اَزراک، مادربورد گیمینگ Fatal1ty Z170 Professional Gaming i7 را معرفی کرد

صبح امروز شرکت بزرگ ASRock، از جدیدترین مادربورد خود با نام Fatal1ty Z170 Professional Gaming i7 پرده برداشت. این مادربورد قدرتمند که برای پردازنده‌های نسل ششم سری Core اینتل، Skylake با سوکت LGA 1151 طراحی شده، می‌تواند بهترین مادربورد گیمینگی باشد که در سطح بازار پیدا می‌شود. محصول جدید ازراک با طراحی مدار 12-فازه برای برق‌رسانی، […]

صبح امروز شرکت بزرگ ASRock، از جدیدترین مادربورد خود با نام Fatal1ty Z170 Professional Gaming i7 پرده برداشت. این مادربورد قدرتمند که برای پردازنده‌های نسل ششم سری Core اینتل، Skylake با سوکت LGA 1151 طراحی شده، می‌تواند بهترین مادربورد گیمینگی باشد که در سطح بازار پیدا می‌شود. محصول جدید ازراک با طراحی مدار 12-فازه برای برق‌رسانی، از رم‌های DDR4 نیز به صورت کامل پشتیبانی می‌کند.

ازراک سعی کرده تا مادربورد جدید خود را متناسب با آخرین استاندارهای بازار طراحی نماید و به همین جهت در آن، خروجی‌های تصویر DVI-D، HDMI و DisplayPort دیده می‌شود. همچنین این محصول با پشتیبانی از فناوری‌های CrossFireX و Quad SLI به صورت سه‌-جهته (3way)، می‌تواند چندین کارت گرافیک با هسته‌های پردازشگر یکسان را کنترل نماید.

ASRock Announces the Fatal1ty Z170 Professional Gaming i7 Motherboard 2

یکی از مواردی که سبب شده Fatal1ty Z170 Professional Gaming i7 را بتوانیم محصولی قدرتمند بنامیم، به کار‌گیری کارت صدا و تراشه‌ی حرفه‌ای Dual gigabit Intel LAN به صورت آنبرد می‌باشد، چیزی که نیاز بسیاری از گیمرها را می‌تواند برطرف نماید. در کنار این موارد، ازراک از سیستم صوتی Purity Sound 3 نیز برای انتقال هر چه بهتر صدا و ارائه‌ی بهترین تجربه به گیمرها در محصول خود استفاده کرده است.

شاید با خود بگویید که این محصول نیازی به پورت‌های متعدد برای ذخیره‌سازی نباشد، اما واقعا اینطور نیست و در این محصول جدید ما شاهد به کارگیری 10 اتصال‌دهنده SATA3 و 3 اتصال‌دهنده SATA Express هستیم. سازندگان برای هر چه بیشتر کردن امکانات و توانایی این محصول، از 3 اسلات Ultra M.2 نیز بهره برده‌اند تا کاربران بتوانند هاردهای جامد با رابط M.2 و یا هاردهای جامد Intel 750 با رابط U.2 را بدون هیچ مشکلی بر روی این مادربورد نصب کنند. تعداد پورت‌های USB در قسمت پشتی نیز به اندازه‌ای هست که می‌توانیم هر آنچه را که نیاز دارید به این ماردبورد متصل کنید. مهندسان ASRock سعی کرده‌اند تا با قرار دادن 8 پورت USB 2.0 و 8 پورت USB 3.0 در کنار 2 پورت USB 3.1 (یکی Type-A و دیگری Type-C)، نیاز کاربران به استفاده از هرگونه ابزار جانبی برای متصل کردن پورت‌ها را برطرف نمایند.

هنوز قیمت نهایی و زمان عرضه‌ی مادربورد قدرتمند ASRock Fatal1ty Z170 Professional Gaming i7 مشخص نشده است.

ASRock Announces the Fatal1ty Z170 Professional Gaming i7 Motherboard

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال