بحران مالی همچنان گریبان‌گیر کمپانی تایوانی HTC می‌باشد

روز دوشنبه بود که کمپانی تایوانی HTC، گزارش مالی حسابرسی نشده‌ی خود را برای سه ماهه‌ی دوم سال جاری منتشر نمود. در این گزارش، اطلاعات کاملی از میزان فروش محصولات این شرکت و پرچم‌دار آن، One M9 وجود دارد که نشان می‌دهد پرچم‌دار سال 2014 این شرکت، اصلا عملکرد خوبی نداشته است. طبق اخبار قبلی، […]

روز دوشنبه بود که کمپانی تایوانی HTC، گزارش مالی حسابرسی نشده‌ی خود را برای سه ماهه‌ی دوم سال جاری منتشر نمود. در این گزارش، اطلاعات کاملی از میزان فروش محصولات این شرکت و پرچم‌دار آن، One M9 وجود دارد که نشان می‌دهد پرچم‌دار سال 2014 این شرکت، اصلا عملکرد خوبی نداشته است.

طبق اخبار قبلی، کمپانی اچ‌تی‌سی امیدوار بود تا بتواند حداقل سود خالصی که در این سه ماه به دست می‌آورد، 1.06 میلیارد دلار باشد اما گزارشات منتشر شده نشان می‌دهد که سود این شرکت حتی 166.13 میلیون دلار کمتر از میزان تخمین‌زده بوده است. البته مدیران اچ‌تی‌سی هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه چرا این شرکت چنین سه ماهه‌ی سختی را پشت سر گذاشته، اعلام نکرده‌اند و باید منتظر نتایج نهایی گزارش پس از انجام حسابرسی‌ها باشیم. با این‌حال، اچ‌تی‌سی در سه ماهه‌ی اول سال جاری تنها 11 میلیون دلار درآمد خالص داشته و نیمه‌ی دوم سال گذشته را نیز با 75 میلیون دلار درآمد پشت سر گذاشته است.

البته شاید بتوان یک دلیل برای عدم فروش بالای One M9 پیدا کرد و آن، قدرتمندتر بودن و یا بهتر است بگوییم مورد پسندتر بودن پرچم‌داران LG، Samsung و Apple باشد. بی‌شک به کارگیری فناوری‌ها، تکنولوژی‌ها و ایده‌پردازی‌های بسیار زیاد برای گوشی‌های G4، iPhone 6 و Galaxy S6 در فروش بسیار پایین و نا امیدکننده‌ی One M9 بدون تاثیر نبوده است. همچنین شاید بتوان دلایل دیگری همچون ورود برنامه‌ریزی نشده‌ی اچ‌تی‌سی به سایر محصولات را از جمله عوامل مهم در فروش پایین One M9 دانست.

با این وجود کمپانی اچ‌تی‌سی قول داده که به زودی، یک پرچم‌دار جدید را با طراحی کاملا متفاوت معرفی خواهد کرد و امیدوار است تا بتواند به وسیله‌ی آن، از این وضع بحرانی خارج شود. اما اگر پرچم‌دار امسال اچ‌تی‌سی نیز نتواند فروش خوبی را داشته باشد، چه بلایی بر سر این کمپانی تایوانی خواهد آمد؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال