تصاویری از گلکسی نوت 7 مشکی رنگ منتشر شد

در گذشته خبرهای بسیار زیادی از گوشی گلکسی نوت 7 سامسونگ در رسانه‌های خبری منتشر شده بود و از طرفی تصاویر بسیار زیادی از این گوشی انتشار یافته بود. هم اینک یک سری از تصاویر جدید این گوشی که منبع آن چینی است در رسانه‌های مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد گلکسی نوت 7 سامسونگ […]

در گذشته خبرهای بسیار زیادی از گوشی گلکسی نوت 7 سامسونگ در رسانه‌های خبری منتشر شده بود و از طرفی تصاویر بسیار زیادی از این گوشی انتشار یافته بود. هم اینک یک سری از تصاویر جدید این گوشی که منبع آن چینی است در رسانه‌های مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد گلکسی نوت 7 سامسونگ دارای یک نسخه مشکی عقیق نیز خواهد بود. لازم به ذکر است که تمامی بخش‌های این گوشی مشکی رنگ بوده و حتی فریم آن نیز کاملا رنگی مشابه دارد. از این رو ظاهر این گوشی کاملا یک دست و زیبا است.

این نسخه رنگی قبلا نیز در تصاویر رندر این گوشی دو هفته پیش در رسانه‌های خبری منتشر شده بود. علاوه بر آن گفته شده است که این گوشی قرار است در نسخه رنگی نقره‌ای تیتانیومی و آبی مرجانی نیز تولید گردد. هم اینک تصاویر بسیار زیادی از این گوشی در رسانه‌های خبری منتشر شده است و در واقع اطلاعات بسیار زیادی از فبلت جدید شرکت سامسونگ داریم. از طرفی سامسونگ به تازگی به طور رسمی اعلام کرده است که قرار است در تاریخ دوازدهم مرداد ماه در رویداد شهر نیویورک از این گوشی رونمایی به عمل آورد. قیمت نهایی و زمان عرضه این گوشی بعد از مراسم رسمی تایید خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال