ایسوس به زودی فروش نمایشگر 24 اینچی و گیمینگ MG24UQ را آغاز می‌کند

حدود 20 روز پیش بود که شرکت ایسوس از نمایشگر گیمینگ و 24 اینچی MG24UQ رونمایی کرد، اما هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت و زمان عرضه‌ی این نمایشگر فوق‌العاده قدرتمند در اختیار کاربران قرار نگرفته بود تا اینکه صبح امروز، مدیران این شرکت به صورت رسمی از آغاز فروش این نمایشگر خبر دادند. با اینکه این […]

حدود 20 روز پیش بود که شرکت ایسوس از نمایشگر گیمینگ و 24 اینچی MG24UQ رونمایی کرد، اما هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت و زمان عرضه‌ی این نمایشگر فوق‌العاده قدرتمند در اختیار کاربران قرار نگرفته بود تا اینکه صبح امروز، مدیران این شرکت به صورت رسمی از آغاز فروش این نمایشگر خبر دادند.

با اینکه این محصول جدید عضوی از خانواده‌ی “جمهوری گیمرها” ایسوس (ROG) نیست، اما چیزی از این محصولات کم نداشته و پنل 4K (یا UltraHD) و IPS این دستگاه با رزولوشن 3840×2160، کیفیتی خیره‌کننده را به همراه دارد. تاخیر زمانی تا آن اندازه که انتظار دارید پایین نیست و سازندگان آن میزان آن را به 4 میلی‌ثانیه رسانده‌اند. با این حال این محصول جدید از 100 درصد رنگ‌های sRGB پشتیبانی نموده و دامنه‌ی رنگ بسیار وسیعی را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. همچنین حداکثر شدت روشنایی برای این نمایشگر، 300 و حداکثر دامنه‌ی رنگی که می‌تواند از آن پشتیبانی نماید نیز 16.7 میلیون رنگ اعلام شده که برای چنین نمایشگری کاملا قابل قبول است.

در مورد ورودی‌های تصویر، سازندگان از دو ورودی HDMI 2.0 و DisplayPort 1.2 استفاده نموده‌اند تا مشکلی از بابت اتصال دستگاه‌های مختلف به این نمایشگر وجود نداشته باشد. در کنار این موضوع، ایسوس سعی کرده تا از تکنولوژی‌های اختصاصی و بسیار خوب خود برای انتقال بهترین تجربه به کاربران و گیمرها استفاده کند که از جمله‌ی این تکنولوژی‌ها می‌توانیم به ASUS GamePlus اشاره نماییم. این ویژگی بسیار خوب شش حالت مختلف را برای تنظیم شدت روشنایی نمایشگر و کالیبره کردن رنگ‌ها و … را به صورت پیش‌فرض در خود دارد که هر کدام می‌تواند متناسب با یکی از سبک‌های بازی‌های رایانه‌ای باشد. یکی دیگر از تکنولوژی‌های خوبی که ایسوس در این نمایشگر به کار گرفته، ASUS GameVisual نام دارد که به لطف وجود آن، پرش تصویر و همچنین شدت رنگ آبی تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کند.

احتمالا می‌دانید که در استفاده‌ی طولانی مدت از کامپیوتر، رنگ آبی می‌تواند تاثیر بسیار بدی بر روی چشمان کاربران داشته باشد و وجود این تکنولوژی بسیار خوب، می‌تواند به گیمرها و کاربران در استفاده‌های طولانی‌مدت کمک بسزایی نماید.

متاسفانه هنوز ایسوس قیمت نهایی این نمایشگر را مشخص نکرده، اما باید به زودی شاهد ورود نمایشگرUltraHD و 23.6 اینچی MG24UQ به بازار باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال