مادربورد جدید Racing H170GT3، محصولی میان‌رده از سوی بایواستار برای گیمرهای حرفه‌ای

پس از اینکه بایواستار پرچم‌دار خود یعنی RACING Z170GT7 را معرفی نمود، حالا نوبت به محصولات میان‌رده از خانواده‌ی جدید RACING این شرکت رسیده تا گیمرهایی که پول چندان زیادی برای انجام بازی‌ها ندارند نیز بتوانند از محصولات قدرتمند این شرکت و امکاناتی که در اختیار حرفه‌ای‌ها قرار می‌گیرد نیز بهره‌مند گردند. همانند تمامی محصولات […]

پس از اینکه بایواستار پرچم‌دار خود یعنی RACING Z170GT7 را معرفی نمود، حالا نوبت به محصولات میان‌رده از خانواده‌ی جدید RACING این شرکت رسیده تا گیمرهایی که پول چندان زیادی برای انجام بازی‌ها ندارند نیز بتوانند از محصولات قدرتمند این شرکت و امکاناتی که در اختیار حرفه‌ای‌ها قرار می‌گیرد نیز بهره‌مند گردند. همانند تمامی محصولات سری RACING این شرکت، مادربورد جدید Racing H170GT3 نیز از تمامی امکاناتی که حرفه‌ای‌ها از آن برخوردار هستند، بهره‌مند خواهد بود.

مادربورد جدید Racing H170GT3 با پشتیبانی از نسل ششم پردازنده‌های سری Core اینتل، Skylake، می‌توانند قدرت را به همراه داشته باشند. این محصول با مجهز بودن به پورت‌های فوق سریع M.2 و SATA Express، قادر خواهد بود اطلاعات را با سرعتی بسیار بالا انتقال دهد تا مشکلی از این بابت وجود نداشته باشد. یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار جالب این مادربورد نیز مجهز بودن به ویژگی VIVID LED DJ and 5050 LED FUN می‌باشد، چیزی که کاربران به کمک آن می‌توانند لامپ‌های LED سطح مادربورد خود را به هر شکلی که می‌خواهند، به نمایش درآورند و شکلی بسیار زیبا را برای مادربورد خود به ارمغان بیاورند.

Biostar Announces the Racing H170GT3 Motherboard 2

مجهز بودن به چهار اسلات رم با پشتیبانی از حافظه‌های DDR4 تا فرکانس 2133 مگاهرتز، 8 پورت USB 3.0 و 4 پورت USB 2.0، صدای 8-کاناله، حالت AMD CrossFire و …، از دیگر ویژگی‌های اصلی این مادربورد به حساب می‌آید.

هنوز زمان عرضه این محصول مشخص نشده اما سازندگان قیمت نهایی آن را 94.40 دلار اعلام نموده‌اند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال