امکانات جذاب اپل واچ سری 8

آشنایی با بهترین و جذاب ترین امکانات اپل واچ سری 8 مانند اندازه گیری دما، نظارت بر چرخه قاعدگی و ویژگی هایی که هر کسی نمی داند

اپل واچ سری 8 یکی از بهترین محصولات شرکت اپل بوده که در دو اندازه 41 و 45 میلی متری تهیه و وارد بازار شده است. وزن این ساعت‌ها به ترتیب 32 و 38.8 گرم بوده که هر دو مدل دارای رم 1 گیگابایتی و حافظه 32 گیگابایتی هستند. توجه داشته باشید حجم باتری‌ها متفاوت خواهد بود، به عنوان مثال در Apple Watch Series 8 سایز بزرگ باتری معادل با 308 mAh و در سایز کوچکتر باتری معادل با mAh 282 خواهد بود.

این ساعت امکانات مختلف و جذابی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا بتوانید به بهترین نحو از آن استفاده کنید. در رنگ‌های مختلف به مشتریان عرضه می‌شود تا تمامی افراد بتوانند بسته به نظر خود آن را تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهند. از نکات مثبتی که در مورد اپل واچ سری 8 وجود دارد باید به مقاومت در برابر آب و گرد و غبار اشاره داشته باشیم.

قابلیت جالب اپل واچ سری 8

اپل واچ سری 8 از جمله بهترین ساعت‌هایی است که امکانات مختلفی را در اختیارتان قرار داده و به این ترتیب شرایطی را ایجاد ساخته تا بتوانید با خیالی آسوده و به بهترین نحو این محصول را مورد استفاده قرار دهید. قابلیت‌های آن سبب شده تا طرفداران زیادی پیدا کند در نتیجه خرید بند اپل واچ عمده می‌تواند اقدامی هوشمندانه در این زمینه در نظر گرفته شود.

جنس رویه آن آلومینیومی بوده و در رنگ‌های استارلایت، نیمه شب، قرمز و نقره‌ای  به مشتریان ارائه خواهد شد. این محصول با انواع بندها تطابق پیدا کرده و به این ترتیب تمامی افراد می‌توانند آن را با توجه به سلیقه خود شخصی سازی کرده و در اماکن مختلف با قاب گوشی آیفون خود به راحتی بکارگیرند. در ادامه برخی از بهترین قابلیت‌ها اپل واچ سری 8 را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد تا در هنگام خرید دید واضحی در این زمینه داشته باشید.

قابلیت سنجش دما اپل واچ سری 8

از جمله بهترین قابلیت‌ها در اپل واچ سری 8 باید سنجش دما را در نظر داشته باشیم. نکته جالبی که در مورد این محصول وجود دارد این است که داده‌های بدست آمده در آن به صورت ایمن در آیفون ذخیره شده و به شما نشان خواهند داد که میزان دمای بدن بالاتر یا پایین‌تر از حد طبیعی است، توجه داشته باشید تنها کاری که این سنسور انجام می‌دهد تشخیص دمای حدودی بدن شما خواهد بود در نتیجه با توجه به نمودار دمای بدن خود می‌‌توانید مشخص کنید که در هنگام تغذیه چه موادی موجب افزایش یا افت دمای بدن می‌شوند.

قابلیت جذاب سنجش دما اپل واچ سری 8

اما نکته جالبی که در مورد این سنسور وجود دارد را باید حساسیت و دقت اندازه‌گیری آن در نظر داشته باشیم که دقت تغییر دما در آن معادل با 0.1 درجه سانتی گراد است. بخش بزرگی از کارایی اپل واچ سری 8 به سبب طراحی 2 سنسوری آن است که یکی در پشت ساعت و دیگری در زیر نمایشگر تعبیه شده است تا تداخلات دما موجب اشتباه در اندازه گیری دما نشوند. توصیه می‌شود برای خرید عمده قاب گوشی متناسب با ساعت اپل واچ بهتر است به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید.

