنفرانس‌ها هستند. سازمان‌هایی که تعداد جلسات بیشتری را به صورت دوره‌های زمانی متناوب برگزار می‌کنند، می‌توانند از مزایای این دستگاه برای بهبود راندمان کار بهره ببرند. همچنین با توجه به توان این دستگاه برای تجزیه و تحلیل داده‌های ورودی، اطلاعات خروجی به شکل نمودارها و چارت‌های گرافیکی کمک زیادی برای اخذ تصمیم‌های مهم به مدیران خواهد کرد.

مدل‌هایی از نمایشگر تاچ 75 اینچی

نمایشگرهای 75 اینچی از نوع لمسی شامل مدل‌های مختلفی از برندهای شناخته شده دنیا می‌باشند. پرو استور در زیر به سه مدل از این دستگاه‌ها نگاهی کرده است.

نمایشگر لمسی سی تاچ 6075U

شرکت سیتاچ یکی از تخصصی‌ترین برندهای فعال در زمینه ساخت مانیتورهای لمسی است. مدل 6075U این شرکت دارای صفحه نمایشی به اندازه 75 اینچ می‌باشد که رزولوشن معادل 3840 در 2160 پیکسل را به بیننده ارائه خواهد کرد. این مانیتور 4k در دو آیتم کلیدی نرخ به روز رسانی و زمان پاسخ به سطح بسیار ایده آلی رسیده است. نرخ تازه سازی معادل 60 هرتز و زمان پاسخ هم در حدود ۸ میلی ثانیه برآورد می‌شود.

این مقادیر نشان دهنده سرعت بالای دستگاه در نمایش محتوا و افزایش کیفیت آن حتی در این سرعت می‌باشد. تکنولوژی صفحه نمایش این دستگاه با استفاده از مادون قرمز راه‌اندازی شده است و راندمان بسیار بالایی دارد. همچنین کاربران قادر خواهند بود با استفاده از قابلیت چند لمسی بر روی این صفحه، به صورت همزمان از آن بهره‌برداری کنند. نور پس زمینه محتوای پخش شده از این طریق به اندازه 350 نیت بوده و کنتراستی معادل 1200 به 1 برای آن در نظر گرفته شده است. نمایشگر لمسی سی تاچ امکان نصب بر روی پایه گردان را دارد و به سادگی می‌توان آن را در فضاهای مختلف جابه‌جا کرد.

مانیتور تاچ اسکرین Samsung Flip 3 WM75A

شرکت سامسونگ از این مدل خود به عنوان یکی از مانیتورهای قابل استفاده در بحث تبلیغات و سالن‌های جلسات یاد کرده است. مجددا اندازه صفحه نمایش به مقدار 75 اینچ بوده و کیفیت تصویر هم معادل 3840 در 2160 پیکسل خواهد بود. پیاده سازی صفحه نمایش و اسکرین تاچ آن با استفاده از فناوری مادون قرمز می‌باشد و قلم استایلوس برای بهره‌گیری از امکانات نمایشگر مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

این دستگاه چند کاربره امکان اتصال کامپیوتر خشابی ops را هم دارد و ارتقای مشخصات فنی با استفاده از این مفهوم به سادگی قابل دسترس خواهد بود. علاوه بر پورت‌های متعدد برای اتصالات فیزیکی، قابلیت ارتباط بیسیم از طریق فناوری وای فای هم وجود دارد. Samsung در معرفی این مانیتور لمسی خود اشاره به طول عمر 30 هزار ساعتی این دستگاه می‌کند می‌تواند سال‌ها بدون هیچ مشکلی سرویس‌دهی مناسبی برای کاربردهای مختلف داشته باشد.

قیمت خرید مانیتور لمسی

مانیتور لمسی جی پلاس GSB-75MD

شرکت جی پلاس در ادامه معرفی مانیتورهای لمسی با کیفیت خود، از مدل GSB-75MD رونمایی کرده است. این سیستم نمایشگر 75 اینچی دارای رزولوشن 4k بوده و شکل پیاده‌سازی صفحه نمایش برای آن به صورت اینفرارد خواهد بود. جی پلاس مشابه اغلب مانیتورهای لمسی خود به سراغ استفاده از قلم استایلوس و امکانات کم نظیر آن رفته است تا از این طریق دست مخاطب را برای انواع عملکردهای ممکن بر روی دستگاه باز کند.

پیاده‌سازی تاچ اسکرین بر روی صفحه نمایش آن با استفاده از تکنولوژی مادون قرمز بوده است. همین موضوع سبب می‌شود تا امکان لمس همزمان 20 نقطه بر روی این سیستم وجود داشته باشد و کاربران مختلف بتوانند در آن واحد کار خود را بر روی صفحه نمایش انجام دهند. منبع تامین نور پس زمینه برای تصاویر در این دستگاه با استفاده از لامپ‌های ال ای دی بوده و سطح مصرف انرژی در آن نیز منصفانه و قابل قبول است.

Gplus در طراحی این دستگاه با کیفیت خود امکان اتصال کامپیوترهای ops را هم فراهم کرده است تا امکان ارتقای فنی برای دارندگان در طول مدت زمان استفاده وجود داشته باشد. همچنین اسپیکر تعبیه شده بر روی این دستگاه نمایشگر دارای توان معادل 15 وات است که با توجه به کاربردهای آن کاملا پاسخگوی نیازهای مخاطبین خواهد بود. علاوه بر این از اندروید 8 به عنوان سیستم عامل نصب شده بر روی این دستگاه یاد می‌شود که با توجه به آشنایی قبلی کاربران، تجربه راحت و بدون دردسری را برای آن‌ها به همراه خواهد داشت. برای آگاهی از قیمت مانیتور تاچ جی پلاس به دسته این محصول در سایت پرو استور مراجعه فرمایید.

بهترین نمایشگر لمسی از پرو استور

مانیتورهای لمسی به صورت گسترده در کاربردهایی مانند آموزشی و تبلیغاتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. شرکت‌های سازنده این دستگاه استانداردهای مشخصی را در مورد اندازه صفحه نمایش رعایت می‌کنند که یکی از بهترین و متناسب‌ترین آن‌ها سایز 75 اینچ است. نمایشگرهای لمسی 75 اینچی امکان ارائه محتوا را در یک قالب ویژه و بهینه فراهم خواهند کرد. شرکت پرواستور هم آماده ارائه اطلاعات تخصصی در مورد انتخاب نمایشگرهای لمسی با اندازه اشاره شده می‌باشد. برای دریافت دمو محصولات و سفارش کالای مورد نظرتان با شماره 021-52472000 تماس بگیرید.