ایسوس گوشی زن‌فون مکس را با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی معرفی کرد

ایسوس جدیدترین گوشی هوشمند میان رده‌ی خود را معرفی کرده که تمرکز اصلی این گوشی بر روی باتری می‌باشد. این گوشی که Zenfone Max نا گرفته دارای ظرفیت باتری 5000 میلی آمپری می‌باشد. این ظرفیت از باتری به قدری زیاد می‌باشد که این گوشی می‌تواند با متصل شدن به دیگر گوشی‌های هوشمند آن‌ها را نیز شارژ […]

ایسوس جدیدترین گوشی هوشمند میان رده‌ی خود را معرفی کرده که تمرکز اصلی این گوشی بر روی باتری می‌باشد. این گوشی که Zenfone Max نا گرفته دارای ظرفیت باتری 5000 میلی آمپری می‌باشد. این ظرفیت از باتری به قدری زیاد می‌باشد که این گوشی می‌تواند با متصل شدن به دیگر گوشی‌های هوشمند آن‌ها را نیز شارژ کند. ایسوس اطلاعات بیشتری از نظیر میزان دوام این باتری را منتشر نکرده است.

Zenfone Max دارای نمایشگری 5.5 اینچی IPS با رزولوشن 720P می‌باشد. این نمایشگر توسط لایه‌ی حفاظتی گوریلا گلاس 4 محافظت می‌شود. چیپست تعبیه شده بر روی گوشی اسنپدراگون 410 بوده که به همراه چهار هسته‌ی پردازنده‌ی 1.2 گیگاهرتزی و 2 گیگابایت رم وظیفه‌ی پردازش گوشی را بر عهده دارند. حافظه‌ی داخلی گوشی نیز 16 گیگابایت می‌باشد که توسط کارت حافظه قابل افزایش است.

سنسور قرار گرفته شده برای دوربین اصلی 13 مگاپیکسل می‌باشد. در کنار دوربین اصلی گوشی فلش دوتایی موجود است. این دوربین قابلیت فوکس اتوماتیک را با کمک لیزر تبعیه شده دارد. ایسوس در Zenfone Max سنسوری 5 مگاپیسکلی را برای دوربین جلوی گوشی قرار داده است.

گوشی جدید ایسوس در ماه اکتبر عرضه خواهد شد و به طور پیش فرض دارای نسخه‌ی اندروید 5 و رابط کاربری  Zen UI 2.0 می‌باشد. این گوشی از انواع ارتباطات از جمله 4G و بلوتوث نسخه‌ی چهارم پشتیبانی می‌کند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال