ایسوس از نسخه‌ی STRIX کارت گرافیک GTX 1060 پرده برداشت

روز گذشته بخش جمهوی گیمرهای شرکت ایسوس، رسما نسخه‌ی Strix از کارت گرافیک جدید GTX 1060 را معرفی و گیمرها را به خریداری کردن این محصول قدرتمند تشویق نمودند. این کارت گرافیک میان‌رده با قدرت بسیار بالایی که دارد، می‌تواند از پس اجرای تمامی بازی‌های بازار با بالاترین گرافیک ممکن برآمده و حتی از آن می‌توان […]

روز گذشته بخش جمهوی گیمرهای شرکت ایسوس، رسما نسخه‌ی Strix از کارت گرافیک جدید GTX 1060 را معرفی و گیمرها را به خریداری کردن این محصول قدرتمند تشویق نمودند. این کارت گرافیک میان‌رده با قدرت بسیار بالایی که دارد، می‌تواند از پس اجرای تمامی بازی‌های بازار با بالاترین گرافیک ممکن برآمده و حتی از آن می‌توان در عناوین مربوط به واقعیت مجازی نیز استفاده کرد.

سیستم ختک‌کنندگی بسیار خوب محصولات سری Strix ایسوس همواره مورد توجه بسیاری از کاربران و منتقدین قرار داشته و این موضوع در کارت گرافیک جدید انویدیا نیز به خوبی دیده می‌شود. کارت گرافیک ROG Strix GeForce GTX 1060 نیز با بهره بردن از تکنولوژی‌های اختصاصی ایسوس همچون سیستم خنک‌کننده DirectCU III و سه فن قدرتمند با نیوز 0 دسی‌بل، عملکردی فوق‌العاده در زمینه خنک‌کنندگی کارت دارد. علاوه بر این تکنولوژی FanConnect می‌تواند نظارت مستقیمی بر روی فن‌های این کارت به منظور کنترل هر چه دقیق‌تر و بهتر فن‌ها داشته باشد. همچنین تکنولوژی Auto-Extreme در کنار اجزایی با استاندارد Super Alloy Power II، سبب شده تا کیفیت بسیار بالای این محصول تضمین گردد.

مهندسین ایسوس سعی کرده‌اند تا با اورکلاک کردن این کارت به صورت کارخانه‌ای و رساندن کلاک هسته به 1873 مگاهرتز، عملکرد این محصول را نسبت به نسخه‌ی اصلی از کارت گرافیک GTX 1060 در تست 3DMark Fire Strike Extreme تا 5 درصد و در بازی DOOM نیز تا 6.5 درصد بهبود بخشند.

ASUS Announces the GeForce GTX 1060 STRIX Graphics Card2

اما همانطور که اشاره داشتیم، سیستم خنک‌کنندگی بسیار خوب و قدرتمند این کارت گرافیک، باعث شده تا کاربران توجه ویژه‌ای به این محصول داشته باشند. تکنولوژی خنک‌کنندگی اختصاصی ایسوس با نام DirectCU III، می‌تواند دمای کارت گرافیک را تا حد زیادی پایین آورده و همراه شدن آن با تکنولوژی‌های دیگری همچون FanConnect باعث شده تا مشکلی از بابت تنظیم کردن عملکرد فن‌ها نیز وجود نداشته باشد.

پیشتر گفتیم که تکنولوژی Auto-Extreme در کارت گرافیک ROG Strix GeForce GTX 1060 باعث تضمین کیفیت بالای این محصول خواهد شد، اما این اتفاق چگونه خواهد افتاد؟ در واقع Auto-Extreme یک تکنولوژی جدید است که روش ساخت محصولات را تغییر داده و باعث خواهد شد تا مراحل ساخت به صورت 100 درصد، توسط ماشین‌ها انجام شده و مواد با کیفیت به خوبی مورد استفاده قرار بگیرند. لازم به ذکر است که از این پس، ایسوس تمامی کارت‌های گرافیک خود را به کمک این تکنولوژی تولید خواهد کرد. همچنین مواد شیمیایی سخت نیز کمتر از قبل در تولید کارت‌های گرافیک استفاده شده و برق مورد نیاز برای تولید آنها نیز تا 50 درصد کاهش پیدا خواهد کرد.

ایسوس تمام تلاش خود را داشته تا با عرضه کردن کارت گرافیک GTX 1060 Strix، توانایی خود در دنیای واقعیت مجازی را نیز به رخ کشد. این کارت با قدرت بالایی که دارد، می‌تواند عناوین مختلف در دنیای واقعیت مجازی را بدون کوچک‌ترین مشکلی پردازش کند. یکی از موارد قابل توجه در این زمینه، وجود دو پورت HDMI است که امکان متصل کردن همزمان هدست واقعیت مجازی و یک نمایشگر را برای کاربران به وجود خواهد آورد.

در زمینه‌ی اورکلاک نیز محصول جدید ایسوس با دستاوردهای جدیدی از سوی سازندگان همراه بوده است. حالا کاربران قادر خواهند بود تا به کمک GPU Tweak II و تنها با فشردن یک کلید، کارت گرافیک را به شکل بهتر و آسان‌تری اورکلاک نمایند. علاوه بر این، این نرم‌افزار با اجرای دستور Gaming Booster، تمامی پردازش‌های اضافی در سیستم را متوقف کرده و پیشترین حجم منابع در دسترس برای پردازش هر چه بهتر بازی‌ها را در اختیار سیستم قرار خواهد داد.

البته باید اشاره داشته باشیم که ایسوس تنها نسخه‌ی Strix از کارت گرافیک GTX 1060 را تولید نکرده و نسخه‌ی Turbo (با داشتن طول عمر 4 برابری نسبت به نسخه‌ی مرجع) و همینطور نسخه‌ای مخصوص بازی با دو فن قدرتمند (Dual GTX 1060)، از دیگر انتخاب‌هایی هستند که کاربران می‌تواند داشته باشند. هم‌اکنون فروش هر سه این محصولات آغاز شده و کاربران می‌توانند محصولات جدید ایسوس را خریداری کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال