ایسوس شرکت برتر تایوان شد؛ ایسر و اچ‌تی‌سی در جایگاه‌های چهارم و ششم

طبق یک لیست که از سوی وزارت امور اقتصادی در تایوان منتشر شده، شرکت ایسوس با ارزش 1.78 میلیارد دلاری توانسته است عنوان برند برتر در این کشور را از آن خود نماید. بد نیست به این نکته اشاره کنیم که شرکت ایسوس عرضه کننده اولین گوشی هوشمند ارائه شده با حافظه رم 4 گیگابایتی […]

طبق یک لیست که از سوی وزارت امور اقتصادی در تایوان منتشر شده، شرکت ایسوس با ارزش 1.78 میلیارد دلاری توانسته است عنوان برند برتر در این کشور را از آن خود نماید. بد نیست به این نکته اشاره کنیم که شرکت ایسوس عرضه کننده اولین گوشی هوشمند ارائه شده با حافظه رم 4 گیگابایتی با نام Asus ZenFone 2 بود و این امر قطعاً تاثیر به سزایی در کسب این مقام برای ایسوس داشته است. شرکت بعدی که در این رده‌بندی پس از ایسوس قرار گرفته، شرکت ایسر با ارزش 580 میلیون دلار بوده است.

tie

ششمین نامی که در این فهرست مشاهده می‌کنیم متعلق به شرکت اچ‌تی‌سی با ارزش 453 میلیون دلار است که این روزها شرایط خوبی را سپری نمی‌کند. گفتنی است که این شرکت به تازگی نیز از گوشی وان A9 خود پرده برداشته است که به نظر نمی‌رسد بتواند نقش مؤثری در بهبود شرایط یحرانی اچ‌تی‌سی داشته باشد. جالب است که شرکت تولیدکننده چیپ “مدیا‌تک” در این فهرست با ارزش 354 میلیون دلار نهمین جایگاه را از آن خود نموده است.

گرچه این لیست توسط ” وزارت امور اقتصادی تایوان” تهیه می‌شود اما گروهی از کارشناسان تجاری انگلیسی با عنوان ” Interbrand” آن را مورد ارزیابی قرار داده و ارزش شرکت‌ها را تخمین زده‌اند. بر اساس اظهارات آژانس اقتصادی تایوان 20 نام تجاری برتر این کشور در سال 2015 در مجموع ارزشی معادل 8.956 میلیارد دلار داشته‌اند که در مقایسه با آمار سال گذشته میلادی افزایش 2.6 درصدی را به همراه داشته است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال