رونمایی آستون مارتین از خودروی V12 Vantage S Spitfire 80 به مناسبت سالگرد 80 سالگی این شرکت

این روزها اخبار زیادی در مورد شرکت انگلستانی آستون مارتین منتشر می‌شود و حالا شاهد رونمایی این شرکت از محصولی جدیدی به مناسبت 80 ساله شدن تاسیس این شرکت هستیم که می‌تواند محصولات معرفی شده توسط این شرکت را تکمیل کند. البته باید اشاره داشته باشیم که این خودروی جدید که V12 Vantage S Spitfire […]

این روزها اخبار زیادی در مورد شرکت انگلستانی آستون مارتین منتشر می‌شود و حالا شاهد رونمایی این شرکت از محصولی جدیدی به مناسبت 80 ساله شدن تاسیس این شرکت هستیم که می‌تواند محصولات معرفی شده توسط این شرکت را تکمیل کند.

البته باید اشاره داشته باشیم که این خودروی جدید که V12 Vantage S Spitfire 80 نام دارد، قرار است در تعداد محدود تولید و 8 دستگاه از آن وارد خیابان‌ها شود. مهندسین آستون مارتین  تمام تلاش خود را داشته‌اند تا محصولی متفاوت را معرفی کنند که البته در کار خود نیز موفق بوده‌اند. رنگ سبز داکسفورد (Duxford) بدنه‌ی این خودرو نیز می‌تواند در همان ابتدا شما را مجذوب خود سازد، رنگی که ترکیب شدن آن با رنگ زرد باعث شده تا چهره‌ی خاص این خودرو، بیش از پیش خودنمایی کند. هر چند تنها رنگ اختصاصی شرکت داکسفورد در این خودرو به کار گرفته نشده و ما شاهد وجود قطعات داکسفورد، در محصول جدید استون مارتین نیز هستیم.

 Aston-Martin-V12-Vantage-S-Spitfire-80-2-696x392

مورد دیگری که باید به آن اشاره داشته باشیم، طراحی اختصاصی و مجدد بخش جلویی خودرو است که توسط بخش Q Divison این شرکت انجام گرفته است. همچنین در این بخش ما شاهد وجود سیستم اگزوز اختصاصی این شرکت نیز می‌باشیم، سیستمی که همان صدای همیشگی و بسیار خوب خودروهای آستون مارتین را القاء می‌کند.

محصول جدید آستون مارتین تفاوتی با خودروهای اصلی این شرکت از لحاظ سرعت و قدرت نداشته و از این خودروی جدید می‌توانید حداکثر سرعت 330 کیلومتر بر ساعت را انتظار داشته باشید.

Aston-Martin-V12-Vantage-S-Spitfire-80-1-696x392

اما قیمت این خودرو چه قدر خواهد بود؟ مدیران آستون مارتین رقم 180 هزار یورو را برای V12 Vantage S Spitfire 80 در نظر گرفته‌اند، یعنی 40 هزار دلار گران‌تر از خودروی V12 Vantage S که پیش از این در اختیار کاربران قرار گرفته است.

البته شاید با خود بگویید که قیمت این خودروها بالاست، در این مورد حق دارید ولی باید اشاره داشته باشیم که بخشی از پولی که خریداران پرداخت می‌کنند، قرار است صرف صندوق خیریه RAF گردد. همچنین یک پکیج مخصوص پرواز به همراه کلاه ایمنی و عینک در اختیار کاربران قرار می‌گیرد تا کاربران بتوانند اوقات فراغت خود را با کارهای هیجان‌انگیزتری بگذرانند.

هنوز زمان عرضه این محصول جدید مشخص نشده اما احتمالا هیچ کدام از این 8 دستگاه، مستقیما وارد بازار خودرو نخواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال