BlackBerry Leap :MWC2015 رسما معرفی شد

گوشی هوشمند کمپانی بلکبری به نام Leap دقایقی پیش در نمایشگاه MWC توسط این شرکت به صورت رسمی معرفی شد. آخرین گوشی معرفی شده‌ی بلکبری با داشتن صفحه نمایش 5 اینچی و کیفیت اچ دی به همراه نمایش 294 پیکسل در اینچ یکی از میان رده‌های خوب بازار می‌تواند نام بگیرد.

گوشی هوشمند کمپانی بلک‌بری به نام Leap دقایقی پیش در نمایشگاه MWC توسط این شرکت به صورت رسمی معرفی شد. آخرین گوشی معرفی شده‌ی بلک‌بری با داشتن صفحه نمایش 5 اینچی و کیفیت اچ دی با تراکم پیکسلی 294 پیکسل در اینچ(ppi) یکی از میان رده‌های معرفی شده در کنگره‌ی جهانی موبایل امسال است.

در زیر صفحه نمایش، چیپست نسبتا قدیمی اسنپدراگون S4 Plus با قابلیت پردازش 1.5GHz به صورت دو هسته‌ای و دو گیگابایت رم قرار گرفته است. حافظه‌ی داخلی گوشی 16 گیگابایت بوده که با قرار گرفتن مموری SD ، این حافظه تا 128 گیگابایت نیز قابل افزایش است.

ابعاد گوشی جدید بلکبری 144x 72.8 x 9.5 میلی متر و وزن آن 170 گرم می‌باشد. باتری که در زیر قاب محکم گوشی قرار گرفته 2800 میلی آمپر بوده و به گفته‌ی شرکت سازنده عمر باتری آن پاسخگوی 25 ساعت استفاده‌ مدوام است. سنسور 8 مگاپیکسلی تعبیه شده در دوربین اصلی قابلیت ضبط تصاویر با کیفیت 1080p و30 فریم در ثانیه را دارد. سیستم عامل مورد استفاده‌ی گوشی جدیدترین سیستم عامل بلکبری با نسخه‌ی 10.3.1 است. باید دید این گوشی میان رده با این مشخصات می‌تواند رقیب میان رده‌های اندروید شود یا خیر. نظر شما درباره‌ی این گوشی هوشمند چیست؟ آیا با عرضه‌ی این گوشی هوشمند، تقاضای بلک‌بری از رکود خارج حواهد شد؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال