گلکسی S7 edge سامسونگ عنوان پرفروش‌ترین گوشی سال را از آن خود کرد

وب‌سایت آماری Strategy Analytics به تازگی گزارشات مربوط به میزان فروش‌ گوشی‌های اندرویدی در نیم سال اول را منتشر کرده است که در این بین نام گلکسی اس 7 اج سامسونگ به عنوان رتبه اول این لیست به چشم می‌خورد. جالب است بدانید که حتی قیمت بالای این گوشی نیز باعث نشده است که میزان فروش آن […]

وب‌سایت آماری Strategy Analytics به تازگی گزارشات مربوط به میزان فروش‌ گوشی‌های اندرویدی در نیم سال اول را منتشر کرده است که در این بین نام گلکسی اس 7 اج سامسونگ به عنوان رتبه اول این لیست به چشم می‌خورد. جالب است بدانید که حتی قیمت بالای این گوشی نیز باعث نشده است که میزان فروش آن کاسته شود. این گوشی طی این زمان توانسته است رکورد فروش 13.3 میلیون واحد را برای خود به ثبت برساند. لازم به ذکر است که گوشی هوشمند مزبور از نمایشگری 5.5 اینچی با خمیدگی و انحنای دو گانه، دوربین 12 مگاپیکسلی به همراه قابلیت فوکوس دوگانه و باتری 3600 میلی‌آمپر ساعتی برخوردار است.

سال گذشته شرکت سامسونگ در این زمینه اشتباهات بسیار زیادی را مرتکب شد. این که گوشی‌های گلکسی اس 6 و اس 6 اج را با ابعادی یکسان و مشابه و تنها با تفاوت وجود نمایشگر خمیده در نسخه اج به بازار راهی کرد و البته چندی بعد گوشی گلکسی اس 6 اج پلاس را نیز با ابعاد بزرگتر به بازار عرضه نمود. اما امسال عملکرد سامسونگ در این زمینه قابل ستایش بود. این که گوشی گلکسی اس 7 اج را با ابعاد بزرگتر وارد بازار کرده و از طرفی گلکسی اس 7 نیز از ابعاد کوچکتر 5.1 اینچی برخوردار بود که البته با این حال با میزان فروش 11.8 میلیون واحد در رتبه سوم گوشی‌های پرفروش اندرویدی قرار گرفت.

اما شاید بپرسید که رتبه دوم در این لیست مربوط به کدام گوشی بود است؟ در حقیقت رتبه دوم در لیست پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند نیم سال اول 2016 تعلق دارد به گوشی گلکسی J2 سامسونگ با 13 میلیون واحد فروش. این گوشی با این که از انواع سطح بالا نبوده و تنها در سری گوشی‌های مقرون به صرفه قرار می‌گیرد اما به دلیل قیمت معقولانه و همچنین فروش بالا در کشور هند توانست آمار بسیار خوبی را به خود اختصاص دهد. اگر به سه گوشی اول موجود در این لیست نگاهی بیندازید بدون هیچ گونه تردیدی خواهید یافت که شرکت سامسونگ در نیم سال اول 2016 سود بسیار زیادی را نسبت به دیگر شرکت‌های تولید کننده گوشی‌های اندرویدی به جیب زده است. البته می‌بایست به این موضوع نیز اشاره کنیم که گوشی قدرتمند و زیبای گلکسی نوت 7 سامسونگ به تازگی معرفی شده است و مسلما در آینده آمار بسیار خوبی را در این زمینه به خود اختصاص خواهد داد.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال