ایسوس با معرفی نمایشگر جدید MG28UQ، گیمرها را هدف خود قرار داده است

با اینکه چند وقتیست شرکت ایسوس در حال معرفی نمایشگرهای بسیار قدرتمند و فوق‌العاده که بسیاری از آنها نیز مخصوص گیمرهاست، می‌باشد، باز هم شاهد معرفی یک نمایشگر جدید و فوق‌العاده‌ی دیگر از ایسوس هستیم که هدف از عرضه‌ی آن، جذب گیمرها و دوست‌داران بازی‌های کامپیوتری می‌باشد. البته این نمایشگر جدید از خانواده‌ی ROG ایسوس […]

با اینکه چند وقتیست شرکت ایسوس در حال معرفی نمایشگرهای بسیار قدرتمند و فوق‌العاده که بسیاری از آنها نیز مخصوص گیمرهاست، می‌باشد، باز هم شاهد معرفی یک نمایشگر جدید و فوق‌العاده‌ی دیگر از ایسوس هستیم که هدف از عرضه‌ی آن، جذب گیمرها و دوست‌داران بازی‌های کامپیوتری می‌باشد. البته این نمایشگر جدید از خانواده‌ی ROG ایسوس نیست، اما به قدری قدرتمند هست که بتواند در زمره‌ی این محصولات جای بگیرد.

مهندسین ایسوس در نمایشگر قدرتمند و جدید MG28UQ از پنل‌های با کیفیت TN با رزولوشن 3840×2160 (یا 4K) و اندازه‌ی 28 اینچ استفاده کرده‌اند تا کیفیت تصاویر به نمایش درآمده در بالاترین حد خود باشد. همینطور این پنل قادر است رنگ‌های مختلف را به صورت 10-بیت (با توانایی نمایش بیش از 1.07 میلیارد رنگ) نمایش دهد که می‌تواند فوق‌العاده باشد. در مورد زمان پاسخگویی، تاخیر 1 میلی‌ثانیه چیزیست که بدون شک تمامی گیمرها به دنبال آن هستند. زاویه‌ی دید 170 درجه، حداکثر شدت روشنایی 330 و پشتیبانی از تکنولوژی DMC برای داشتن کنتراست بسیار بالا، از دیگر ویژگی‌هاییست که در مورد محصول جدید ایسوس می‌توانیم به آن اشاره داشته باشیم.

ASUS Unveils the MG28UQ Ultra HD Monitor 3 ASUS Unveils the MG28UQ Ultra HD Monitor 2

ایسوس سعی کرده تا نمایشگر جدید خویش را با تمامی تکنولوژی‌های روز وارد بازار نماید، به همین جهت در MG28UQ خبری از تابش و درخشندگی صفحه‌نمایش نیست و کاربران می‌توانند نمایشگری با کمترین میزان انعکاس نور روبه‌رو باشند که بی‌شک این موضوع از مهم‌ترین فاکتورهای گیمرها برای خریداری یک محصول به حساب می‌آید.

اما در کنار موارد اصلی، ویژگی‌های اضافی و جانبی نیز در این نمایشگر وجود دارد که با وجود آنها کاربران قادر خواهند بود از امکانات بسیار بیشتری بهره‌مند گردند که از جمله‌ی آنها می‌توان به نمایش میزان نرخ فریم بازی و زمان در بازی اشاره نمود، چیزی که شاید کاربران مجبور باشند به کمک نرم‌افزارهای جانبی در مورد آن اطلاع پیدا نمایند. GameVisuals نیز یکی از ویژگی‌های دیگریست که به کمک آن می‌توان از حالت‌ها و تنظیمات پیش‌فرض که برای سبک‌های مختلف بازی تنظیم شده است، استفاده نمود. دارا بودن گواهینامه‌ی TUV نیز باعث شده تا رنگ آبی‌رنگ به میزان کمتری نمایش داده شود تا چشم کاربران به دنبال استفاده‌های طولانی‌مدت، آسیب نبیند.

اگر بخواهیم در مورد امکانات و ویژگی‌های جانبی این نمایشگر صحبت کنیم، باید بگوییم که سازندگان از یک خروجی HDMI 2.0، دو خروجی HDMI 1.4a و یک خروجی DisplayPort 1.2 بهره برده‌اند تا امکان متصل کردن دستگاه‌های مختلف وجود داشته باشد. همینطور یک هاب برای اتصال دو پورت USB 3.0 نیز در این محصول جدید دیده می‌شود که کاربران می‌توانند از آن استفاده نمایند.

متاسفانه هنوز ایسوس زمان عرضه و قیمت نهایی نمایشگر MG28UQ ایسوس را اعلام نکرده‌ است اما بدون شک با معرفی این محصول، می‌توانیم شاهد فروش بسیار بالای آن و استقبال خوب علاقه‌مندان بازی‌های رایانه‌ای باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال