ایسوس از کارت گرافیک RX 480 Dual 4GB پرده برداشت

روز گذشته بود که شرکت ایسوس با معرفی نسخه‌ای جدید از کارت گرافیک قدرتمند RX 480 با نام RX 480 DUAL 4GB (نام تجاری DUAL-RX480-O4G)، بار دیگر خبرساز شد. این کارت گرافیک جدید که بر اساس نسخه‌ی غیر مرجع و با مدار صفحه‌چاپی (PCB) اختصاصی ایسوس طراحی شده و اندازه‌ی کوتاه‌تری نسبت به نسخه‌ی Strix دارد، […]

روز گذشته بود که شرکت ایسوس با معرفی نسخه‌ای جدید از کارت گرافیک قدرتمند RX 480 با نام RX 480 DUAL 4GB (نام تجاری DUAL-RX480-O4G)، بار دیگر خبرساز شد.

این کارت گرافیک جدید که بر اساس نسخه‌ی غیر مرجع و با مدار صفحه‌چاپی (PCB) اختصاصی ایسوس طراحی شده و اندازه‌ی کوتاه‌تری نسبت به نسخه‌ی Strix دارد، به سیستم خنک‌کننده‌ای با دو فن قدرتمند مجهز شده که می‌تواند تمامی گرمای تولید شده توسط کارت گرافیک را به بیرون هدایت کند. همچنین برق مورد نیاز این محصول جدید توسط یک کانکتور 8-پین PCIe تامین می‌گردد.

اما همانند دیگر محصولاتی که ایسوس تولید می‌کند، کارت گرافیک جدید این شرکت نیز کیفیت ساخت بسیار بالایی داشته و بدنه‌ی آن از پلاستیک فشرده ABS با رنگ سفید تولید شده که می‌تواند مقاومت بسیار بالای آن را تضمین کند. همچنین کلاک هسته این کارت گرافیک به صورت کارخانه‌ای تا فرکانس 1320 مگاهرتز اورکلاک شده است.

شاید برای انتخاب بهترین کارت گرافیک میان‌رده این روزهای بازار، کاربران کمی دچار سردرگمی شوند چرا که کارت گرافیک قدرتمند RX 480 شرکت AMD، رقیبی سرسخت برای کارت گرافیک GTX 1060 می‌باشد.

هنوز ایسوس قیمت در نظر گرفته شده برای کارت گرافیک RX 480 Dual 4GB اعلام نکرده، اما انتظار می‌رود که این محصول جدید با قیمتی کمتر از 220 دلار به فروش برسد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال