بنچمارک منتشر شده، مشخصات فنی گلکسی A5 سامسونگ را فاش کرد

گویا سامسونگ قصد دارد از مدل‌های جدیدی از گوشی‌های گلکسی A5,A3 و A7 رونمایی کند. این سه مدل گوشی را برای اولین بار در سال 2014 شاهد بودیم و حالا مدل‌های جدید این سه گوشی با مشخصاتی بروزتر قصد دارند وارد بازار شوند. بعد از آنکه در بنچمارک GFXBench شاهد لو رفتن مشخصات فنی A3 […]

گویا سامسونگ قصد دارد از مدل‌های جدیدی از گوشی‌های گلکسی A5,A3 و A7 رونمایی کند. این سه مدل گوشی را برای اولین بار در سال 2014 شاهد بودیم و حالا مدل‌های جدید این سه گوشی با مشخصاتی بروزتر قصد دارند وارد بازار شوند. بعد از آنکه در بنچمارک GFXBench شاهد لو رفتن مشخصات فنی A3 و A7 بودیم حال نوبت به گلکسی A5 شده تا نگاهی به مشخصات فنی‌ لو رفته از همان بنچمارک در این گوشی باشیم.

براساس مشخصات فنی لو رفته، گوشی جدید سامسونگ دارای نمایشگری 5.2 اینچی با رزولوشن FullHD خواهد بود. پردازنده‌ای هشت هسته‌ای 1.6 گیگاهرتزی به همراه پردازنده‌ی گرافیکی Mali-T720 GPU به علاوه 2 گیگابایت رم وظیفه‌ی اجرای هرچه سریع‌تر برنامه‌ها و بازی‌های گوشی را برعهده خواهند گرفت. حافظه‌ی داخلی گوشی 16 گیگابایت بوده و سامسونگ برای این گوشی سنسوری 13 و 5 مگاپیکسلی را به ترتیب برای دوربین اصلی و جلوی گوشی گنجانده است.

Benchmark test reveals specs for Samsung Galaxy A5 sequel Read more at http://www.phonearena.com/news/Benchmark-test-reveals-specs-for-Samsung-Galaxy-A5-sequel_id75300#hLs5GSS8MjmtR4ko.99

این در حالی است که گلکسی A3 تنها دارای نمایشگر 4.7 اینچی و رزولوشن 720p و برادر بزرگ‌تر این خانواده گلکسی A7 دارای نمایشگری 5.5 اینچی و رزولوشن فول‌اچ‌دی خواهد بود. سامسونگ هنوز اطلاعاتی را به صورت رسمی از این سه منتشر نکرده و مشخص نیست چه زمانی برای معرفی آن‌ها برگزیده است. حتی نام گوشی نیز مشخص نشده، به هر حال می‌توان این انتظار را داشت که سامسونگ به زودی از خانواده‌ی جدید خود رونمایی می‌کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال