گوشی Mercury بلک‌بری هفتم اسفندماه معرفی می‌شود

گوشی‌هوشمند Mercury بلک‌بری با کیبورد محبوب این شرکت و سیستم‌عامل اندروید یکی از عجیب‌ترین رونمایی چند سال اخیر را به خود اختصاص داده است. در نهایت و پس از شایعات فراوان، شرکت TCL در رویداد CES‌ از این گوشی رونمایی کرد و با وجود این که بسیاری از منتقدان این گوشی را زیر ذره‌بین بردند مشخصه‌های فنی […]

گوشی‌هوشمند Mercury بلک‌بری با کیبورد محبوب این شرکت و سیستم‌عامل اندروید یکی از عجیب‌ترین رونمایی چند سال اخیر را به خود اختصاص داده است. در نهایت و پس از شایعات فراوان، شرکت TCL در رویداد CES‌ از این گوشی رونمایی کرد و با وجود این که بسیاری از منتقدان این گوشی را زیر ذره‌بین بردند مشخصه‌های فنی این گوشی به همراه قیمت و زمان عرضه هنوز مشخص نشده است.

شرکت TCL که حالا مسئولیت تولید گوشی‌های‌هوشمند بلک‌بری را برعهده گرفته قصد دارد در رویدادی که پیش از کنگره‌ی جهانی موبایل در تاریخ هفتم اسفندماه برگزار می‌کند، اطلاعات بیشتری را از این گوشی در اختیار مخاطبان قرار دهد.

رویداد خبری بلک‌بری در هفتم اسفندماه برگزار خواهد شد؛ پیش از این شرکت TCL بیان کرده بود که هدف اصلی آن‌ها معرفی این گوشی در کنگره‌ی جهانی موبایل بوده است اما به دلایلی، برنامه‌ی رونمایی رسمی از این گوشی به هم خورده است. گوشی مورد انتظار شرکت بلک‌بری احتمالا Mercury نام خواهد داشت اما ممکن است تولیدکنندگان این گوشی، نام دیگری را برای‌ آن در نظر گرفته باشند.

براساس شایعات منتشر شده، گوشی مورد اشاره به نمایشگری 4.5 اینچی مجهز خواهد شد؛ این نمایشگر رزولوشنی 1620 در 1080 را به کاربران ارائه خواهد داد. چیپست اسنپ‌دراگون 821 یا 625 قلب تپنده‌ی این گوشی را تشکیل می‌دهد و گمان می‌رود حافظه‌ی رم 4 گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی 64 گیگابایتی برای این گوشی در نظر گرفته شود. گوشی جدید شرکت بلک‌بری که با اندروید 7 روانه بازار خواهد شد مجهز به دو سنسور 13 و 8 مگاپیکسلی به ترتیب برای دوربین اصلی و جلو شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال