پیشکشی برای گیمرها: مادربورد Maximus VIII Formula رسما توسط ایسوس معرفی شد

شب گذشته بخش جهموری گیمرها (Republic of Gamers) شرکت ایسوس، مادربورد گیمینگ Maximus VIII Formula را بر پایه چیپ Z170 شرکت اینتل، با فرمت کارخانه‌ای ATX و سیستم خنک‌کنندگی اختصاصی CrossChill EK معرفی نمود. این مادربورد جدید با داشتن انواع مختلف تکنولوژی‌های اختصاصی شرکت ایسوس، محصولی بسیار کامل می‌باشد که می‌تواند هر آنچه را که گیمرها به […]

شب گذشته بخش جهموری گیمرها (Republic of Gamers) شرکت ایسوس، مادربورد گیمینگ Maximus VIII Formula را بر پایه چیپ Z170 شرکت اینتل، با فرمت کارخانه‌ای ATX و سیستم خنک‌کنندگی اختصاصی CrossChill EK معرفی نمود. این مادربورد جدید با داشتن انواع مختلف تکنولوژی‌های اختصاصی شرکت ایسوس، محصولی بسیار کامل می‌باشد که می‌تواند هر آنچه را که گیمرها به آن نیاز دارند، در اختیار آنها قرار دهد.

مادربورد Maximus VIII Formula، به صورت کاملا اختصاصی برای سوکت LGA1151 و نسل ششم پردازنده‌های سری Core اینتل با معماری Skylake بهینه شده و کاربران می‌توانند با خرید این محصول، از تکنولوژی‌های و امکانات مختلف این مادربورد همچون ROG Armor، حالت بهینه‌سازی 5-Way Optimization، چیپ‌های شبکه Intel Gigabit Ethernet و LANGuard، سیستم Aura RGB و سیستم صوتی بهینه‌شده و پیشرفته SupremeFX 2015 بهره‌مند گردند.

ASUS_ROG_Maximus_VIII_Formula_005

همچنین مهندسین ایسوس سعی کرده‌اند تا از جدیدترین سیستم‌ها و اتصالات برای انتقال اطلاعات استفاده نمایند. به همین جهت در محصول جدید ایسوس می‌توانیم شاهد وجود درگاه‌های پر سرعت NVM Express 2، U.2 و M.2 باشیم که می‌توانند اطلاعات را با سرعت حداقکر 32Gbps انتقال دهند. وجود پورت‌های پیشرفته و فوق سریع Type A و USB 3.1 Type-C نیز از دیگر ویژگی‌های این مادربورد به حساب می‌آید و باعث می‌شود تا کاربران هیچ مشکلی در متصل نمودن ابزار جانبی برای انتقال اطلاعات، نداشته باشند. پشتیبانی از شبکه‌ی وای‌فای 802.11ac به همراه حالت چندکاربره MIMO نیز از ویژگی‌هاییست که می‌توانیم در مورد سیستم شبکه این محصول به آن اشاره نماییم.

ASUS Republic of Gamers Announces the Maximus VIII Formula Motherboard 2

همیشه اورکلاک کردن، یکی از موارد اصلی و نیازهای گیمرهای حرفه‌ای بوده و همین موضوع نیز باعث شده تا ایسوس از بلاک‌های مخصوص EK Water Blocks برای خنک‌کننده‌های آبی استفاده نماید تا کاربران بتوانند از سیستم خنک‌کنندگی اختصاصی ایسوس با نام CrossChill EK که پیشتر نیز به آن اشاره کردیم، به بهترین شکل ممکن استفاده نمایند.

این بلاک‌های بزرگ که می‌توانند هوای گرم را به خوبی به بیرون منتقل کنند، از جنس مس بوده و شاید کانال‌های مسی درون آن نیز بهترین روشی باشد که بتوان گرما را به بیرون انتقال داد. در نهایت باید اشاره کنیم که این بلاک‌ها می‌توانند دمای ماسفت‌ها را تا 23 درجه‌ی سانتیگراد کاهش دهند که میزان قابل توجه و بسیار بالاییست.

ASUS_ROG_Maximus_VIII_Formula_006

اما سیستم Aura RGB که پیشتر نام آن را ذکر کردیم، چیست؟ ایسوس سعی کرده به کمک این سیستم و قرار دادن لامپ‌های متعدد LED در سراسر این مادربورد، امکان تزئین مادربورد را برای گیمرها فراهم آورد. کاربران به کمک این سیستم می‌توانند رنگ لامپ‌های LED مادربورد خود را به همراه نرم‌افزار کمکی و اختصاصی شرکت ایسوس تعیین نموده و رنگ‌ها را نیز از میان طیف وسیع رنگ‌های RGB انتخاب نمایند.

ویژگی دیگری که نیاز است در مورد مادربورد Maximus VIII Formula به آن اشاره داشته باشیم، وجود تکنولوژی ROG Armor می‌باشد. این سیستم که به صورت یک نگهبان از مادربورد شما محافظت می‌کند، دمای کارت گرافیک را تا حد ممکن کاهش داده و به صورت کلی بر روی گرمای تولید شده توسط سیستم و همچنین برق مصرفی آن نظارت دارد. همچنین سازندگان برای قاب اصلی مادربورد، از ترکیب مواد مختلف با زغال‌سنگ استفاده نموده‌اند تا مقاومت بدنه‌ی مادربورد تضمین گردد و به آسانی خم نشود.

ASUS Republic of Gamers Announces the Maximus VIII Formula Motherboard 3

شاید کمی سخت باشد اگر بخواهیم در مورد تمامی تکنولوژی‌های فوق‌العاده این مادربورد گیمینگ صحبت کنیم. ایسوس با عرضه‌ی Maximus VIII Formula واقعا شاهکاری از یک محصول حرفه‌ای را در اختیار کاربران قرار داده است.

در کنار تمامی ویژگی‌های بسیار خوب این مادربورد، تکنولوژی‌های فوق‌العاده کارآمدی وجود دارند که شاید در کمتر محصولی بتوانیم آنها را پیدا کنیم.

در نهایت باید بگوییم اگر شما هم از گیمرهای حرفه‌ای هستید که هنوز به استفاده از پلتفرم LGA1151 شرکت اینتل روی نیاورده و قصد ارتقاء سیستم خود را دارید، اگر مشکلی از لحاظ پرداخت پول و بودجه ندارید، مادربورد گیمینگ ROG Maximus VIII Formula می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد، چرا که تمامی ویژگی‌های یک مادربورد گیمینگ در کنار قابلیت‌ها و سیستم‌های پیشرفته را در کنار یکدیگر دارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال