E3 2016: بازی Batman: Arkham VR معرفی شد

در کنفرانس مطبوعاتی شرکت سونی در نمایشگاه ES 2016، بازی Batman: Arkham VR به همراه نمایش یک تریلر معرفی شد. شما می‎توانید این تریلر را ویدئوی زیر مشاهده کنید. هنوز زیاد در رابطه با این پروژه اعلام نشده است ولی صحبت‎های سونی در این زمینه به این صورت است: “گاتهام سیتی را از دید بزرگترین […]

در کنفرانس مطبوعاتی شرکت سونی در نمایشگاه ES 2016، بازی Batman: Arkham VR به همراه نمایش یک تریلر معرفی شد. شما می‎توانید این تریلر را ویدئوی زیر مشاهده کنید.

هنوز زیاد در رابطه با این پروژه اعلام نشده است ولی صحبت‎های سونی در این زمینه به این صورت است:

گاتهام سیتی را از دید بزرگترین کارگاه جدید جهان در یک شهر کاملا جدید مرموز Arkham تجربه کنید. نظیر بتمن فکر کنید. از گجت‎های افسانه‎ای او در دنیای واقعیت مجازی برای آشکارسازی پرونده‎ای که زندگی نزدیک‎ترین متحدین بتمن را تهدید می‎کند، استفاده کنید.

اشاره به “یک شهر کاملا جدید مرموز Arkham” نشان می‎دهد که این بازی ربطی به بازی Batman: Return to Arkham remaster ندارد و چیزی کاملا مستقل از آن است.

با توجه به تاریخ عرضه‎ی این بازی در مهر ماه می‎توان گفت که شاید شرکت Rocksteady قصد ریلیز این بازی را به همراه PlayStation VR در تاریخ 22 مهر دارد، ولی هنوز چنین چیزی قطعی نیست.

[aparat]http://www.aparat.com/v/Zda52[/aparat]

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال