ایسوس 40 درصد سهام بازار مانیتورهای گیمینگ در سال 2015 را در اختیار داشته است

یکی از اصلی‌ترین نیاز تمامی گیمرها، استفاده از نمایشگرهایی حرفه‌ای و توانمند برای اجرای بازی‌ها می‌باشد. نمایشگرهایی که این روزها عرضه می‌شوند دیگر تنها به اندازه و رزولوشن آنها توجه نشده و موارد بسیار زیادی همچون خمیده بودن، تاخیر زمانی پایین‌تر، امکانات جانبی، تکنولوژی‌های مختلف و … هستند که می‌تواند در انتخاب کاربران تاثیر بسزایی […]

یکی از اصلی‌ترین نیاز تمامی گیمرها، استفاده از نمایشگرهایی حرفه‌ای و توانمند برای اجرای بازی‌ها می‌باشد. نمایشگرهایی که این روزها عرضه می‌شوند دیگر تنها به اندازه و رزولوشن آنها توجه نشده و موارد بسیار زیادی همچون خمیده بودن، تاخیر زمانی پایین‌تر، امکانات جانبی، تکنولوژی‌های مختلف و … هستند که می‌تواند در انتخاب کاربران تاثیر بسزایی بگذارند.

در مورد نمایشگرهای میان‌رده و پایین‌رده، محصولات بسیار زیادی از سوی سازندگان مختلف معرفی شده، اما در میان محصولات رده‌بالا، ایسوس با داشتن برند جمهوری گیمرها و عرضه‌ی نمایشگرهای بسیار خوب و قدرتمند، موفق شده تا بسیاری از گیمرها را سوی خود بکشاند. ایسوس سعی کرده در کنار محصولات بسیار خوب و حرفه‌ای خویش با پنل TN، نمایشگرهایی با پنل IPS را نیز عرضه کند تا کاربران بتوانند در کنار داشتن محصولی بسیار قدرتمند، نمایشگری مقرون‌به‌صرفه را نیز خریداری نمایند. هم‌اکنون نیز بسیاری از محصولات اقتصادی ایسوس به همراه تکنولوژی‌ FreeSync عرضه می‌گردد.

به همین خاطر، حالا که مرکز DigiTimes اعلام کرده که در سال 2015، حدود 800,000 دستگاه نمایشگر وارد بازار شده و 40 درصد از آنها از محصولات ایسوس بوده که به فروش رسیده، نباید چندان تعجب نمود.

در کنار محصولات ارزان‌قیمت، ایسوس سعی کرده تا نمایشگرهای بسیار قدرتمند را نیز عرضه نماید. به عنوان مثال، PG348Q با داشتن رزولوشن 4K، از محصولات بسیار گران‌قیمت ایسوس به حساب می‌آید که 1000 یورو ارزش داشته و تنها مخصوص گیمرهاییست که هزینه کردن برای آنها مسئله‌ی مهمی نیست!

با این حال سازندگان سعی می‌کنند با گذشت زمان، قیمت محصولات خمیده و حرفه‌ای خود را نیز کاهش دهند تا بتوانند سهم بیشتری از بازار را به دست بگیرند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال