آگهی کسب و کارها

گیمرهای حرفه‌ای کالاف دیوتی موبایل سلاح‌ها و مپ‌ها را می‌شناسند

بازی کالاف دیوتی موبایل در واقع نسخه کوچک‌ شده سری بازی‌های کالاف دیوتی است که برای گوشی‌های تلفن همراه عرضه شده است. در این بازی هیجان‌انگیز توجه زیادی به جزئیات گوناگون شده است و تمام نیازهای شما به یک بازی شوتینگ موبایل را رفع خواهد کرد. تنوع بسیار بالای سلاح‌ها و نقشه از دیگر نکاتی […]

بازی کالاف دیوتی موبایل در واقع نسخه کوچک‌ شده سری بازی‌های کالاف دیوتی است که برای گوشی‌های تلفن همراه عرضه شده است. در این بازی هیجان‌انگیز توجه زیادی به جزئیات گوناگون شده است و تمام نیازهای شما به یک بازی شوتینگ موبایل را رفع خواهد کرد. تنوع بسیار بالای سلاح‌ها و نقشه از دیگر نکاتی هستند که شما را مجذوب خود می‌کنند.

سلاح‌های کالاف دیوتی موبایل: بهترین سلاح‌ها برای هر نقشبسیاری از گیمرهای کالاف برای حذف دشمنان خود از سریع‌ترین  اسلحه های کالاف استفاده می‌کنند. خرید تفنگ کالاف با سی پی فوری یکی از ساده‌ترین روش‌های موجود برای دسترسی به این امکانات است. در این مطلب با اسلحه ها و نقشه های محبوب کالاف دیوتی موبایل آشنا می‌شویم.

معرفی بهترین اسلحه‌های کالاف دیوتی موبایل

بازی کالاف دیوتی موبایل حدود 86 سلاح متفاوت دارد که تعداد قابل توجهی به شمار می‌رود. شما می‌توانید سلاح‌های مختلف بازی را به گروه‌های مختلف تقسیم کنید. در زیر دسته‌بندی‌ سلاح‌های کالاف دیوتی موبایل را می‌توانید ببینید:

  • سلاح‌های ثانویه (تفنگ‌های کمری، سلاح‌های سرد، راکت‌اندازها)
  • تفنگ‌های ساچمه‌ای (شات‌گان‌ها)
  • مسلسل‌های دستی (SMG)
  • تفنگ‌های تهاجمی (AR)
  • مسلسل‌های سبک (LMG)
  • تفنگ‌های مارکزمن
  • تفنگ‌های تک‌تیرانداز

شما برای پیروز شدن و شکست دیگر پلیرها باید همیشه باید بهترین سلاح را به همراه داشته باشید که برخی از آن ها با خرید سی پی cp کالاف دیوتی موبایل بدست می آیند.. برخی از سلاح‌ها در حالت استاندارد عملکرد بسیار خوبی دارند، اما با کمی تغییرات و استفاده از تجهیزات خاص می‌توان عملکرد بیشتر آن‌ها را تا حد زیادی بهبود بخشید. در ادامه بهترین اسلحه در هرکدام از دسته‌بندی‌های بالا را معرفی می‌کنیم.

بهترین سلاح ثانویه: MW11

هرچند کشتن حریف با سلاح سرد همیشه لذت خاص خودش را دارد، اما بدون شک اسلحه کمری MW11 بهترین گزینه در این کلاس است. این تفنگ سرعت تیراندازی بالا و ظرفیت خشاب زیاد را با هم دارد. MW11 یک انتخاب عالی برای سلاح ثانویه است.

بهترین شات‌گان: R9-0

تیراندازی با شات‌گان R9-0 به دلیل نیمه‌اتومات بودن آن بسیار لذت‌بخش است و قدرت و سرعت را در کنار هم دارد. این شات‌گان با اضافه کردن خشاب گرد و ظرفیت بالا می‌تواند به راحتی KRM-262 را پشت سر بگذارد و در نبردهای تن به تن پیروز شود.

شات‌گان R9-0 یک سلاح قدرتمند برای نزدیک شدن به دشمنان

شات‌گان R9-0 یک سلاح قدرتمند و همه کاره است که در بازی کالاف دیوتی موبایل وجود دارد. این سلاح در فصل 8 سال 2021 به بازی اضافه شد و از آن زمان به یکی از محبوب‌ترین شاتگان‌های بازی تبدیل شده است.

بهترین مسلسل دستی (SMG): CBR4

اگر به دنبال مسلسل دستی می‌گردید بهترین انتخاب شما CBR4 خواهد بود. این تفنگ با سرعت شلیک بسیار بالا دشمن را ذوب می‌کند. علاوه بر این لگد ناچیز و برد متوسط آن را برای نقشه‌های شهری و درگیری‌های نزدیک ایده‌آل کرده است.

بهترین تفنگ تهاجمی: M13

تفنگ زیبای  M13 به دلیل سادگی و تنوع بسیار بالای تجهیزات جانبی یک تفنگ تهاجمی عالی در بازی به شمار می‌رود. البته علاوه در این بین باید به دو سلاح عالی دیگر یعنی MK2 و Grau 5.56 نیز اشاره کنیم. به طور کلی شما با نصب تجهیزات مناسب می‌توانید هر کدام از این تفنگ‌ها را تا حد زیادی تقویت کنید. برای این منظور باید پیش از هر چیز خرید سی پی را در دستور کار قرار دهید.

بهترین مسلسل سبک (LMG): Holger 26

شما می‌توانید برای مسلسل مرگبار Holger 26 از خشاب‌هایی با صد عدد تیر استفاده کنید. سرعت بالای تیرهای شلیک شده و برد قابل قبول آن‌ها شما را در هر نبرد سربلند می‌کنند. علاوه بر این شما می‌توانید تجهیزات جانبی گوناگون را بر روی Holger 26 نصب کنید.

بهترین تفنگ مارکزمن: SKS

تفنگ SKS همیشه یک سلاح محبوب در بازی‌های کالاف دیوتی به شمار می‌رود و نسخه موبایل نیز از این قاعده مستثنی نیست. شما تنها با شلیک دو تیر SKS به نیم‌تنه بالایی حریف او را از پا در خواهید آورد. علاوه بر SKS می‌توان از SVD نیز در بازی استفاده کرد.

بهترین تفنگ تک‌تیرانداز: DL Q33

هیچ کدام از تفنگ‌های تک‌تیرانداز کالاف دیوتی موبایل به اندازه DL Q33 برد مفید ندارند. این تفنگ از معدود سلاح‌های بازی است که یک تیر آن برای کشتن حریف کافی است. تفنگ DL Q33 علاوه بر دقت بالا از سرعت تیراندازی به نسبت زیاد نیز برخوردار است که آن را کاملا کشنده می‌کند.

معرفی بهترین نقشه‌های کالاف دیوتی موبایل

یکی از دلایل اصلی که موجب جذابیت و محبوبیت بالای بازی‌های کالاف دیوتی شده است نقشه‌های آن است. هر کدام از این نقشه‌ها شخصیت و ویژگی خاص خود را دارند. در کالاف دیوتی موبایل نیز می‌توان در تعداد زیادی از این نقشه‌های خاطره‌انگیز و مشهور بازی کرد. در ادامه با محبوب‌ترین نقشه‌های کالاف دیوتی موبایل آشنا می‌شویم

نقشه Nuketown

نقشه Nuketown جزو به یادماندنی‌ترین نقشه‌های سری کالاف دیوتی است. در این نقشه می‌توان آشوب، سرعت و رقابت را به بهترین شکل ممکن تجربه کرد. این نقشه زیبا اولین بار سال 2010 در بازی Black Ops معرفی شد و از آن زمان تاکنون همیشه مورد توجه بازیکنان بوده است.

نقشه Rust

نقشه Rust با محیط باز و گسترده خود هیچ نقطه امنی برای پلیرها باقی نمی‌گذارد. Rust اولین بار در بازی Modern Warfare 2 معرفی شد و برای زنده ماندن در آن باید سریع‌ترین تفنگ را داشته باشید، زیرا جایی برای پناه گرفتن پیدا نخواهید کرد.

نقشه Highrise

 نقشه Highrise از زمان معرفی در بازی Modern Warfare 2 همیشه محبوبیت بسیار زیادی داشته است. این نقشه نقاط کور و دالان‌های متعدد دارد و شما می‌توانید با انواع سلاح‌ها در آن بازی کنید. آزادی عمل بالا آن را به یک زمین بازی عالی برای بازیکنان خلاق تبدیل کرده است.

نقشه Hijacked

محیط نقشه Hijacked بر روی یک کشتی کروز قرار دارد و با داشتن موانع گوناگون شما را کاملا سردرگم خواهد کرد. Hijacked نخستین بار در Black Ops II معرفی شد و از نظر بسیاری از پلیرها جزو زیباترین نقشه‌های تاریخ کالاف دیوتی است.

نقشه Crossfire

از زمان معرفی نقشه Crossfire بیش از پانزده سال می‌گذرد و در این مدت همچنان تازگی و جذابیت خود را حفظ کرده است. این نقشه بازی Modern Warfare دارای پستی و بلندی‌های متعدد و سازه‌های متنوع است که آن را برای تک‌تیراندازها کاملا ایده‌آل می‌کند. علاوه بر این در داخل ساختمان‌های فراوان نقشه درگیر نبردهای تن‌ به تن خواهید شد که بدون شات‌گان نمی‌توان در آن‌ها پیروز شد.

نقشه Firing Range

نقشه Firing Range از بازی Black Ops به کالاف دیوتی موبایل راه پیدا کرده است. برخلاف ظاهر مینیمال این نقشه باید منتظر یکی از پیچیده‌ترین محیط‌ها برای یادگیری باشید.

Firing Range: نقشه‌ای برای همه سبک‌های بازی

 نقشه Firing Range پلیرها را مجبور می‌کند کاملا استراتژیک و هدفمند بازی کنند. تفنگ‌های SMG بهترین انتخاب برای این نقشه هستند، زیرا معمولا فاصله چندانی با دشمن ندارید.

آی گیم، سایت خرید سی پی ارزان و فوری با رسید خرید گوگل

بازی کالاف دیوتی موبایل حس آشوب و هیجان را به بهترین شکل منتقل می‌کند. در این فرانچایز تیم‌ها و نفرات مدام به سمت محل اسپاون تیم مقابل حمله می‌کنند و تنها هدف آن‌ها نابودی رقیب و پیروزی در رقابت است. شما می‌توانید برای داشتن تجربه بهتر بازی با خرید سی پی ارزان آی گیم انواع تجهیزات جانبی اسلحه‌ها را آزاد کنید و بهترین رقابت را در نقشه‌های گوناگون آن تجربه کنید.

salb-techna