ایسوس دو نسخه مکس و لیزر ZenFone 3 را معرفی کرد

اگر در یاد داشته باشید شرکت ایسوس در ماه مِی سه گوشی هوشمند جدید را به دنیا معرفی کرد. این سه گوشی با نام‌های ZenFone 3 و ZenFone 3 Ultra به همراه ZenFone 3 Deluxe به بازارهای جهانی عرضه خواهند شد. هر سه گوشی از انواع مقرون به صرفه به حساب آمده و البته با توجه به مشخصات […]

اگر در یاد داشته باشید شرکت ایسوس در ماه مِی سه گوشی هوشمند جدید را به دنیا معرفی کرد. این سه گوشی با نام‌های ZenFone 3 و ZenFone 3 Ultra به همراه ZenFone 3 Deluxe به بازارهای جهانی عرضه خواهند شد. هر سه گوشی از انواع مقرون به صرفه به حساب آمده و البته با توجه به مشخصات فنی بعضی از آنها مانند ZenFone 3 Deluxe، شاهد وجود قابلیت‌های بسیار سطح بالایی در آنها هستیم. در کنار این مشخصات فنی سطح بالا، این گوشی‌ها دارای قیمت بسیار پایینی هستند و از این رو مورد توجه بسیاری از کاربران و البته خریداران قرار گرفته‌اند. از طرفی چندی پیش مشخصات فنی گوشی‌های مرموزی از سری زن‌فون 3 در سازمان Bluetooth SIG قرار گرفت. در ادامه شرکت ایسوس به طور رسمی از دو گوشی جدید در سری زن‌فون 3 رونمایی به عمل آورد.

این دو گوشی هوشمند جدید از سری زن‌فون 3، ZenFone 3 Max و ZenFone 3 Laser نام داشته و طی رویداد Zenvolution 2016 ایسوس در ویتنام به دنیا معرفی شدند. هر دو گوشی در سری میان‌رده قرار خواهند گرفت و از نظر مشخصات فنی و البته قیمت تفاوت‌هایی خواهند داشت. گوشی زن فون 3 مکس دارای یک نمایشگر 5.2 اینچی با دقت 720p (معادل 1280 × 720 پیکسل) بوده و از لایه 2.5D بر روی نمایشگر خود برخوردار است. میزان حافظه رم این گوشی برابر با سه گیگابایت بوده و از میزان حافظه داخلی 32 گیگابایتی استفاده خواهد کرد. البته این میزان از طریق کارت حافظه جانبی قابل افزایش خواهد بود. این گوشی به تراشه چهار هسته‌ای MT6737 شرکت مدیاتک مجهز بوده و از یک باتری با ظرفیت 4100 میلی‌آمپر ساعتی که قابل جدا شدن توسط کاربر نخواهد بود نیز مجهز است. دوربین اصلی این گوشی دارای دقتی برابر با 13 مگاپیکسل بوده و دوربین سلفی آن نیز 5 مگاپیکسلی است. این گوشی به طور پیشفرض از نسخه 6.0 سیستم عامل اندروید موسوم به مارشملو به همراه نگارش 2.0 رابط کاربری ZenUI  ایسوس استفاده خواهد کرد. این محصول جدید از قابلیت ارتباطی 4G LTE پشتیبانی کرده و دارای یک حسگر تشخیص دهنده اثر انگشت به همراه دو شیار سیم کارت می‌باشد (در حالت هیبریدی).

در سمت دیگر ماجرا گوشی هوشمند ZenFone 3 Laser ایسوس دارای یک نمایشگر 5.5 اینچی با دقت فول اچ‌دی (معادل 1920 × 1080 پیکسل) بوده و از لایه 2.5D بر روی نمایشگر خود برخوردار است. میزان حافظه رم این گوشی برابر با چهار گیگابایت بوده و از میزان حافظه داخلی 32 گیگابایتی استفاده خواهد کرد. البته این میزان از طریق کارت حافظه جانبی قابل افزایش خواهد بود. این گوشی به تراشه هشت هسته‌ای 64 بیتی اسنپدراگون 430 کوالکام مجهز بوده و البته هنوز اطلاعات دقیقی از مشخصات باتری این گوشی در دسترس نیست. دوربین اصلی این گوشی دارای دقتی برابر با 13 مگاپیکسل (به همراه نسبت کانونی f/2.0، حسگر IMX214  شرکت سونی، فوکوس لیزری و سیستم لرزشگیر الکترونیکی سه جهته) بوده و دوربین سلفی آن نیز 5 مگاپیکسلی است. این گوشی به طور پیشفرض از نسخه 6.0 سیستم عامل اندروید موسوم به مارشملو به همراه نگارش 2.0 رابط کاربری ZenUI  ایسوس استفاده خواهد کرد. این محصول جدید از قابلیت ارتباطی 4G LTE پشتیبانی کرده و دارای یک حسگر تشخیص دهنده اثر انگشت به همراه دو شیار سیم کارت می‌باشد (در حالت هیبریدی).

گوشی هوشمند زن فون 3 مکس ایسوس در نسخه‌های رنگی نقره‌ای، خاکستری تیتانیومی و همچنین طلائی به بازارهای فروش عرضه خواهد شد. در کشور ویتنام این گوشی تقریبا 200 دلار ارزش گذاری شده است. اما گوشی زن فون 3 لیزر ایسوس دارای نسخه‌های رنگی طلائی و نقره‌ای و رزگلد بوده و قرار است در ویتنام با قیمت 268 دلار به فروش برسد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال