افزایش ثبت نام در آکادمی زیبایی در سال ۱۴۰۳

آیا به دنبال جذب مشتری برای آکادمی زیبایی خود هستید؟ آیا می خواهید آکادمی زیبایی خود را معروف کنید؟ جذب مشتری و معروف کردن آکادمی زیبایی باید همراه با تبلیغات موثری باشد که بتواند نام مجموعه شما را بیش از پیش بر سر زبان ها بیندازد. شما اگر صاحب یک آکادمی زیبایی بسیار بزرگ در […]

آیا به دنبال جذب مشتری برای آکادمی زیبایی خود هستید؟ آیا می خواهید آکادمی زیبایی خود را معروف کنید؟ جذب مشتری و معروف کردن آکادمی زیبایی باید همراه با تبلیغات موثری باشد که بتواند نام مجموعه شما را بیش از پیش بر سر زبان ها بیندازد. شما اگر صاحب یک آکادمی زیبایی بسیار بزرگ در شهر باشید و حرفه ای عمل کنید، اما کسی از کار شما و محل کارتان خبر نداشته باشد، قطعاً فایده ای هم نمی تواند برای شما به همراه داشته باشد؛ بنابراین تبلیغات مهمترین برگ برنده بیشتر کسب و کارها به شمار می آید. از جمله شیوه هایی که شما می توانید با کمک آن به جذب مشتری آکادمی زیبایی خود بپردازید، استفاده از تبلیغات در گوگل است. برای اینکه با تبلیغات در گوگل آشنا شوید به شما پیشنهاد می کنیم حتما این مطلب را مطالعه کنید.

چرا باید برای آکادمی زیبایی خود تبلیغ کنیم؟

به طور قطع شما هم دوست دارید خدمات مژه و خدمات مو و میکاپی که در آکادمی زیبایی خود انجام می دهید را به مشتریان معرفی کنید تا آنها با هنر دست شما بیشتر آشنا شوند. اما برای این کار لازم است تا تبلیغات مختلفی را انجام دهید تا بتوانید به یک کسب و کار موفق دست پیدا کنید. از جمله دلایل مهمی که برای تبلیغ آکادمی زیبایی می توانیم به آن اشاره داشته باشیم این است که بازار به صورت مداوم در حال تغییر است و همانطور که می دانید خانواده ها نیز در طول زندگی با نقل مکان هایی مواجه می شوند.

پیشنهاد ویژه :سالن زیبایی خدمات ابرو

آکادمی زیبایی

 با توجه به این موضوع همیشه مشتریان ثابت نیستند و می توانند در برخی مواقع با کاهش روبرو شوند؛ از این رو برای اینکه بتوانید مشتریان خود را افزایش دهید لازم است تبلیغات درستی را انجام دهید. علاوه بر این، تبلیغ می تواند برند شما را در ذهن به ثبت برساند. زمانی که نام برند شما می آید یا بحثی از یک آرایشگاه خوب که خدمات ناخن مناسبی را ارائه می دهد، قطعاً نام آکادمی زیبایی شما می تواند به خوبی بدرخشد. فراموش نکنید که یکی از کارهایی که رقبای شما برای افزایش مشتریان خود انجام می دهند تبلیغات است؛ چرا که باید به دنبال یک روش تبلیغاتی هدفمند باشید که بتوانید این برتری را نسبت به رقیب پیدا کنید تا هم مشتری های مناسبی را به دست آورید و هم اینکه با محبوبیت و معروفیت بیشتر روبرو شوید.

روش های تبلیغ در گوگل برای افزایش مشتری آکادمی زیبایی

انتخاب یک روش اصولی برای تبلیغات قطعاً با توجه به بودجه و مخاطبان هدف شما باید صورت گیرد. از جمله مهمترین و بهترین روش ها برای تبلیغ آکادمی زیبایی استفاده از امکاناتی است که گوگل در اختیار کاربران قرار داده است. این روزها هر کسی را که می بینیم یک گوشی هوشمند را در دست دارد و برای تمامی کارهای خود به سراغ آن خواهد رفت. حتی در برخی موارد که به دنبال جواب یک سوال هستیم به سراغ همین گوشی های هوشمند رفته و با کمک گوگل، جواب مورد نظر را به دست می آوریم. انتخاب آکادمی زیبایی در گوگل بسیار رایج است و افرادی که نمی دانند باید به کدام آکادمی زیبایی در شهر مراجعه کنند با کمک گوگل می توانند به راحتی سالنی مناسب را پیدا کنند؛ اما گوگل برای اینکه کاربران بتوانند به آسانی تبلیغات را در این فضا انجام دهند، شیوه های مختلفی را در اختیار آنها قرار داده است. از جمله مهم ترین روش های تبلیغات آکادمی زیبایی در گوگل موارد زیر هستند:

ثبت موقعیت مکانی سالن در گوگل

زمانی که یک کلمه را در دو شهر مختلف سرچ می کنید، قطعاً نتایج مختلفی را نیز مشاهده خواهید کرد؛ مثلاً اگر شما بخواهید آکادمی زیبایی را در شهر اصفهان جستجو کنید، قطعا نتایج بسیار مختلفی نسبت به شهر تهران به دست خواهد آمد. سیستم گوگل با توجه به موقعیت جغرافیایی که شما در آن قرار دارید نتایج متنوعی را در اختیارتان قرار می دهد؛ از همین رو زمانی که شخصی کلمه آکادمی زیبایی را در گوگل جستجو می کند سالن های زیبایی که در نزدیکی او قرار دارند برای کاربر به نمایش در خواهند آمد.

