لپ‌تاپ مخصوص بازی ایسوس، قدرتی بالاتر از کارت گرافیک TITAN-X خواهد داشت!

همان‌طور که می‌دانید در حال حاضر می‌توانیم کارت گرافیک TITAN-X را قدرتمندترین محصول تک هسته‌ای ساخته شده در دنیا بدانیم که البته با معرفی شدن کارت‌های گرافیک GTX 1070 و GTX 1080، حالا این کارت در رتبه سوم قرار می‌گیرد. اما به تازگی اطلاعات جدیدی در مورد لپ‌تاپ‌های سری ROG یا مخصوص بازی شرکت ایسوس […]

همان‌طور که می‌دانید در حال حاضر می‌توانیم کارت گرافیک TITAN-X را قدرتمندترین محصول تک هسته‌ای ساخته شده در دنیا بدانیم که البته با معرفی شدن کارت‌های گرافیک GTX 1070 و GTX 1080، حالا این کارت در رتبه سوم قرار می‌گیرد.

اما به تازگی اطلاعات جدیدی در مورد لپ‌تاپ‌های سری ROG یا مخصوص بازی شرکت ایسوس منتشر شده که نشان می‌دهد قدرت پردازشی این دستگاه حتی از کارت گرافیک TITAN-X نیز فراتر می‌باشد. لپ‌تاپ جدید ایسوس قرار است صفحه‌نمایشی 24 اینچی داشته باشد و البته در نمایشگاه کامپیوتکس که قرار است در تایوان برگزار شود، به صورت کامل معرفی خواهد شد.

ایسوس در یک پست خبری تنها اعلام کرده که آنها موفق به تولید یک لپ‌تاپ قدرتمند و با قابلیت اورکلاک بالا شده‌اند که حتی می‌تواند از کامپیوترهای مخصوص بازی خانگی نیز قدرتی بالاتر داشته باشد.

Asus ROG teases a massive gaming notebook that outperforms Titan X2

البته این تنها یک خبر یا یک شایعه نیست و مهندسان این شرکت سعی کرده‌اند تا با انتشار بنچمارک مربوط به این لپ‌تاپ، ادعای خود را نیز ثابت کنند. تستی که آن‌ها انجام داده‌اند مربوط به حالت Performence از نرم‌افزار 3dMark 11 می‌باشد که در آن، این لپ‌تاپ (یعنی پردازنده و کارت گرافیک به همراه یکدیگر) موفق شده‌اند تا امتیاز P20811 را ثبت کنند. ایسوس اعلام کرده که این لپ‌تاپ را می‌توان قدرتمندترین لپ‌تاپ تولید شده بر روی سیاره زمین دانست و این در شرایطی است که این لپتاپ اورکلاک نشده باشد! اگر این محصول اورکلاک شود، قدرت آن بالاتر رفته و می‌تواند امتیاز بسیار بالاتری را نیز در این تست کسب کند.

تنها کافیست که تصور کنید که این لپ‌تاپ در صورت اورکلاک شدن چه قدرتی خواهد داشت. همچنین صفحه‌نمایش 24 اینچی (که البته به صورت مستقیم توسط خود ایسوس اعلام نشده و تنها در پست مربوط به آن، تگ “24 اینچ” دیده می‌شود) این لپ‌تاپ در صورت به حقیقت پیوستن، می‌تواند آینده‌ی جدیدی را پیش روی دنیای لپ‌تاپ‌ها قرار دهد.

Asus ROG teases a massive gaming notebook that outperforms Titan X3

قدرتمندترین کارت گرافیکی که تا کنون ساخته شده، GTX 1080 است که حتی نسخه‌ی دسکتاپ آن نیز عرضه نشده، پس هنوز خبری از نسخه‌ی موبایلیتی آن برای لپ‌تاپ‌ها نیست. اینجاست که فرضیه‌های زیادی را می‌توانیم در مورد این لپتاپ و کارت گرافیک آن مطرح کنیم و می‌توانیم مطمئن باشیم که کارت گرافیکی جدید در این محصول مورد استفاده قرار گرفته است.

در نمایشگاه IFA 2015 برلین، ایسوس با معرفی کردن لپ‌تاپ GX700 توانست توانایی خود در تولید محصولات منحصر به فرد و حتی با خنک‌کننده آبی را نشان دهد. پس ایسوس باز هم می‌تواند نوآوری‌های خود در این زمینه را نمایان کند.

به هر شکل باید تا شروع نمایشگاه بزرگ کامپیوتکس تایوان، منتظر رونمایی این محصول جدید از سوی ایسوس باشیم.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال