ابرخودروی آستون مارتین با موتور V8 تا سال 2022 وارد بازار می‌شود

این روزها شرکت آستون مارتین برنامه‌های زیادی برای آینده خود داشته و قصد دارد تا با عرضه کردن محصولات مختلف، خود را از وضع نه چندان خوبی که دارد، دور کند. حال این شرکت اعلام کرده که از حالا تا سال 2022، هر ساله یک خودروی جدید از سوی این شرکت انگلستانی معرفی می‌شود. در […]

این روزها شرکت آستون مارتین برنامه‌های زیادی برای آینده خود داشته و قصد دارد تا با عرضه کردن محصولات مختلف، خود را از وضع نه چندان خوبی که دارد، دور کند. حال این شرکت اعلام کرده که از حالا تا سال 2022، هر ساله یک خودروی جدید از سوی این شرکت انگلستانی معرفی می‌شود. در سال 2022 نیز سازندگان قصد دارند ابر خودرویی قدرتمند را با موتور V8 که البته در قسمت وسطی خودرو قرار گرفته، وارد بازار نند.

اینطور که مدیران اعلام کرده‌اند، این خودروی جدید به عنوان آخرین خودرو در برنامه تجاری قرن دوم آستون مارتین شناخته می‌شود و انتظار می‌رود زمان معرفی آن سال 2022 باشد. اخبار رسمی نشان می‌دهند که این خودرو بیشتر با برنامه‌ی اصلی آستون مارتین همگام است و شباهت چندانی به خودروی AM-RB 001 که پیشتر معرفی شد، ندارد.

زمانی که این خودرو عرضه شود، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که رقیب آن چیزی نخواهد بود جز آخرین مدل از خودروی شرکت فراری با موتور V8 که در بخش مرکزی خودرو قرار خواهد گرفت. البته مهندسین این شرکت به خاطر درس‌هایی که از تولید خودروی AM-RB 001 گرفته‌اند، اذعان داشته‌اند که سرعت و قدرت خودروی آنها بیشتر از خودروی فراری خواهد بود.

اگر به یاد داشته باشید، خودروهایی بسیار قدرتمندی که آستون مارتین تا سال‌های گذشته معرفی می‌کرد، نمی‌توانستند با ابرخودروهای شرکت‌هایی همچون فراری و پورشه رقابت کنند. اما سازندگان با عرضه کردن خودروهای Vulkan ،Vantage GT8 و Vantage GT12 در نسخه‌های محدود، حالا این توانایی را دارند که بتوانند با فراری و پورشه رقابتی سخت داشته باشند.

باید اشاره کنیم تمامی این خودروهایی که اعلام کردیم، پیش از معرفی رسمی توسط آستون مارتین، به فروش رسیده بودند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال