ایسوس دو تبلت جدید به خانواده ZenPad اضافه کرد

سری تبلت‌های اندرویدی زن‌پد شرکت ایسوس هم اینک از دو عضو جدید بهره‌مند خواهند بود. در حقیقت دو تبلت 8 و 10 اینچی جدید از این خانواده به تازگی از سوی ایسوس معرفی شده‌اند. هر دو مدل به طور پیش‌فرض دارای نسخه 6.0 سیستم عامل اندروید موسوم به مارشملو بوده و از طرفی از رابط کاربری […]

سری تبلت‌های اندرویدی زن‌پد شرکت ایسوس هم اینک از دو عضو جدید بهره‌مند خواهند بود. در حقیقت دو تبلت 8 و 10 اینچی جدید از این خانواده به تازگی از سوی ایسوس معرفی شده‌اند. هر دو مدل به طور پیش‌فرض دارای نسخه 6.0 سیستم عامل اندروید موسوم به مارشملو بوده و از طرفی از رابط کاربری جدید ایسوس به نام ZenUI نیز استفاده می‌کنند. خوشبختانه در این رابط کاربری در کنار وجود قابلیت‌های نسخه ششم سیستم‌عامل اندروید شاهد قرارگیری ویژگی‌های بسیار کاربردی رابط کاربری ایسوس نیز هستیم. تبلت‌های زن‌پد 8 (مدل Z380M) و زن‌پد 10 (مدل Z300M) ایسوس هر دو از تراشه‌ چهار هسته‌ای MT8163 مدیاتک بهره‌مند بوده و از طرفی نمایشگر آنها نیز دارای دقت تصویری معادل 1280×800 پیکسل است. وای‌فای داخلی این تبلت‌ها از استاندارد 802.11a/b/g/n تبعیت کرده و به منظور مکان‌یابی دقیق از GPS استفاده خواهد شد. علاوه بر آن می‌تواند با استفاده از شیار در نظر گرفته شده بوسیله کارت حافظه جانبی میکرو اس‌دی نسبتا به افزایش میزان حافظه دستگاه‌ها اقدام نمایید. حسگر دوربین اصلی این تبلت‌ها دارای دقت تصویر 5 مگاپیکسل بوده و دوربین سلفی آنها نیز 2 مگاپیکسلی است. این تبلت‌ها در نسخه‌های رنگی خاکستری تیره، سفید و همچنین رزگلد در بازارهای فروش قابل خریداری خواهند بود.

تبلت زن‌پد 8 ایسوس یک دستگاه از سری مبتدی به حساب می‌آید و دارای وزنی معادل 348 گرم است. این تبلت تنها دارای یک بلندگو آن هم در بخش جلویی دستگاه بوده و باتری آن نیز در تست‌های به عمل آمده توانسته است 8 ساعت دوام بیاورد. این تبلت از نظر میزان حافظه داخلی در دو نسخه برای کاربران قابل دسترسی خواهد بود. نسخه اول با میزان حافظه داخلی 8 گیگابایتی، میزان حافظه رم برابر با یک گیگابایت را ارائه خواهد داد. از طرفی نسخه دیگر آن دارای میزان حافظه داخلی 16 گیگابایت بوده و میزان حافظه رم معادل دو گیگابایت خواهد داشت.

تبلت زن‌پد 10 ایسوس از نظر طراحی و ضخامت بسیار مناسب‌تر است. این تبلت جدید 498 گرم وزن داشته و در تست‌های به عمل آمده باتری آن توانسته است 11 ساعت دوام بیاورد. وجود نمایشگر 10.1 اینچی و همچنین دو بلندگو استریو در بخش جلویی دستگاه از جمله دیگر مشخصات فنی این تبلت به حساب می‌آیند. درست همانند نسخه هشت اینچی، این تبلت نیز از نظر میزان حافظه داخلی دارای دو نسخه متفاوت است. اما این دو نسخه دارای حافظه‌های داخلی 16 و 32 گیگابایتی هستند. برخلاف نسخه 8 اینچی، هر دو نسخه تبلت زن‌پد 10 ایسوس دارای میزان حافظه رم دو گیگابایتی بوده و به همراه آنها، وسایل جانبی قابل‌توجهی همچون ASUS Mobile Dock (یک کیبورد بلوتوثی) را خواهیم دید که می‌توانید به این تبلت متصل نماید. با استفاده از این صفحه کلید فیزیکی می‌تواند تجربه‌ای تکرار نشدنی از تایپ با تبلت زن‌پد 10 ایسوس را داشته باشید. هنوز اطلاعات دقیقی در مورد وجود این کیبورد بی‌سیم در جعبه نسخه خرده فروشی تبلت‌ها یا فروش مجزای آن وجود ندارد.

شرکت ایسوس در حیطه تولید تبلت‌های اندرویدی بسیار تواناست. همان‌طور که احتمالا می‌دانید این شرکت تایوانی‌ تبار خط تولیدهای فراوانی از انواع تبلت‌ها داشته که از جمله آن می‌توان به سری‌های MeMO Pad و یا Transformer Pad اشاره کرد. علاوه بر آن این شرکت تولید کننده رسمی تبلت‌ نکسوس 7 گوگل نیز هست. قیمت نهایی تبلت 10 اینچی جدید ایسوس از 233 دلار شروع خواهد شد و این در حالی است که نسخه 8 اینچی آن قیمتی برابر با 178 دلار خواهد داشت. اگر در مورد میزان حافظه داخلی این دستگاه‌ها نیز مردد هستید پس بهتر است بدانید که با خرید هر یک از آنها، 5 گیگابایت حافظه ابری WebStorage ایسوس به همراه 100 گیگابایت حافظه ابری Drive Space گوگل به مدت دو سال به شما تعلق خواهد گرفت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال