ایسوس در گوشی هوشمند ZenFone 3 Deluxe خود از چیپست اسنپ‌دراگون 821 استفاده خواهد کرد

بعد از اینکه شرکت ایسوس در رویداد Computex از جدیدترین پرچم‌دار خود موسوم به Zenfone 3 رونمایی کرد، همگی می‌دانستیم که این شرکت تایوانی‌تبار به زودی نسخه‌های مختلفی از این گوشی را معرفی می‌کند اما به نظر می‌رسد ایسوس، سوپرایزی ویژه‌ را برای گوشی بعدی خود در نظر گرفته است. در رویدادی که امروز در تایوان […]

بعد از اینکه شرکت ایسوس در رویداد Computex از جدیدترین پرچم‌دار خود موسوم به Zenfone 3 رونمایی کرد، همگی می‌دانستیم که این شرکت تایوانی‌تبار به زودی نسخه‌های مختلفی از این گوشی را معرفی می‌کند اما به نظر می‌رسد ایسوس، سوپرایزی ویژه‌ را برای گوشی بعدی خود در نظر گرفته است. در رویدادی که امروز در تایوان برگزار شد، ایسوس اعلام کرد که گوشی ZenFone 3 Deluxe مجهز به چیپست جدید اسنپ‌دراگون 821 خواهد شد. این چیپست که دیروز به صورت رسمی معرفی گردید، دارای پردازنده‌ی 2.4 گیگاهرتزی بوده و از همان سیستم قدیمی 13 LTE  استفاده کرده و از پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 530 هم بهره می‌برد. پشتیبانی از دو سیم‌کارت میکروسیم و نانوسیم به همراه سیستم شارژ سریع کوالکام نسخه‌ی 3 از دیگر مشخصه‌های چیپست تازه‌وارد کوالکام به شمار می‌روند.

گوشی تمام‌فلزی شرکت ایسوس، در سه مدل مختلف عرضه خواهد شد که مدل اصلی آن یکی از به‌روزترین سخت‌افزارهای حال حاظر دنیا را در اختیار دارد. از مهم‌ترین مشخصات این گوشی قدرت‌مند می‌توان به حافظه‌ی رم 6 گیگابایتی DDR4، حافظه‌ی داخلی 256 گیگابایتی مبتنی بر سیستم UFS 2.0 و پشتیبانی از کارت حافظه‌ی جانبی میکرواس‌دی تا سقف 128 گیگابایت اشاره کرد. گفته شده این مدل، 780 دلار قیمت خواهد داشت و مدل‌های دیگر این گوشی، هر دو دارای چیپست اسنپ‌دراگون 820 خواهند بود. یکی از این مدل‌ها،  4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی خواهد داشت و تنها 500 دلار قیمت گرفته و در نهایت مدل دیگر آن که به 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه‌ی داخلی مجهز می‌شود قیمت 560 دلاری را یدک می‌کشد. لازم به ذکر است که هر سه مدل گوشی جدید شرکت ایسوس، تایید شده توسط گوگل برای استفاده از پلتفرم واقعیت مجازی DayDream هستند.

دیگر مشخصه‌های فنی این سه مدل مختلف، با یکدیگر تفاوتی را ندارند. نمایشگر فول‌اچ‌دی Super AMOLED محافظت شده توسط گوریلاگلاس 4، باتری 3,000 میلی‌آمپر ساعتی و NFC از دیگر مشخصه‌های ZenFone 3 Deluxe به شمار می‌روند. سنسور تعبیه شده برای دوربین اصلی این گوشی 23 مگاپیکسلی بوده و دارای دیافراگم f/2.0، لرزشگیر دیجیتالی دست، AF لیزری و فلش دو‌گانه خواهد بود. در کنار دوربین اصلی این گوشی، حسگر اثر انگشت هم برای امنیت بیشتر این گوشی گنجانده شده است. دوربین جلوی ZenFone 3 Deluxe هم به سنسوری 8 مگاپیکسلی با همان دیافراگم مجهز شده تا سلفی‌دوستان هم بتوانند از این گوشی به نحوی مناسب بهره ببرند. این گوشی در اوایل مردادماه عرضه می‌شود هرچند ممکن است نسخه‌ی اسنپ‌دراگون 821 با کمی تاخیر روانه بازار شود.

ایسوس در گوشی هوشمند ZenFone 3 Deluxe خود از چیپست اسنپ‌دراگون 821 استفاده خواهد کرد

در رویدادی که امروز برگزار شود، تبلت جدیدی نیز از سوی ایسوس موسوم به ZenPad 3S معرفی شد؛ این تبلت میان‌رده‌ی 9.7 اینچی دارای رزولوشن 2048 در 1536 پیکسل در اینچ بوده و از 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی به همراه درگاه میکرو‌اس‌دی استفاده می‌کند. دو سنسور 8 و 5 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و جلوی این تبلت در نظرگرفته شده است. ایسوس در تبلت جدید خود چیپست MT8176 شرکت مدیاتک را برگزیده که به پردازنده‌ای شش هسته‌ای مجهز شده است. از دیگر مشخصه‌های این تبلت می‌توان به پشتیانی از حسگر اثر انگشت، باتری 5,900 میلی آمپر ساعتی، یو‌اس‌بی Type-C و سیستم شارژ سریع 3 اشاره کرد. این تبلت در تایوان با قیمت 340 دلار به فروش خواهد رفت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال