رونمایی ایسوس از کیبورد مکانیکی و گیمینگ Horus GK2000

امروز شاهد معرفی یک محصول گیمینگ جدید توسط ایسوس بودیم، محصولی فوق‌العاده که البته برای خرید آن نیاز پرداخت پول‌های بسیار زیاد نیست. کیبورد مکانیکی Horus GK2000 که با فناوری 32 نانومتری MCU تولید شده، به 4 مگابایت حافظه‌ی آنبرد مجهز بوده که کاربران می‌توانند دکمه‌های کنترلی و ترکیبی خود را بر روی آن تعریف نمایند […]

امروز شاهد معرفی یک محصول گیمینگ جدید توسط ایسوس بودیم، محصولی فوق‌العاده که البته برای خرید آن نیاز پرداخت پول‌های بسیار زیاد نیست. کیبورد مکانیکی Horus GK2000 که با فناوری 32 نانومتری MCU تولید شده، به 4 مگابایت حافظه‌ی آنبرد مجهز بوده که کاربران می‌توانند دکمه‌های کنترلی و ترکیبی خود را بر روی آن تعریف نمایند تا در شرایط خاص، مشکلی در استفاده و گرفتن چند دکمه به صورت همزمان وجود نداشته باشد. تصور کنید که در یک بازی هستید که باید چند کلید را به صورت همزمان فشار دهید، حال اگر یک کلید را برای این کار تعریف کرده باشید، دیگر نیازی به فشردن همزمان چندین دکمه نیست و می‌توان به سادگی و با فشردن تنها یک دکمه، کار مورد نظر را انجام داد.

کیفیت ساخت بسیار بالای این محصول نیز سبب شده تا هنگامی که با آن کار می‌کنید، تصور نکنید که تنها با یک محصول بسیار ساده روبه‌رو هستید. بدنه‌ی آلومینیومی این کیبورد باعث شده تا هر کسی مشتاق استفاده از آن باشد و به سادگی نخواهد از آن دل بکند! جنس بسیار مرغوب کلیدها و کیفیت و نرم بودن زیاد آنها نیز باعث می‌شود تا کار کردن با آن لذت‌بخش باشد.

مورد دیگری که باید در مورد کلیدهای 4 میلی‌متری کیبورد ROG Horus GK2000 به آن اشاره داشته باشیم، مجهز بودن آن به فناوری NKRO می‌باشد، فناوری بسیار پیشرفته‌ای که کاربران از شناسایی شدن کلیدهای فشرده شده مطمئن می‌سازد. امکانات جانبی همچون وجود لامپ‌های LED در پس‌زمینه این کیبورد نیز سبب شده تا هنگام کردن با آن، علاوه بر زیباتر شدن خود کیبورد، کار کردن با آن در شب نیز آسان باشد. البته این ویژگی کبورد Horus GK2000 قابلیت‌های بسیار خوبی نیز دارد که شاید در دیگر محصولات ندیده باشید و آن، امکان روشن شدن لامپ‌ها برای کلیدهای خاصی است که کاربران آنها را تعیین می‌کنند.

ASUS Republic of Gamers Announces Horus GK2000 Gaming Keyboard 2

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که سبب شده تا کیبورد ROG Horus GK2000 از دیگر محصولات بازار متمایز باشد، این است که کاربران می‌توانند هر کاری که می‌خواهند را بدون بلند کردن دستان خود از روی کبورد انجام دهند. به عنوان مثال شاید بخواهید صدای موسیقی در حال پخش را بدون استفاده از ماوس کم و یا زیاد کنید، در این حالت به سادگی و به کمک دکمه‌های کنترلی قرار گرفته بر روی کبورد، می‌توانید آن را انجام دهید. حتی امکان کم و زیاد کردن نور لامپ‌های LED نیز وجود دارد و کاربران می‌توانند به سادگی این کار را انجام دهند.

یک پنل اضافی با ابعاد 47 در 83 میلی‌متری نیز در قسمت پایینی این کیبورد قرار گرفته که می‌تواند در انجام بازی‌های طولانی، به درد کاربران بخورد. البته امکان جدا شدن این بخش نیز وجود دارد اما احتمالا کمتر کسی بخواهد آن را هنگام انجام بازی‌ها جدا نماید.

همیشه ایسوس سعی می‌کند تا محصولات خود را همراه با امکانات و ویژگی‌های اضافی نیز عرضه کند و به همین جهت، در کیبورد گیمینگ Horus GK2000، ما شاهد وجود دو پورت USB 2.0 و ورودی‌های هدفون نیز هستیم تا کاربران بتوانند صدا را مستقیما از طریق کیبورد خویش ارسال نمایند.

به هر حال همیشه محصولات سری جمهوری گیمرها (ROG)، به قدری حرفه‌ای تولید شده‌اند که کاربران می‌توانند از آنها به عنوان همراه همیشگی خود استفاده نمایند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال