بنز بهتر است یا بی ام و؟ مقایسه خودروسازان برتر

نبرد برندهای بنز و بی ام و را این روزها می‌توان در زمینه‌های مختلف همچون تکنولوژی، طراحی بصری، ایمنی و… مشاهده کرد. این دو برند رقابت شدیدی در بازار دارند

بی شک اکثر کسانی که با فضای خودرو و خودروسازی آشنایی دارند بر این موضوع واقف هستند که برند بنز و بی ام و دو غول در صنعت خودروسازی در سراسر دنیا هستند. این برندهای محبوب امروزه خودروهای لوکس را در بازار به مشتریان خود عرضه می‌کنند، بر این اساس ممکن است که سوالی مهم در ذهن شما شکل گیرد که بنز بهتر است یا بی ام و؟ در این زمینه باید پارامترهای مختلفی مورد بررسی قرار گیرد تا بتوانید خودروی دلخواه خود را خریداری کرده و از امکاناتی که در زمان رانندگی ارائه می‌دهد لذت ببرید.

بنز بهتر است یا بی ام و؟ مقایسه خودروسازان برترنبرد برندها، بنز یا بی ام و؟

نبرد برندهای بنز و بی ام و را این روزها می‌توان در زمینه‌های مختلف همچون تکنولوژی، طراحی بصری، ایمنی و … مشاهده کرد. در چندین دهه اخیر مشاهده می‌کنیم که دو برند آلمانی بنز و بی ام و رقابت شدیدی در بازار داشته و حتی تعدادی از نمادین‌ترین خودروهای تاریخ را نیز به چرخه تولید وارد کرده‌اند. در نگاه جامع و سطحی هر دو برند دارای فناوری و تکنولوژی‌های پیچیده و فوق العاده‌ای هستند، به همین دلیل بهتر است برای خرید اطلاعات خود را افزایش دهید تا متوجه شوید که کدام برند قابل اعتمادتر بوده و همچنین ارزش بیشتری برای پرداخت پول دارد.

بی ام و بخریم یا مرسدس بنز؟

در جواب به سوال بی ام و بخریم یا مرسدس بنز؟ باید گفت که در ابتدا باید به هدف خود از خرید خودرو مراجعه کنید. بنز و بی ام همواره فلسفه متمایزی برای ارائه خودرو به مشتریان داشته‌اند از این رو از زمان تاسیس تا کنون توانسته‌اند توجه بسیاری از علاقه مندان خودرو را به سوی خود جلب کرده و به شهرت جهانی دست یابند. اگر به دنبال ظرافت، راحتی و پیچیدگی هستید بهترین انتخاب برای شما بنز است که فضایی مجلل و فناوری پیشرفته برایتان به ارمغان آورده است.

در مقابل بی ام و سعی داشته همواره بر عملکرد و دینامیک رانندگی تمرکز داشته باشد، بر این اساس خودروهای طراحی شده تجربه رانندگی با هیجان بیشتری را برایتان فراهم خواهند کرد. راحتی و در عین حال لوکس بودن نیز یکی از مزایای اصلی در MBV به شمار خواهد رفت. ممکن است که برای خرید چنین ماشین‌های لاکچری و گران قیمتی نتوانید هزینه بالای آن را بپردازید به همین دلیل در صورت اجاره ماشین با کمترین قیمت این امکان را خواهید داشت تا لذت استفاده از بنز و بی ام و را تجربه کنید.

بی ام و بخریم یا مرسدس بنز؟

مقایسه بنز و بی ام و در تکنولوژی

از پارامترهای مهم برای خرید، مقایسه بنز و بی ام و در تکنولوژی است. بدون داشتن فناوری و تکنولوژی مناسب قادر نیستید که از اتومبیل‌های لوکس این دو برند به بهترین شکل استفاده کنید. تکنولوژی که مشتریان زیادی را به سوی خرید مرسدس بنز سوق می‌دهد را باید Mbrace در نظر داشته باشیم که یک سیستم فناوری کامل بوده که تمامی ویژگی‌های امنیتی و کاربردی را برای کاربر مهیا می‌سازد. بر این اساس می‌توانید قسمت‌های مختلف خودرو را با استفاده از تلفن هوشمند خود کنترل کنید.

از جهت دیگر نگاهی به بی ام و خواهیم انداخت که به فکر رفاه کاربران است در نتیجه از نمایشگر مجازی Head-Up بهره مند شده که یک آپشن خلاقانه و جذاب خواهد بود. همچنین سیستم iDrive نیز کنترل کامل اتومبیل را عهده دار بوده و به کنترل صدا و حرکت نیز مجهز است که این کار شما را برای خرید بنز یا بی ام و سخت کرده خواهد کرد.

سنجش میزان ایمنی در بنز و بی ام و

خوشبختانه بنز و بی ام و تمامی فناوری‌ها برای ارتقا سیستم ایمنی را در خودروهای خود بکار برده‌اند در نتیجه نیاز نیست نگران این مورد باشید. در زمینه سنجش میزان ایمنی در بنز و بی ام و باید بگوییم که مرسدس بنز از فناوری PRESAFE استفاده کرده تا وقتی احتمال بروز تصادف بالا است، ترمزها به طور خودکار فعال شوند که این موضوع احتمال تصادف‌های جدی را به میزان قابل توجهی کاهش داده است. وجود Night View Assist باعث شده است تا در زمان شب نیز کنترل مناسبی روی خودرو داشته باشید. برای بررسی سطح ایمنی اجاره بنز به صورت روزانه فراهم شده تا بتوانید 24 ساعت به طور کامل از خدمات اتومبیل‌های بنز بهره مند شوید.

مانند هر برند معتبر دیگر BMV نیز از سیستم‌های ایمنی مختلفی برای ماشین استفاده می‌کند. از جمله بهترین سیستم‌های این برند در خودروها باید به Lane Keep Assist و Blind Spot Monitoring اشاره کنیم. نکته قوتی که در بی ام و وجود دارد جنس قوی بدنه آن است که سطح ایمنی را به میزان قابل توجهی افزایش داده است.

سنجش میزان ایمنی در بنز و بی ام و

مقایسه بنز و بی ام و بر اساس عملکرد  

زمانی که صحبت از عملکرد به میان می‌آید باید بگوییم که هر دو برند بنز و بی ام و تلاش کرده‌اند تا خودرویی عملکرد محتوا را به مشتریان عرضه کنند. در نتیجه شرایطی را ایجاد ساخته‌اند تا تمامی افراد بهترین رانندگی طول زندگی خود را تجربه کنند. تحقیقات انجام شده نشان می‌دهد که خودروهای بی ام و نسبت به بنز سبک‌تر هستند در نتیجه برای رانندگی تهاجمی مناسب‌تر خواهند بود ولی در حوزه عملکرد موتور باید بگوییم که مرسدس بنز در صدر جدول قرار گرفته است چرا که در هنگام رانندگی مانور بیشتری را در اختیار قرار داده است. به منظور تجربه رانندگی با بهترین برندهای خودروسازی در دنیا برای علاقه مندان شرایط اجاره بی ام و به صورت هفتگی نیز ایجاد شده است تا بتوانید چندین روز را با این خودرو از رانندگی کردن لذت ببرید.

مقابله بنز و بی ام و بر سبک طراحی

یکی از مهم‌ترین پارامترهایی که در زمان انتخاب خودرو بین برند بنز و بی ام و ممکن است با آن رو به رو شوید سبک طراحی است. این موضوع به سلیقه افراد نیز بستگی خواهد داشت. در حوزه سبک طراحی باید به این موضوع اشاره داشته باشیم که هیچ خودروی بنز یا بی ام و نسبت به دیگری برتری ندارد و تنها ظاهر اتومبیل‌ها بایکدیگر تفاوت دارند. اصولا برند بنز تلاش می‌کند تا خودروهایی که زرق و برق بیشتری دارند را در اختیار مشتریان خود قرار دهد در صورتی که در سبک طراحی بی ام و تمایل بیشتر به سمت راحتی و ارگونومیک بودن خودرو سوق پیدا کرده است.