عرضه‌ی Mortal Kombat X برای ایکس‌باکس 360 و پلی‌استیشن 3 کنسل شد!

کمپانی Warner Bros در خبری بسیار شوکه‌کننده برای دارندگان کنسول‌های نسل هفتم، به صورت رسمی اعلام کرد که عنوان مبارزه‌ای و فوق‌العاده محبوب Mortal Kombat X در طی تصمیمی قاطعانه از سوی سازندگان، کنسل شده است. دلیل اصلی این نتیجه‌گیری نیز عدم مطابقت کنسول‌های نسل هفتم با استانداردهای موجود اعلام شده است. سازندگان در بیانه‌ای […]

کمپانی Warner Bros در خبری بسیار شوکه‌کننده برای دارندگان کنسول‌های نسل هفتم، به صورت رسمی اعلام کرد که عنوان مبارزه‌ای و فوق‌العاده محبوب Mortal Kombat X در طی تصمیمی قاطعانه از سوی سازندگان، کنسل شده است. دلیل اصلی این نتیجه‌گیری نیز عدم مطابقت کنسول‌های نسل هفتم با استانداردهای موجود اعلام شده است.

سازندگان در بیانه‌ای بدین صورت اعلام نمودند:

“ما قادر نیستیم تا عنوان Mortal Kombat X را برای کنسول‌های ایکس‌باکس 360 و پلی‌استیشن 3، با آن کیفیتی که مد نظر خویش داشتیم، عرضه نماییم و برای این موضوع نیز واقعا ناراحت هستیم و درک می‌کنیم که بازگشتن از وعده‌های رسمی، تا چه اندازه می‌تواند ناراحت کننده باشد.” در ادامه آمده: “اگر شما از افرادی هستید که این عنوان را پیش‌خرید کرده‌اید، می‌توانید با مراجعه به محلی که عنوان خود را از آنها پیش‌خرید کرده‌اید، تمام پول پرداختی خود را به صورت کامل دریافت نمایید.”

در مورد نسخه‌ی اصلی که برای کنسول‌های نسل هشتم و PC عرضه شد نیز کمپانی Warner Bros کمی ضعیف عمل نمود و عرضه‌ی بازی را از ماه آوریل به ماه ژوئن به تعویق افتاد. پس از آن نیز این عنوان تا پاییز تاخیر خورد و هیچ توضیحی نیز از سوی سازندگان ارائه نشد.

با این حال باید بدانید که عنوان Mortal Kombat X موفق شده تا سریع‌ترین و پر فروش‌ترین عنوان میان نسخه‌های قبلی و مجموعا در سری بازی‌های مورتال کمبت باشد. اما آیا این شرکت جایگزینی را برای این بازی بر روی کنسول‌های نسل هشتم در نظر گرفته است؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال