رونمایی بایواستار از مادربورد میان‌رده Hi-Fi H170S3H: محصولی خاص با امکانات خاص

صبح امروز، شرکت بایواستار که شهرت زیادی در تولید محصولات کاربردی و با امکانات دارد، از جدیدترین مادربورد خود با نام Hi-Fi H170S3H رونمایی کرد. این محصول جدید با پشتیبانی از نسل ششم پردازنده‌های سری Core اینتل، به جدیدترین سیستم‌های اختصاصی شرکت بایواستار همچون Hi-Fi Power، Hi-Fi Audio و 3D Hi-Fi مجهز شده تا تجربه‌ی بسیار خوبی از یک […]

صبح امروز، شرکت بایواستار که شهرت زیادی در تولید محصولات کاربردی و با امکانات دارد، از جدیدترین مادربورد خود با نام Hi-Fi H170S3H رونمایی کرد. این محصول جدید با پشتیبانی از نسل ششم پردازنده‌های سری Core اینتل، به جدیدترین سیستم‌های اختصاصی شرکت بایواستار همچون Hi-Fi Power، Hi-Fi Audio و 3D Hi-Fi مجهز شده تا تجربه‌ی بسیار خوبی از یک سیستم صوتی قدرتمند در این مادربورد، برای کاربران رقم بخورد.

این مادربورد قدرتمند با پشتیبانی از رم‌های DDR3، می‌تواند یک انتخاب بسیار خوب از محصولات میان‌رده بازار باشد. امکانات بسیار زیادی که بایواستار در این محصول قرار داده، می‌تواند هر کسی را که پول زیادی برای خرید یکی از بهترین محصولات بازار ندارد، وسوسه نماید. سازندگان سعی کرده‌اند در این مادربورد با قرار دادن تعداد بالای پورت‌های USB 3.0، از شکاف‌های PCI-E M.2 نیز به جهت اتصال هاردهای جامد و انتقال اطلاعات با سرعتی بالا، بهره ببرند. همچنین قابلیت پشتیبانی از PCI-E RAID0 و RAID1 نیز از دیگر ویژگی‌هایی است که شاید نتوان در هر محصولی پیدا کرد.

سازندگان تمام تلاش خود را داشته‌اند تا محصولی بسیار با کیفیت را تولید نمایند، محصولی که علاوه بر کیفیت ساخت بالا، سیستم‌های بسیار خوبی نیز در آنها به کار گرفته شده است. این‌طور که سازندگان اشاره کرده‌اند، سازندگان مدعی شده‌اند که جنس ماسفت‌ها در مادربورد Hi-Fi H170S3H به گونه‌ایست که امکان انتقال بهتر حرارت پردازنده وجود دارد و همین موضوع می‌تواند به عملکرد بهتر پردازنده منجر شود.

BIOSTAR Announces Hi-Fi H170S3H Motherboard 3

برخی از ویژگی‌های ممتازی که تمامی محصولات بایواستار به آن مجهز هستند، در مادربورد جدید این شرکت نیز دیده می‌شود. ویژگی‌های شش‌گانه‌ی این مادربوردها که با نام +6 شناخته می‌شود نیز در مادربورد Hi-Fi H170S3H وجود دارد. همچنین این محصول با پشتیبانی از آخرین نسل تکنولوژی گرافیکی DirectX 12، نیاز گیمرها به پشتیبانی از این تکنولوژی را برطرف می‌کند.

بایواستار سعی کرده قیمتی را که برای محصول خود در نظر می‌گیرد، چندان بالا نباشد تا افراد بتوانند با خیال راحت و هزینه‌ای پایین، آن را خریداری ندمایند. به همین جهت، Hi-Fi H170S3H با پشتیبانی از پردازنده‌های سری Skylake اینتل و با داشتن 4 اسلات حافظه‌ی رم DDR3، تنها 84.90 دلار قیمت دارد و می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای کاربران باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال