هدفون Mid Bluetooth مارشال در هر بار شارژ بیش از 30 ساعت قابل استفاده است

برند مارشمال بیشتر به خاطر ساخت دستگاه‌های صوتی و تصویری شناخته می‌شود و برخی از مواقع نیز گوشی‌های‌هوشمندی را روانه بازار کرده است. حالا آن‌ها از هدفون‌ 199 دلاری جدیدی رونمایی کرده‌اند که با رنگ نمادین مشکی-طلایی این شرکت می‌تواند در هر بار شارژ بیش از 30 ساعت برای کاربر قابل استفاده باشد. درایورهای متحرک […]

برند مارشمال بیشتر به خاطر ساخت دستگاه‌های صوتی و تصویری شناخته می‌شود و برخی از مواقع نیز گوشی‌های‌هوشمندی را روانه بازار کرده است. حالا آن‌ها از هدفون‌ 199 دلاری جدیدی رونمایی کرده‌اند که با رنگ نمادین مشکی-طلایی این شرکت می‌تواند در هر بار شارژ بیش از 30 ساعت برای کاربر قابل استفاده باشد. درایورهای متحرک 40 میلی‌متری، روکش مخمل و لولا‌های سه بعدی برای قرارگیری بهتر بر روی سر از مشخصه‌های اصلی این هدفون زیبا به شمار می‌آید.

هدفون جدید بی‌سیم مارشال که Mid Bluetooth نام گرفته با استفاده از تکنولوژی aptX سعی بر این دارد تا کمترین مشکلی را در هماهنگ سازی صدا و تصویر ایجاد کند. به عنوان مثال، در هنگام تماشای فیلم و با استفاده از تکنولوژی به کار رفته در این هدفون، صدا با تصویر بدون کوچک‌ترین مشکلی با یکدیگر هماهنگ خواهند بود. این هدفون از دکمه‌هایی برای توقف صدا، قرار دادن در حالت شافل و یا تصادفی، تنظیم صدا، پذیرفتن و یا رد کردن تماس و خاموش و روشن کردن دیگر لوازم استفاده کرده است. دو میکروفون Passive با قابلیت کاهش نویز نیز در این هدفون گنجانده شده است.

هدفون Mid Bluetooth مارشال در هر بار شارژ بیش از 30 ساعت قابل استفاده است

باوجود اینکه این هدفون به عنوان هدفونی بی‌سیم به حساب می‌آید، درگاه 3.55 میلی‌متری صدا نیز برای آن تعبیه شده تا کاربران بتوانند از طریق کابل‌ AUX نیز به آهنگ‌های مورد علاقه‌ی خود گوش دهند. به نظر می‌رسد مشخصه‌های این هدفون به عنوان هدفونی 200 دلاری بسیار مناسب باشد پس باید منتظر عرضه‌ی رسمی آن و بازخوردهای مربوط به این هدفون بمانیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال