ایسوس از کارت گرافیک RX 460 Strix رونمایی کرد

شرکت AMD در رقابتی سخت با شرکت انویدیا، کارت گرافیک قدرتمند و خوش‌قیمت RX 460 را معرفی کرد. پس از معرفی رسمی این محصول، سازندگان به نوبت نسخه‌های اختصاصی از این کارت را معرفی و روانه‌ی بازار نموده‌اند تا کاربران بیشتری را سوی خود جلب کنند. در این میان، یکی از بهترین محصولاتی که معرفی […]

شرکت AMD در رقابتی سخت با شرکت انویدیا، کارت گرافیک قدرتمند و خوش‌قیمت RX 460 را معرفی کرد. پس از معرفی رسمی این محصول، سازندگان به نوبت نسخه‌های اختصاصی از این کارت را معرفی و روانه‌ی بازار نموده‌اند تا کاربران بیشتری را سوی خود جلب کنند.

در این میان، یکی از بهترین محصولاتی که معرفی شده، کارت گرافیک قدرتمند RX 460 Strix شرکت ایسوس می‌باشد که در ساخت آن، از بهترین و مقاوم‌ترین مواد استفاده شده است. علاوه بر این، کلاک هسته این کارت به صورت کارخانه‌ای تا 1256 مگاهرتز اورکلاک شده که در نتیجه آن، عملکرد این کارت در تست 3dMark Fire Strike، تا 8.2 درصد و در بازی Hitman نیز به شکل قابل توجهی تا 38.6 درصد، افزایش پیدا کرده است.

کارت گرافیک قدرتمند RX 460 Strix با مجهز بودن به آخرین تکنولوژی‌های شرکت ایسوس همچون سیستم خنک‌کنندگی DirectCU II به همراه دو فن قدرتمند که تقریبا بدون صدا کار کرده و نویز 0 دسی‌بل را تولید می‌کنند، سیستم FanConnect برای تنظیم دقیق دمای کارت گرافیک و عملکرد فن و … مجهز شده است. همچنین در این کارت از تکنولوژی Auto-Extreme و مواد بسیار با کیفیت Super Alloy نیز استفاده شده است. علاوه بر این، امکان شخصی‌سازی شکل ظاهری این کارت به کمک سیستم Aura RGB نیز وجود دارد و کاربران می‌توانند جلوه‌ای خاص را به محصول خود بخشند.

ایسوس یک نسخه‌ی ارزان‌تر با نام Dual RX 460 را نیز معرفی کرده که کارت سمت راستی در عکس قرار گرفته می‌باشد. این محصول نیز می‌تواند با کیفیت ساخت بالایی که دارد، مورد توجه بسیاری از کاربران قرار بگیرد اما فاقد ویژگی‌های گیمینگ نسخه‌ی Strix می‌باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال