گوشی Bluboo Maya Premium به زودی با پردازنده قدرتمند Helio P10 و سنسور دوربین IMX298 سونی عرضه می‎شود

در بازار گوشی‎های هوشمندی به چشم می‎خورند که هم از نظر قدرت قوی به نظر می‎آیند و هم در عین‎حال تا جای ممکن ارزان‎قیمت هستند. اخیرا، یکی از جدیدترین گزینه‎هایی که در این رابطه به چشم می‎خورد گوشی Bluboo Maya است. این گوشی‎هوشمند که به نظر دارای کیفیت دوربینی به خوبی سایر گوشی‎های هوشمند است، […]

در بازار گوشی‎های هوشمندی به چشم می‎خورند که هم از نظر قدرت قوی به نظر می‎آیند و هم در عین‎حال تا جای ممکن ارزان‎قیمت هستند. اخیرا، یکی از جدیدترین گزینه‎هایی که در این رابطه به چشم می‎خورد گوشی Bluboo Maya است. این گوشی‎هوشمند که به نظر دارای کیفیت دوربینی به خوبی سایر گوشی‎های هوشمند است، تنها قیمتی برابر با 99.99 دلار دارد. به دنبال عرضه‎ی گوشی Bluboo Maya، شرکت Bluboo اعلام کرد که قصد دارد طیف محصولات Maya را به سایر دستگاه‎ها نیز توسعه دهد و اولین محصول این تصمیم گوشی Maya Max خواهد بود. همان‎طور که می‎توان از نام این گوشی حدس زد، این گوشی در سایر بخش‎ها نیز عملکرد خوبی خواهد داشت، به عنوان مثال دارای باتری با ظرفیت 4200 میلی‎آمپر ساعت خواهد بود.

حال به نظر می‎رسد که این شرکت می‎خواهد محصول دیگری را در بین خانواده‎ی Maya قرار دهد چون طبق اخبار آن‎ها  قصد تولید گوشی‎هوشمند Maya دیگری به اسم Bluboo Maya Premium را دارند. با آن‎که در حال حاضر جزئیاتی در مورد قیمت یا زمان عرضه‎ی این گوشی به بازار وجود ندارد، ولی مشخص است که شرکت Bluboo به دنبال بالا بردن قابلیت‎های پردازش گوشی Bluboo Maya است.

در حالی‎که گوشی Maya مجهز به پردازنده‎ی 4 هسته‎ای 64 بیتی مدیاتک (MTK6580A) است، این مدل پرمیموم جدید گفته می‎شود که پردازنده‎ی 10 هسته‎ای Helio P10 مدیاتک را خواهد داشت. از آن‎جایی‎که در بخش دوربین نیز از سنسور IMX298 سونی استفاده خواهد شد در نتیجه با اولین گوشی‎هوشمندی روبرو می‎شویم که دارای پردازنده‎ی Helio P10 و هم‎چنین سنسور دوربین IMX298 سونی خواهد بود.

در رابطه با سایر مشخصات فنی گوشی Maya Premium، اطلاعات زیادی وجود ندارد. با این‎حال شنیده می‎شود که بسیاری از ویژگی‎های آن مطابق با گوشی Maya Max خواهد بود از جمله یک باتری با ظرفیت 4200 میلی‎آمپر ساعت. همچنین کیفیت بدنه‎ی‎ آن به نسبت سایر مدل‎های Maya به علت استفاده از آلومینیوم با خلوص بالا بیشتر خواهد بود و از یک طراحی بدنه‎ی یکپارچه نیز استفاده خواهد شد.

با این وجود، بدون در نظر گرفتن سایر مشخصات این گوشی، بزرگترین عامل فروش گوشی Maya Premium ترکیب پردازنده‎ی Helio P10 و سنسور IMX298 سونی است. این ترکیب باعث می‎شود با گوشی‎هوشمندی روبرو باشیم که علاوه بر داشتن سطح بالایی از عملکرد یک تجربه‎ی بهتر در بخش دوربین فراهم می‎کند و قیمت آن کاملا رقابتی است. اگر بخواهیم مقایسه کنیم گوشی‎هوشمند Nubia Z11 با یک چیپست اسنپ‎دراگون 617 کوالکام و سنسور دوربین IMX298 سونی در همین محدوده‎ی قیمتی قرار می‎گیرد. در نتیجه با توجه به وجود چیپست Helio P10، آن‎دسته از افرادی که به دنبال یک گوشی‎هوشمند قدرتمند و در عین حال با دوربین خوب هستند، احتمالا زمان عرضه‎ی گوشی Maya Premium به دنبال آن خواهند بود. چون با گوشی‎هوشمندی روبرو خواهند شد که با آن‎که قیمت پایینی دارد ولی قدرت پردازش و دوربینی در سطح گوشی‎های پرچم‎دار در اختیار کاربر قرار می‎دهد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال