آیا تین کلاینت برای گیمینگ مناسب است؟

در واقع باید بگوییم تین کلاینت یک انقلاب بزرگ در عرصه گیمینگ ایجاد کرده و قدرت زیاد را در فضای کم به بهترین نحو به مشتریان ارائه خواهد داد. بی شک از کیفیتی که مینی کامپیوترها می‌توانند در اختیارتان قرار دهند شگفت زده خواهید شد.

تین کلاینت به راحتی قابل حمل و نقل بوده و فضای کمی را به خود اختصاص می‌دهد. ساختار مینی کامپیوترها نسبت به کیس‌های قدیمی ساده بوده و قطعات قدرتمندی که در آن مورد استفاده قرار گرفته برای انجام بازی‌های سنگین مناسب خواهد بود. در واقع باید بگوییم تین کلاینت یک انقلاب بزرگ در عرصه گیمینگ ایجاد کرده و قدرت زیاد را در فضای کم به بهترین نحو به مشتریان ارائه خواهد داد.

آیا تین کلاینت برای گیمینگ مناسب است؟بی شک از کیفیتی که مینی کامپیوترها می‌توانند در اختیارتان قرار دهند شگفت زده خواهید شد. بهترین نکته‌ای که در مورد این محصول وجود دارد این است که می‌توانید به راحتی آن را حمل کرده و هر کجا که می‌خواهید از آن استفاده کنید. در ادامه بهترین تین کلاینت‌های مناسب برای گیمینگ را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

آیا تین کلاینت برای بازی خوب است؟

امروزه با توجه به پیشرفت حوزه گیمینگ، گیمرها تجهیزات مختلفی را در اختیار دارند که این تجهیزات به فضای زیادی احتیاج خواهد داشت. از طرف دیگر برای افرادی که به دنبال تجهیزات بازی با کارایی بالا و فضای کم هستند تین کلاینت می‌تواند بهترین گزینه در نظر گرفته شود. مینی پی سی با توجه به کارایی بالایی که دارد با قیمت مقرون به  صرفه در اختیارتان قرار گرفته و همچنین سرعت بالایی عرضه می‌کند.

در حالت جامع باید بگوییم که این محصول با توجه به هزینه کمی که دارد با امنیت بالا به مشتریان عرضه شده و همچنین به سبب ویژگی‌ها و امکانات منحصر به فرد خود توانسته تا کنون در مدت زمان کوتاه انواع گیم را با عملکرد فوق العاده در دسترس کاربران خود قرار دهد. بر این اساس با توجه به اطلاعات در دست، می‌توانید خرید مینی پی سی را از فروشگاه ساتین انجام دهید که تمامی محصولات را با کیفیت فوق العاده ارائه می‌دهد.

بهترین تین کلاینت گیمینگ

بهترین تین کلاینت باید ویژگی‌‌های مختلفی داشته باشد تا شرایطی را ایجاد کند که با استفاده از آن بتوانید به گیمینگ پرداخته و بازی‌های خود را به بهتری نحو انجام دهید. برخی از فاکتورهای مهم در مینی کامپیوتر گیمینگ به شرح زیر خواهند بود.

  • مدیریت پذیری بالایی داشته و در شبکه تنها کافی است سرور مدیریت شود تا بتوانید به بهترین نحو فرایند گیمینگ را انجام دهید و از لحظات خود لذت ببرید.
  • ذخیره انرژی یکی از نقاط قوت در مینی کامپیوتر محسوب می‌شود که در مقایسه با کامپیوترهای شخصی بسیار پایین خواهد بود. در این نوع سیستم به سبب اینکه پردازش پایین است توان مصرفی در حدود ده الی بیست وات در ساعت است. این در صورتی خواهد بود که توان مصرفی یک کامپیوتر برابر با عدد 250 وات در ساعت خواهد بود.
  • برای اضافه کردن ترمینال‌های جدید به شبکه فقط کافیست از طریق نرم افزار مرکزی که روی سرور نصب شده است نرم افزار کنترلی را روی Client جدید نصب کرد. در صورت مشاهده خرابی نیز در فرایندی ترمینال مورد نظر از شبکه خارج خواهد شد.
  • سرعت بالا از جمله ویژگی‌های بهترین کامپیوتر کوچک است که فرایندی را ایجاد خواهد کرد تا بتوانید به سادگی بازی مورد نظر را روی سیستم بالا آورده و از آن استفاده کنید.

بهترین تین کلاینت گیمینگ

برندهای معروف تین کلاینت

برندهای مختلفی وجود دارند که تین کلاینت را در انواع مختلف به مشتریان ارائه می‌دهند که از جمله بهترین آن‌ها باید به دو برند اینتل و اچ پی اشاره داشته باشیم که در ادامه به بررسی دقیق این دو برند خواهیم پرداخت.

تین کلاینت برند اچ پی

این برند برای مصرف خانگی بسیار مناسب در نظر گرفته شده و شرایطی را فراهم خواهد کرد تا بتوانید به راحتی فعالیت‌های مختلفی را با آن انجام دهید. علاوه بر اینکه برای کارهای روزمره مناسب است به منظور بازی و انجام گیم نیز به انتخاب فوق العاده‌ای تبدیل شده است. قیمت تین کلاینت اچ پی با توجه به کارایی بالایی که دارد و مدل‌های مختلف بسیار مقرون به صرفه بوده و به بهترین انتخاب برای افرادی است که می‌خواهند وارد حوزه گیم شوند.