سنسور اکسیژن اپل واچ سری 8

سنسور اکسیژن اپل واچ سری 8 با بررسی میزان اکسیژن بدن در صورت افت این عنصر به کاربر هشدا می‌دهد. اگرچه ممکن است که این اعلان‌ها به اندازه‌ی کافی دقیق نباشند اما به اندازه‌ای مطمئن هستند که در مورد بیماری ریه‌ای و یا بیماری‌های دیگر به کاربر هشدار دهند و به این ترتیب شرایطی را فراهم آورند تا سریعا به پزشک مراجعه کرده و تحت درمان احتمالی قرار گیرید.

درApple Watch Series 8 شرایطی ایجاد می‌شود تا محصول را در حالت کم مصرف قرار دهید. این موضوع موجب افزایش طول عمر باتری شده اما شما را از دریافت ویژگی‌های مختلف نظیر تشخیص ضربان قلب، ریتم نامنظم قلب و میزان اکسیژن محروم خواهد ساخت. برای محافظت از این محصول بهتر است به دنبال خرید بند اپل واچ سری هشت اورجینال باشید تا ساعت اپل در زمان افتادن دچار آسیب دیدگی نشود.

سنسور تشخیص تصادف اپل واچ سری 8

یکی از بهترین قابلیت‌هایی که در اپل واچ سری 8 باید به آن اشاره داشته باشیم crash detection است. بر اساس گفته‌ی شرکت سازنده این ویژگی در کنار سایر موارد همچون ژیروسکوپ سه محوره جدید، میکروفون، الگوریتم GPS و دارای بودن محدوده دینامیکی در تشخیص تصادف عملکرد مناسبی را از خود نشان می‌دهد.

جالب است بدانید که این ساعت به صورتی طراحی شده که با توجه به پارامترهای مختلف همچون تغییر فشار کابین در زمان تصادف، کاهش ناگهانی سرعت و اصواتی که در زمان تصادف ایجاد می‌شود گزینه‌ای برای تماس اضطراری ایجاد کند تا بتوانید مکان تصادف را به اشتراک گذاشته و خدمات اضطراری را دریافت کنید.

در صورتی که 10 ثانیه پس از اعلان روی صفحه پاسخ ندهید اطلاعات لازم به مخاطبین اضطراری ارسال خواهد شد. همچنین شتاب سنج این ساعت تا 265 گرم نیروی وارده را تشخیص خواهد داد که معادل با یک تصادف شدید است.

نظرات بر چرخه قاعدگی با اپل واچ سری هشت

زمانی که اپل واچ سری هشت را تهیه می‌کنید در ابتدا باید تاچ دیجیتال آن را دچار تغییر وضعیت کرده و به نمایش شبکه بروید. در قسمت بالا می‌توانید یک روز را انتخاب کرده و در کنار آن آیکون + را بزنید. در این بخش شرایطی ایجاد می‌شود تا بتوانید دوره قاعدگی خود را وارد کنید. در منوهای فردی داده‌هایی که نیاز است وارد کنید را می‌توانید با ضربه زدن ایجاد کنید. در آخر روی گزینه Done که در بالا سمت راست قرار دارد کلیک کنید.

نظرات بر چرخه قاعدگی با اپل واچ سری هشت

در نهایت برای آگاهی از دوره قاعدگی و پیش بینی آن می‌توانید به این بخش رفته و اطلاعات را مورد بررسی قرار دهید. با توجه به این موضوع باید بگوییم که Apple Watch Series 8 به سبب این امکاناتی که در اختیارتان قرار می‌دهد به یکی از بهترین انتخاب‌ها برای بانوان تبدیل شده و شرایطی را ایجاد خواهد کرد تا بتوانید با خیالی راحت چرخه ماهیانه خود را تحت نظر قرار دهید.

با توجه به امکانات جذابی که گفته شد اپل واچ سری 8 می تواند گزینه جذابی برای خرید باشد و همچنین نکته جذابی که در رابطه با این محصول وجود دارد بند های جذاب آن می باشد که شما می توانید با خرید بند های متنوع ظاهر خود را شیک تر و جذاب تر نمایید. فروشگاه لوازم جانبی موبایل لچکو یکی از بهترین عرضه کننده تک و عمده در تهران می باشد.