 اگر شما موقعیت مکان آکادمی زیبایی تان را در گوگل به ثبت برسانید، می توانید بدون اینکه هزینه ای را بپردازید در نتایج جستجوی این کلمه در شهر خود بارها و بارها دیده شوید. مشتریان به آسانی به شما دسترسی پیدا خواهند کرد و اگر به دنبال خدمات ابرو یا خدمات مژه باشند با توجه به موقعیتی که دارید به شما مراجعه می کنند. سعی کنید در زمان ثبت موقعیت حتما شماره تلفن، آدرس، ساعت کاری، وب سایت و نظرات کاربران و البته تصاویری از محیط آرایشگاه خود را ثبت کنید.

طراحی سایت آکادمی زیبایی

برخی شاید این ذهنیت را داشته باشند که می توانند به وسیله بیلبوردهای بزرگ شهری به مشتریان بسیار زیادی دست پیدا کنند و کسب و کار خود را رونق بخشند؛ اما آیا تا به حال فکر کرده اید که بردهای شهری در مکانی ثابت هستند و هر شخصی نمی تواند آنها را مشاهده کند. اما با توجه به اینکه گوشی موبایل در دسترس همه افراد قرار گرفته است و مردم برای تمام کارهای خود از گوگل استفاده می کنند پس بهترین راه و البته ارزان ترین شیوه برای تبلیغات در گوگل طراحی سایت است. گرچه طراحی سایت آکادمی زیبایی کار آسانی نیست اما قطعا می تواند موفقیت شما را بسیار چشمگیرتر از قبل کند. حتی اگر این امکان برایتان وجود داشته باشد که پروفایل کاربری را برای آکادمی زیبایی خود ایجاد کنید، قطعاً به بهبود کیفیت خدمات شما کمک شایانی خواهد داشت.

اگر دارای پیج در شبکه های اجتماعی هستید آن را به وب سایت سالن پیوند دهید

احتمالاً شما هم در اینستاگرام فعالیت دارید؛ بنابراین یکی از شیوه هایی که می توانید به وسیله آن سالن خود را بیش از پیش معروف کنید و به افراد مختلف آن را بشناسانید این است که اینستاگرام خود را در سایت سالن لینک کنید. با توجه به اینکه اینستاگرام فقط به شما اجازه می دهد یک لینک خارجی را در بخش بیوگرافی داشته باشید، به شما پیشنهاد می کنیم حتماً وبسایت سالن و پیج اینستاگرام خود را به هم لینک کنید.

پیشنهاد : سالن زیبایی در پردیس

از کمپین های گوگل استفاده کنید

با توجه به اینکه کاربران همیشه به دنبال روش های متنوع و مختلف برای تبلیغات هستند، گوگل با ارزیابی خواسته های مخاطبان شیوه های متنوعی را برای تبلیغات آنها در نظر گرفته است. روش های مختلفی برای تبلیغات در گوگل وجود دارد که یکی از آنها ایجاد کمپین های مختلف است. از جمله روش های تبلیغ در گوگل کمپین سرچ، کمپین فروشگاهی، کمپین اپلیکیشنی، کمپین ویدیوی و کمپین نمایش است. پیش از اینکه بخواهید هر کدام از این کمپین ها را برای تبلیغات آکادمی زیبایی خود به کارگیرید، لازم است اطلاعات لازم در ارتباط با هر کدام را به دست آورید.

سالن بیوتی

سالن بیوتی بهترین سامانه معرفی مشاغل زیبایی در ایران

سالن بیوتی یکی از بهترین سامانه هایی است که شما می توانید از طریق آن کسب و کار خود را به دیگران معرفی کنید. اگر شما هم مایل هستید سالن زیبای محبوب و معروفی را داشته باشید و فعالیت های گوناگون آن همچون آکادمی کاشت ناخن را به دیگران معرفی کنید تا مشتریان به سوی شما جلب شوند، پیشنهاد ما به شما استفاده از سامانه آکادمی زیبایی است. این سامانه با توجه به اینکه مدت های زیادی است در زمینه معرفی سالن های زیبایی در ایران فعالیت دارد، به راحتی می تواند به شما در این راستا کمک کند. این فرصت را از دست ندهید و همین الان با کارشناسان سامانه ارتباط برقرار کنید. این کارشناسان به شما کمک می کنند تا بهترین تبلیغات را انجام داده و با خیال راحت به جذب مشتری بپردازید.

salb-techna