تین کلاینت برند اینتل

تنوع محصولات در این برند چشم گیر بوده و همچنین به سبب سخت افزاری که دارد برای گیمرها بسیار مناسب در نظر گرفته شده است. نکته مثبتی که در مورد این برند وجود دارد این است که نیاز مشتریان را مورد بررسی قرار داده به این ترتیب محصولات خود را با امکانات متنوع تهیه و وارد بازار ساخته است. مینی کامپیوترهایی که برند اینتل ارائه می‌دهد دارای خلاقیت بالایی هستند و امروزه نظر بسیاری از گیمرها را به خود جلب کرده‌اند. کار با آن‌ها بسیار ساده بوده در نتیجه نیاز نیست زمان زیادی را برای نصب و کار انداختن آن‌ها صرف کنید. همچنین سبک بوده و به راحتی قابل جابجایی هستند.

برندهای معروف تین کلاینت

تین کلاینت مناسب گیمینگ چه ویژگی دارد

تین کلاینت مناسب برای گیمینگ ویژگی‌های منحصر به فردی دارد که برخی از مهم‌ترین آن‌ها به شرح زیر خواهند بود. برای خرید این دستگاه و انواع زیرو کلاینت توصیه می‌شود به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کرده و سفارشات خود را ثبت کنید.

  • شکل ظاهری تین کلاینت: در مورد مینی کامپیوتر باید بگوییم که شکل ظاهری زیبایی داشته و عملکرد بسیار قوی را از خود نشان خواهد داد. نکته مثبت این محصول این است که به راحتی در زمان گیم می‌توانید آن را روی میز قرار دهید و به این ترتیب فضای کمتری را اشغال خواهد کرد.
  • پورت‌های تین کلاینت: مینی کامپیوتر معمولا دارای پورت‌های مختلف برای usb است که برای اتصال دسته‌های بازی، کیبورد، موس و اسپیکر مورد استفاده قرار خواهد گرفت. این موضوع باعث خواهد شد تا در هنگام گیم بتوانید به راحتی از این دستگاه استفاده کنید.
  • سرعت مینی کامپیوتر: از اصلی‌ترین ویژگی‌ها در تین کلاینت باید به سرعت آن اشاره داشته باشیم. همانطور که می‌دانید کامپیوترها سرعت کمی دارند و ممکن است نتوانند بازی‌های جدید را تحت پوشش قرار دهند به همین دلیل برای گیم مناسب نبوده و به این ترتیب در زمان بازی داغ خواهند کرد.
  • گرافیک کامپیوتر کوچک: پس از افزایش سرعت در مینی کامپیوتر باید به افزایش کیفیت گرافیک اشاره داشته باشیم. همچنین عمر باتری آن نسبت به کامپیوتر کاهش پیدا خواهد کرد به همین دلیل به انتخابی مناسبی برای خرید و گیمینگ تبدیل شده است.
  • طول عمر مینی کامپیوتر: علاوه بر اینکه مصرف برق پایینی دارند امکان ویروسی شدن آن‌ها بسیار پایین بوده و همچنین کارایی زیادی دارند. هزینه کمتری را نسبت به تعمیرات خواهند داشت و با هزینه مقرون به صرفه و اقتصادی در اختیارتان قرار خواهند گرفت.
  • امنیت تین کلاینت: امنیت مینی کامپیوت نسبت به لبتاب و کامپیوتر به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کرده است. ذخیره نشدن اطلاعات در خود دستگاه امنیت را بالا برده و همچنین باعث بهبود امنیت اطلاعات شما خواهد شد که این یکی از نکات مثبت در محصول در نظر گرفته می‌شود.

نکات مهم برای خرید مینی کامپیوتر گیمینگ

برای خرید تین کلاینت باکیفیت باید پارامترهای مختلفی را در نظر داشته باشید تا بتوانید بهترین کالا را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید. از جمله نکاتی که بهتر است در زمان خرید مورد توجه قرار گیرند می‌توان موارد زیر را در نظر داشت.

  • انتظارات واقع بینانه: فاکتور مهمی که باید در زمان خرید به دقت به آن توجه داشته باشید انتظار واقع بینانه از مینی کامپیوتر است. این دستگاه همواره بهتر و بهتر شده و کیفیت و سرعت مناسبی را از خود بروز می‌دهد به این ترتیب به هر میزان هزینه بیشتری در این زمینه بپردازید بی شک شرایطی فراهم خواهد شد تا بتوانید از تین کلاینت بهتری استفاده کنید. در نتیجه با در نظر گرفتن مبلغی که می‌پردازید انتظارات خود را مطابقت دهید.
  • افزونه‌های اختیاری: افزونه‌های اختیاری از جمله امکاناتی هستند که می‌توانید به راحتی در هنگام استفاده از مینی پی سی از آن‌ها استفاده کرده و بر این اساس قابلیت این محصول را به میزان قابل توجهی افزایش دهید. در صورت خرید یک صفحه کلید مکانیکی با کیفیت و ماوس گیمینگ شرایطی ایجاد خواهد شد تا از این وسیله به بهترین شکل ممکن استفاده کرده و در زمان بازی تمرکز خود را حفظ کنید.
  • افزودن eGPU به مینی کامپیوتر گیمینگ: نکته قابل اهمیتی که باید بدانید این است که مانند هر کامپیوتر گیمینگی تین کلاینت نیز قابلیت تنظیم و ارتقا دارند. بی شک تعویض قطعات برخی دستگاه‌ها از سایر تجهیزات آسان‌تر خواهد بود. نصب GPU ساده‌ترین روش برای دریافت عملکرد بهتر خواهد بود. در صورتی که حس کردید این محصول در زمان اجرای بازی دچار اختلالاتی می‌شود با نصب Egpu گرافیک آن را بهبود بخشیده و سرعت و عملکرد دستگاه را به میزان قابل توحهی افزایش دهید. تنها نکته مهمی که باید به آن دقت داشته باشید این است که به یک محفظه نیاز دارید که برای اتصال GPU سازگار باشد.