ایسوس از لپتاپ Zenbook 3 در IFA 2016 پرده برداشت

ماه مِی و نمایشگاه کامپیوتکس بود که شرکت ایسوس از لپتاپ قدرتمند Zenbook 3 رونمایی کرد و حالا این شرکت باز هم این لپتاپ جدید را در نمایشگاه IFA 2016 معرفی کرده است. دلیل این معرفی دوباره ایسوس، ارتقاء دادن سخت‌افزار این لپتاپ و استفاده از پردازنده‌های نسل جدید سری Core اینتل با معماری Kaby […]

ماه مِی و نمایشگاه کامپیوتکس بود که شرکت ایسوس از لپتاپ قدرتمند Zenbook 3 رونمایی کرد و حالا این شرکت باز هم این لپتاپ جدید را در نمایشگاه IFA 2016 معرفی کرده است. دلیل این معرفی دوباره ایسوس، ارتقاء دادن سخت‌افزار این لپتاپ و استفاده از پردازنده‌های نسل جدید سری Core اینتل با معماری Kaby Lake می‌باشد. اگر یه باد داشته باشید، پیشتر Zenbook 3 به همراه پردازنده‌های نسل ششم سری Core با معماری Skylake معرفی شده بود، اما سخت‌افزار جدید این لپتاپ می‌تواند بسیاری از کاربران را به خرید آن ترغیب نماید.

اگر در نمایشگاه کامپیوتکس نتوانسته بودید با لپتاپ Zenbook 3 آشنا شوید، باید اشاره داشته باشیم که این محصول قدرتمند با ضخامتی بسیار پایین، می‌تواند یکی از لپتاپ‌های بسیار ظریف و البته قدرتمندی باشد که کاربران زیادی به دنبال خرید آن هستند. کاربران قادر خواهند بود تا این لپتاپ را بسته به نیازهای خود و همراه با پردازنده‌های Core i7 و Core i5، تا 16 گیگابایت حافظه‌ی رم و همچنین هارد جامد 1 ترابایتی، سفارش دهند. علاوه بر این ایسوس سعی کرده تا محصولی قدرتمند را در اختیار کاربران قرار داده تا بتواند نیاز آنها را به صورت کامل برطرف سازد. به همین جهت از اسپیکرهای Harman Kardon در این لپتاپ استفاده شده تا سیستم صوتی آن کیفیت بسیار بالایی داشته و قابل رقابت با دیگر لپتاپ‌های بازار باشد.

هر چند، باید کنیم که ایسوس لپتاپ زیبای Zenbook 3 را با قیمت پایین در اختیار کاربران قرار نخواهد داد و شاید قدرتمندترین نسخه از آن قیمتی برابر با 1999 یورو داشته باشد. اما شکی وجود ندارد که کاربران از خرید لپتاپ باریک و قدرتمندی همچون Zenbook 3 مایوس نخواهند شد.