بایواستار از مادربورد رده‌پایین H110MH PRO D4 رونمایی کرد؛ امکانات بسیار زیاد

این روزها شرکت بایواستار با معرفی محصولات قدرتمند و ارزان‌قیمت توانسته جایگاه بسیار خوبی را میان کاربران داشته و فروش محصولات خویش را بیش از پیش نماید. حالا شاهد رونمایی یک مادربورد رده‌پایین دیگر از این شرکت با نام H110MH PRO D4 هستیم، مادربوردی که با عرضه داشتن آخرین تکنولوژی‌های روز، قیمتی بسیار پایین داشته و […]

این روزها شرکت بایواستار با معرفی محصولات قدرتمند و ارزان‌قیمت توانسته جایگاه بسیار خوبی را میان کاربران داشته و فروش محصولات خویش را بیش از پیش نماید. حالا شاهد رونمایی یک مادربورد رده‌پایین دیگر از این شرکت با نام H110MH PRO D4 هستیم، مادربوردی که با عرضه داشتن آخرین تکنولوژی‌های روز، قیمتی بسیار پایین داشته و می‌تواند مناسب بسیاری از افراد باشد.

مادربورد جدید H110MH PRO D4 با استفاده از چیپ H110 و پشتیبانی از حافظه‌های رم DDR4 تا فرکانس 1867/2133 مگاهرتز و ظرفیت 32 گیگابایت، از نسل ششم پردازنده‌های سری Core اینتل پشتیبانی نموده و از تکنولوژی‌های اصلی مادربوردهای سری BIOSTAR PRO همچون مدار برق Tough Power Enhanced برای پایداری بیشتر مادربود و خازن‌های AudioArt برای انتقال بالاترین کیفیت ممکن نیز به منظور بالا بردن توانایی‌ها آن استفاده می‌نماید. در واقع یک توازن بسیار خوب میان قیمت و امکانات مادربورد H110MH PRO D4 وجود دارد که می‌تواند خیال کاربران را از این بابت راحت کند که این محصول، ارزشمندترین مادربوردیست که با این قیمت می‌توان آن را خریداری نمود.

علاوه بر سیستم صوتی و مدار برق به کار رفته در این محصول، یک ویژگی کلیدی دیگر با نام Super LAN Surge Protection (به اختصار SLSP) در این مادربورد وجود دارد که می‌تواند سیستم حفاظتی مادربورد را تا 4 برابر بهتر از استانداردهای معمول نماید. علاوهب بر این تکنولوژی Transient Voltage Suppresso نیز سبب خواهد شد تا این محصول در برابر نوسانات ولتاژ و برق به بهترین شکل ممکن عمل کند. همچنین با اینکه ما با مادربوردی ارزان‌قیمت روبه‌رو هستیم، از اتصالات USB 3.0 در این مادربورد با سرعت 5Gb/s استفاده شده تا کاربران بتوانند اطلاعات را با سرعتی 10 برابر پورت USB 2.0 منتقل نمایند.

البته شاید گیمرها تصور کنند که این محصول نمی‌تواند مناسب آنها باشد اما اگر اینطور است، سخت در اشتباه هستند چرا که این محصول با پشتیبانی از DirectX 12 نیز مناسب بسیاری از علاقه‌مندان به بازی‌های رایانه‌ای که بودجه زیادی برای خریدن سیستم‌های گران‌قیمت ندارند، خواهد بود. و در نهایت ویژگی BIOSTAR 6+ Experience که 6 تکنولوژی‌ مشهور و اختصاصی مادربوردهای بایواستار را نشان می‌دهد، در مادربورد H110MH PRO D4 وجود خواهند شد.

هنوز سازندگان قیمت نهایی و زمان عرضه مادربورد ارزان‌قیمت H110MH PRO D4 را مشخص نکرده‌اند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال