بایواستار مادربورد Hi-Fi H170Z3 را با پشتیبانی از رم‌های DDR3 و DDR4 معرفی کرد

امروز کمپانی قدیمی بایواستار، مادربورد Hi-Fi H170Z3 را بر اساس چیپست H170 اینتل با سوکت LGA1151 و با پشتیبانی از رم‌های DDR3 و DDR4 معرفی کرد. در واقع بایواستار با انجام این کار، قصد دارد تا توانایی خویش در طراحی و توسعه مادربوردهای خود را در کنار انعطاف بالایی که آنها دارند، به نمایش درآورد. مادربورد […]

امروز کمپانی قدیمی بایواستار، مادربورد Hi-Fi H170Z3 را بر اساس چیپست H170 اینتل با سوکت LGA1151 و با پشتیبانی از رم‌های DDR3 و DDR4 معرفی کرد. در واقع بایواستار با انجام این کار، قصد دارد تا توانایی خویش در طراحی و توسعه مادربوردهای خود را در کنار انعطاف بالایی که آنها دارند، به نمایش درآورد.

مادربورد قدرتمند Hi-Fi H170Z3، هر چند در کلاس محصولات رده‌پایین قرار می‌گیرد اما این موضوع نمی‌تواند منکر توانایی‌های بالای این بورد شود. سازندگان با فعال کردن iGPU در این کارت به صورت پیش‌فرض، تمام تلاش خود را داشته‌اند تا عملکرد محصول جدید خود را تا حد ممکن افزایش دهند. همچنین همانگونه که از نام مادربورد پیداست، این بورد به تکنولوژی صوتی Hi-Fi نیز مجهز شده و با داشتن یک آمپلی‌فایر به صورت آنبٌرد، کیفیت صدای خروجی را تا حد قابل توجهی افزایش داده‌اند. این تکنولوژی در کنار افزایش کیفیت صدا، نویز را تا جایی که ممکن باشد، از صدای تولید شده گرفته و باعث می‌شود تا خروجی نهایی، کیفیتی بسیار بالا داشته باشد.

Hi-Fi H170Z3 با پشتیبانی از پورت USB 3.0، شکاف PCIe M.2 (با سرعت حداکثر 32Gb/s)، شکاف SATA Exress (با سرعت حداکثر 16Gb/s) و سه مانیتور 4K به صورت همزمان، هر آنچه را که افراد بدان نیاز دارند، تامین خواهد نمود.

BIOSTAR Announces Hi-Fi H170Z3 Motherboard with DDR4 and DDR3 Combo 2

بایواستار برای تمرکز بیشتر بر روی شبکه‌ی اینترنت، نرم‌افزار اختصاصی خود با نام Smart Speed LAN را نیز به صورت رایگان همراه با این مادربورد عرضه خواهد نمود تا کاربران بتوانند وضعیت شبکه‌ی خود و اطلاعات رد و بدل شده‌ی آن را کنترل نمایند. البته این نرم‌افزار چیزی فراتر از یک مانیتور کننده‌ی شبکه به حساب می‌آید و کاربران می‌توانند اینترنت خود را در حالت‌های مختلف همچون انجام بازی‌ها به صورت چند نفره، اشتراک‌گذاری ویدئو، وب‌گردی و … تنظیم کرده تا حداکثر بهره‌وری را دریافت نمایند.

اما این همه‌ی موضوع نیست و مادربورد قدرتمند Hi-Fi H170Z3 از سیستم X.D.C (مخفف عبارت eXtreme Durable Capacitors) برای حفظ پایداری کامل بورد نیز استفاده کرده است. همچنین کیفیت بسیار بالای خازن‌های به کار گرفته شده در محصول جدید بایواستار، می‌تواند برق‌رسانی بدون مشکل به پردازنده را تضمین نماید. جالب است بدانید که طبق ادعای Biostar، این خازن‌ها، 6.25 بار بیشتر از خازن‌هایی که به صورت معمول در سایر مادربوردها استفاده می‌شوند، مقاومت دارند.

BIOSTAR Announces Hi-Fi H170Z3 Motherboard with DDR4 and DDR3 Combo 3

بایواستار سعی کرده تا امکانات ارزان‌قیمت و خوبی را که می‌تواند برای هر کسی مفید باشد، در مادربورد جدید خود بگنجاند. به همین علت در این مادربورد، ما شاهد وجود ابزارهایی همچون BIOS Flasher و BIOS Online Update به جهت بازگردانی آسان بایوس و همچنین بروزرسانی ساده بایوس مادربورد هستیم. بایواستار حتی از تکنولوژی BIO-Remote2 نیز به جهت داشتن تجربه‌ای بهتر به هنگام استفاده از سینمای خانگی، در این بورد استفاده کرده تا کارآیی آن به حداکثر برسد. به کمک این تکنولوژی، حتی این امکان برای کاربران وجود دارد که بتوانند به کمک گوشی اندرویدی و یا iOS خود، کامپیوتر خود را از راه دور کنترل نمایند.

لازم به ذکذ است که مادربورد خوش‌ساخت Hi-Fi H170Z3 با تمامی نسخه‌های ویندوز 7 تا 10، سازگاری کامل داشته و تنها با قیمت 104.99 دلار، به زودی در بازارهای کامپیوتر یافت خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال