[Computex 2015] نگاهی کوتاه به تبلت جدید Asus Transformer T100HA

کمپانی ایسوس در نمایشگاه کامپوتکس 2015 محصولات زیادی را معرفی کرد اما تبلت هیبریدی این کمپانی به نام T100HA توجه خاصی را به خود جلب کرد. این جلب توجه به خاطر طراحی دلنشین این تبلت نبوده بلکه به خاطر قیمت مناسب 400 دلاری آن با توجه به سخت افزار و کارآیی این محصول می‌باشد. همانند دیگر […]

کمپانی ایسوس در نمایشگاه کامپوتکس 2015 محصولات زیادی را معرفی کرد اما تبلت هیبریدی این کمپانی به نام T100HA توجه خاصی را به خود جلب کرد. این جلب توجه به خاطر طراحی دلنشین این تبلت نبوده بلکه به خاطر قیمت مناسب 400 دلاری آن با توجه به سخت افزار و کارآیی این محصول می‌باشد.

همانند دیگر تبلت‌های ترسنفرمر ایسوس، T100HA دارای صفحه نمایشی 10.1 اینچی می‌باشد که می‌توان آن را به داک کیبورد مخصوص نیز وصل کرده تا به عنوان یک لپ تاپ از آن استفاده شود. پردازنده‌ی چهار هسته‌ای Cherry Trail X5 Atom بر روی دستگاه قرار گرفته که 4 گیگابایت رم آن را همراهی می‌کند. این تبلت در دو مدل متفاوت بسته به حافظه‌ی داخلی دستگاه عرضه می‌شود. مدل اول 32 گیگابایت فضا برای ذخیره سازی فایل‌های شما خواهد داشت و مدل دوم 128 گیگابایت را در خود جای داده است.

[Computex 2015] نگاهی کوتاه به تبلت جدید Asus Transformer T100HA

ایسوس مدعی است که باتری این تبلت 14 ساعت مداوم را بدون شارژ شدن می‌تواند شما را همراهی کند. پورت یو اس بی تعبیه شده بر روی این تبلت از تایپ C بوده تا مشکلی را در زمینه‌ی انتقال اطلاعات نداشته باشید. دو سنسور 2 و 5 مگاپیسلکی نیز به ترتیب برای دوربین جلو و دوربین عقب گوشی قرار گرفته است.

هنگامی که شما این تبلت را برای اولین بار در دست بگیرید خیلی سریع متوجه سبک بودن آن می‌شوید چرا که T100HA تنها 580 گرم وزن دارد. با وصل شدن داک به تبلت نیز وزن آن به یک کیلوگرم افزایش می‌یابد. قطر این تبلت نیز تنها 8.45 میلی متر است.

[Computex 2015] نگاهی کوتاه به تبلت جدید Asus Transformer T100HA

نگاهی هم به مشکلات این تبلت می‌اندازیم. همانطور که گفتیم این تبلت نسبتا جمع و جور بوده و وزن بسیار کمی نیز دارد اما همین مسئله باعث کوچک‌شدن کیبورد آن شده چرا که برای تایپ بدون مشکل با کیبورد تبلت ممکن است تا مدت زمانی به مشکل بخورید. البته بعد از گذشت چند مدت، به کیبورد آن عادت خواهید کرد.

دو دکمه نیز برای حالت قطع آنتن برای دسترسی به حالت Airplan Mode و حالت Sleep تعبیه شده است. تاچ پد کیبورد به خوبی جوابگوی شما می‌باشد و در کار کردن با آن مشکلی را حس نخواهید کرد.

[Computex 2015] نگاهی کوتاه به تبلت جدید Asus Transformer T100HA

در نهایت می‌توان گفت که لپ تاپ/ تبلت ایسوس ترنسفرمر T100HA با توجه به قیمتی که دارد محصولی بسیار مناسب برای دانشجویان می‌باشد. این محصول با داشتن وزنی متعادل و ظاهری زیبا قرار است تا در اوایل شهریور ماه عرضه شود. البته ایسوس تاریخ دقیقی را برای عرضه‌ی این تبلت اعلام نکرده است.

[Computex 2015] نگاهی کوتاه به تبلت جدید Asus Transformer T100HA [Computex 2015] نگاهی کوتاه به تبلت جدید Asus Transformer T100HA

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال