آبی مرجانی از ماه آینده به فهرست رنگ‌های گلکسی S7 edge سامسونگ افزوده می‌شود

شرکت سامسونگ امروز اعلام کرد که گلکسی S7 edge به رنگ آبی مرجانی از 5 نوامبر وارد بازارهای سنگاپور می شود. اولین بار این گوشی به رنگ‌های سیاه، نقره ای، طلایی، طلایی صورتی ارائه شد و آبی مرجانی پنجمین رنگ رسمی گلکسی S7 edge خواهد بود. البته شرکت سامسونگ ذکر نکرده است که آیا این […]

شرکت سامسونگ امروز اعلام کرد که گلکسی S7 edge به رنگ آبی مرجانی از 5 نوامبر وارد بازارهای سنگاپور می شود. اولین بار این گوشی به رنگ‌های سیاه، نقره ای، طلایی، طلایی صورتی ارائه شد و آبی مرجانی پنجمین رنگ رسمی گلکسی S7 edge خواهد بود.

البته شرکت سامسونگ ذکر نکرده است که آیا این گوشی با رنگ جدید در سایر کشورها نیز ارائه می شود یا خیر ولی به نظر می‌رسد همزمان با سنگاپور در آمریکا نیز عرضه شود.

همان‌طور که اطلاع دارید آبی مرجانی رنگ نسبتاً جدیدی است که سامسونگ برای گوشی‌ها استفاده می‌کند و اولین بار این رنگ برای نوت 7 استفاده شد که با توجه به توقف تولید نوت 7 به نظر می‌رسد انتخاب این رنگ برای گلکسی S7 edge انتخاب عاقلانه‌ای باشد چرا که مشتریان سامسونگ این رنگ را می‌پسندند. البته هنوز عکس‌های این گوشی با رنگ جدید در دست نیست ولی رنگ آن همانند نوت 7 آبی مرجانی خواهد بود.

در زیر می‌توانید چند عکس از گلکسی نوت 7 با رنگ آب مرجانی (که تولیدش متوقف شده) مشاهده کنید.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال