شایعه: ZenFone 3 ایسوس از حسگر اثر انگشت برخوردار خواهد بود؛ رونمایی در اردیبهشت یا خرداد سال آینده

گروه تولیدی ایسوس نه تنها تولید و فروش کامپیوترهای قدرتمند با طراحی منحصربه‌فرد خود را در بازارهای جهانی متوقف نمودند بلکه همچنین با عرضه چند یک یا دو تبلت حضور آن‌ها در بازار گوشی‌های هوشمند نیز کمرنگ گردیده است. زمزمه‌هایی مبنی بر اینکه ایسوس مشغول کار بر روی پروژه ZenFone 3 بوده حداقل توسط چندین […]

گروه تولیدی ایسوس نه تنها تولید و فروش کامپیوترهای قدرتمند با طراحی منحصربه‌فرد خود را در بازارهای جهانی متوقف نمودند بلکه همچنین با عرضه چند یک یا دو تبلت حضور آن‌ها در بازار گوشی‌های هوشمند نیز کمرنگ گردیده است. زمزمه‌هایی مبنی بر اینکه ایسوس مشغول کار بر روی پروژه ZenFone 3 بوده حداقل توسط چندین “تامین‌کننده قطعات تایوانی” ناشناس منتشر شده است. البته بدون شک ورود ZenFone 3 ایسوس به بازارهای جهانی و تسخیر آن‌ها پروسه‌ای زمان‌بر خواهد بود.

آخرین شایعات منتشر شده در خصوص ZenFone 3 ایسوس از این امر حکایت دارد که این گوشی می‌بایست در اواسط سال آینده میلادی یعنی حدوداً اردیبهشت و یا خرداد آینده به بازار عرضه شود. از آن‌جا که این گوشی به عنوان یکی از پرچم‌داران شرکت ایسوس معرفی خواهد شد می‌توان انتظار داشت که از ویژگی‌های خوبی برخوردار باشد. در همین رابطه نیز گفته می‌شود که ZenFone 3 اولین دستگاهی است که در نوع خود مجهز به حسگر اثر انگشت خواهد بود.

جری شن، مدیرعامل شرکت ایسوس، در اوایل سال جاری میلادی به این نکته اشاره کرده بود که پرچم‌دار بعدی این شرکت یک گوشی میان‌رده بوده و همچنین از حسگر اثر انگشت بهره خواهد برد. با توجه به شایع شدن استفاده از سنسور اثر انگشت در میان تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند و متعاقباً نزول قیمت این قطعه به دلیل تولید انبوه، این گفته جری شن عملی به نظر می‌رسد. هرچند تا زمانی که مشخصات سخت‌افزاری پرچم‌دار جدید ایسوس به صورت رسمی معرفی نشده، صحت این ادعا در هاله‌ای از ابهام خواهد ماند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال