هوآوی در سال 2016 بیش از 100 میلیون دستگاه گوشی هوشمند وارد بازار کرده است

امروز شرکت هوآوی گوشی‌های هوشمند نوا را در طی یک مراسم ویژه در چین معرفی کرد ولی جالب‌تر خبر دیگری بود که این شرکت در طی این برنامه اعلام کرد. طبق این خبر شرکت هوآوی از شروع سال 2016 تاکنون بیش از 100 میلیون عدد گوشی هوشمند در سراسر جهان وارد بازار کرده است. این خبر […]

امروز شرکت هوآوی گوشی‌های هوشمند نوا را در طی یک مراسم ویژه در چین معرفی کرد ولی جالب‌تر خبر دیگری بود که این شرکت در طی این برنامه اعلام کرد. طبق این خبر شرکت هوآوی از شروع سال 2016 تاکنون بیش از 100 میلیون عدد گوشی هوشمند در سراسر جهان وارد بازار کرده است.

این خبر بسیار خوبی برای این کمپانی است، چرا که در سال 2015، این شرکت 100 میلیون گوشی هوشمند وارد بازارهای جهانی کرد و حالا در حالی‌که هنوز دو ماه و نیم تا پایان سال جاری میلادی باقی است، هوآوی توانسته رکورد سال گذشته خودش را بشکند.

قبلاً این شرکت اعلام کرده بود که بیش از شش میلیون Huawei P9 و بیش از 1.5 میلیون گوشی هوشمند Honor به فروش رسانده است و با توجه به ارائه Mate 9 در سوم نوامبر و معرفی آن به بازار قبل از پایان سال جاری میلادی، انتظار می رود رکورد این شرکت در ارائه گوشی‌های هوشمند به بازار جهانی همچنان افزایش خواهد یافت.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال